Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych EDD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Dziedzictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015263890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-924
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nid@nid.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona dziedzictwa kulturowego
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Lidia Szczęsna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Szczęsna
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221786467
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Borowego 5 lok. 10, adres działalności: Al. Wojska Polskiego 41 lok. 41, 01-503 W-wa
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 01-357
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bsskancelaria.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.bsskancelaria.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych EDD
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29154f3d-b242-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009229/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nid.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej „e-zamawiający” spółki Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa (Market Planet),dostępnej pod adresem strony internetowej: https://nid.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowa instrukcja obsługi Platformy dostępna jest pod adresem wskazanym w ust. 5, w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku problemów w obsłudze Platformy, należyzgłaszać je na adres e-mail: oneplace@marketplanet.pl lub nr tel. + 48 (22) 257 22 23
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które możnawprowadzić do treści ogłoszenia, pełne informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia(zwanej dalej "SWZ"). Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy ozamówienie publiczne: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorami Pani/Pana danych osobowych są: - NarodowyInstytut Dziedzictwa, ul. Kopernika 34/36, 00-924 Warszawa, tel. 22 826 02 39 oraz - Kancelaria RadcyPrawnego Lidia Szczęsna, ul. Borowego 5 lok. 10, 01-357 Warszawa, miejsce prowadzeniadziałalności i adres do korespondencji: Al. Wojska Polskiego 41 lok. 41, 01-503 Warszawa, tel : (+48)22 241 17 142) inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Dziedzictwa jest PanDominik Krasowski, adres e-mail: iod@nid.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, któregooferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w celu zawarcia i realizacjiumowy o zamówienie publiczne 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm., dalej„ustawa Pzp”) lub ustawę z dnia 13 października 2016 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z2016 r., poz. 1764) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez zamawiającego5) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz przez okres archiwizacji dokumentówwynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych 6) obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana -także z zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/NID/4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 123501,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, tj:Część 1 - Plecaki i torby:plecak-worek materiałowy - 1500 szt.torba poliestrowa w kształcie owoców/warzyw - 1000 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.3. Część 1: zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, na podstawie zleceń jednostkowych Zamawiającego, które będą przekazywane w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagany termin realizacji zlecenia jednostkowego: 25 dni roboczych od jego otrzymania. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (zlecenia/zlecenia jednostkowego) jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.2.5.) Wartość części: 32186,99 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, tj:Część 2 - Koszulki.bawełniany T-shirt damski oraz męski - 680 szt. - 340 szt. wersja damska oraz 340 szt. wersja męska2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.3. Część 2: zamówienie zostanie zrealizowane jednorazowo, na podstawie zlecenia Zamawiającego, które zostanie przekazane w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagany termin realizacji zlecenia: 15 dni roboczych od jego otrzymania. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (zlecenia/zlecenia jednostkowego) jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.2.5.) Wartość części: 21331,69 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, tj:Część 3 - kredki, lunchboxy i zaparzacze do herbaty:kredki reklamowe z temperówką - Ilość materiału: 4 000 szt. pudełeklunchbox typu TRITI - 750 szt.silikonowy zaparzacz do herbaty w kształcie torebki do herbaty - 1500 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.3. Część 3: zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, na podstawie zleceń jednostkowych Zamawiającego, które będą przekazywane w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagany termin realizacji zlecenia jednostkowego: 15 dni roboczych od otrzymania zlecenia. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (zlecenia/zlecenia jednostkowego) jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.2.5.) Wartość części: 51939,02 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, tj:Część 4 - Ręczniki:ręcznik z mikrofibry - 600 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.3. Część 4: zamówienie zostanie zrealizowane jednorazowo, na podstawie zlecenia Zamawiającego, które zostanie przekazane w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagany termin realizacji zlecenia: 15 dni roboczych od jego otrzymania. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (zlecenia/zlecenia jednostkowego) jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.2.5.) Wartość części: 18043,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumiepunktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4