Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
 
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
 
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
 
1.5.4.) Województwo: lubelskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pajurek@law.mil.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c2a78b-69a0-11ee-9aa3-96d3b4440790
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442901
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00299131/02/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.16 Dostawa artykułów promocyjnych, gadżetów reklamowych
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 zamowienia.law.mil.pl 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia.law.mil.pl
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z punktem 6 SWZ
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z punktem 26 SWZ
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z punktem 26 SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/144/2023
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 2
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Zadanie 1- Coin okolicznościowy 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach (zgodnie z SWZ)
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Zadanie nr 2 - Materiały promocyjno-reklamowe LAW 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach (zgodnie z SWZ)
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (od dnia zawarcia umowy)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 w zakresie zadania nr 1 - Coin: 
Wartość punktowa w kryterium Jakość (J) oceniana będzie na podstawie dostarczonej jednej próbki.
 
Zamawiający dopuszcza przesłanie próbki bez etui. Przesłana próbka może przedstawiać inny projekt, ale musi być on wykonany z materiałów i technologii wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Ocena punktowa w poszczególnych kryteriach dokonana zostanie subiektywnie i niezależnie przez 3 osoby na karcie oceny jakości. Ilości punktów w poszczególnych kryteriach przyznanych przez osoby dokonujące oceny, zostaną zsumowane, a następnie zostanie wyliczona średnia, która będzie podstawą do wyliczenia końcowej oceny oferty.
Próbka wymagana jest w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w zakresie wymagań minimalnych, o których mowa w kryterium oceny ofert „Jakość wykonania”; próbki będą również służyły Zamawiającemu do przyznania punktów ofercie w kryterium „Jakość wykonania” opisanym w pkt 21 niniejszej SWZ. Ocena punktowa w kryterium „Jakość wykonania” dokonana zostanie przez 3 osoby ze strony Zamawiającego na karcie oceny jakości. Ilości punktów w poszczególnych kryteriach przyznanych przez osoby dokonujące oceny, zostaną zsumowane, a następnie zostanie wyliczona średnia, która będzie podstawą do wyliczenia końcowej oceny oferty.
Niedostarczenie przez Wykonawcę próbki produktu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp w zw. art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, ponieważ z próbka jest objęta kryteriami oceny oferty. 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 Zgodnie z punktem 18 SWZ 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Zgodnie z paragrafem 12 wzoru umowy 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-23 11:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: zamowienia.law.mil.pl
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 11:30
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni