Dostawa gadżetów reklamowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gadżetów reklamowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyUniwersytet Szczeciński
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106724
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa gadżetów reklamowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa gadżetów reklamowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4643bbc2-df00-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037715/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Gadzety ogólnouniwersyteckie Dział Promocji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest: a) Platforma, dostępna pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/usz i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie postępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składaniaofert.b)przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiający nieprzewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej.2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na
Platformie został podany w instrukcji dlaWykonawców.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została
wysłana doZamawiającego.6.Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip.7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Forma dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 2. Próbki należy dostarczyć do dnia 22.07.2021r. do godz. 11.30 na adres: Uniwersytet Szczeciński Dział Zamówień Publicznych, Al. Papieża Jana Pawła II 31 (pok. 205), 70-453 Szczecin. Opakowanie należy opisać: „Próbki do postępowania na dostawę gadżetów reklamowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego” A-ZP.381.51.2021.KO.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-ZP.381.51.2021.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa gadżetów reklamowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
maksymalnie można uzyskać 60%
Cena brutto (C) = [(Cn : Cb) x 60 %] x 100
gdzie:
Cn - cena najniższa (brutto)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej (brutto)
Kryterium 2 obliczone zostanie w następujący sposób:
Ocena w kryterium „jakość próbki” – waga - 40% zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Liczba punktów za „jakość próbki” = [(suma punktów zdobytych za próbki / możliwa do zdobycia w ramach zadania maksymalna ilość punktów) x 40 %] x 100
1. „Ogólna estetyka produktu” – ocenie podlegać będzie jakość materiałów z jakich wykonano próbkę, wykończenie produktu, dopracowanie szczegółów wykonania, precyzję łączenia elementów oraz trwałość produktu. Próbka będzie oceniana w stosunku do próbki o lepszej lub najlepszej jakości. Preferowane są materiały naturalne.
2. „Jakość nadruku próbnego” – ocenie będzie podlegać przede wszystkim trwałość nadruku i precyzja wykonania – niedopuszczalne jest niedokładne wykonanie poszczególnych elementów nadruku, „nachodzenie” barw, brak ostrości kolorów. Nadruk oceniany, będzie porównany do najlepszego nadruku.
Przy ocenie materiałów w kryterium „Ogólna estetyka produktu” będzie obowiązywała następująca skala punktacji:
1) 0 pkt. otrzyma próbka, która spełnia wymagania postawione w opisie ale wykonana jest z materiału o niskiej jakości, mniej trwałego przez co mogą powstawać zarysowania, wgniecenia, pęknięcia, rozprucia, odkształcenia, gdy wykończenie jest niedokładne, nieestetyczne.
2) 1 pkt otrzyma próbka, która spełnia wymagania postawione w opisie i charakteryzuje się średnią jakością, użyte są materiały nienajlepszej jakości, jest umiarkowanie odporna na zarysowania, wgniecenia.
3) 2 pkt otrzyma próbka, która spełnia wymagania postawione w opisie i charakteryzuje się wysoką jakością wykonania, użyte są materiały wysokiej jakości bardzo trwałe i bardzo estetyczne, odporne na wgniecenia, zarysowania, odkształcenia, kolor nie schodzi przy pocieraniu, produkt wykonany bez zastrzeżeń.
Przy ocenie materiałów w kryterium „Jakość nadruku próbnego” będzie obowiązywała następująca skala punktacji:
1) 0 pkt. otrzyma próbka nadruku spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ale kolory są rozmyte, mało wyraziste, słabo czytelne, istnieje ryzyko nietrwałości nadruku, nadruk wykonany jest nieestetycznie, niedokładnie.
2) 1 pkt otrzyma próbka, która spełnia wymagania postawione w opisie jej kolory są dostatecznie wyraziste i czytelne, nadruk jest wykonany na poziomie dostatecznym.
3) 2 pkt. otrzyma próbka nadruku, która spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, kolory ostre, wyraziste, jednolite, czytelne, nadruk jest trwały, nie schodzi przy pocieraniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  jakość oznakowania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP (załącznik 5);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego w Rozdziale 2 niniejszej SWZ wymagania, cechy lub kryteria, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) próbki: zgodne z opisem przedmiotu zamówienia z logo
1. Koszulka damska biała lub granatowa / męska
2. Butelka filtrująca
3. Brelok z latarką
4. Brelok metalowy 2w1
5. Opaska odblaskowa
6. Pudełko na lunch
7. Zasłonka na kamerkę
8. Uchwyt / podstawka do telefonu
9. Zakreślacz kolorowy
10. Kubek termiczny
11. Pendrive USB
12. Długopis plastikowy z metalowym klipem
13. Zestaw piśmienniczy
14. Powerbank
15. Myszka komputerowa
16. Wizytownik
17. Teczka konferencyjna z poliestru
18. Torba materiałowa z drelichu
19. Scyzoryk
20. Smycz
2) próbki: zgodne z opisem przedmiotu zamówienia z logo
1. Bluza z kapturem damska/męska
2. Plecak
3. Koc z polaru
4. Czapka z daszkiem
5. Magnesy na lodówkę
6. Skarpetki (bez kartonowej etykiety z wieszaczkiem)
7. Bluza baseball
8. Kubek ceramiczny
9. Zestaw do wina z szachami
10. Filiżanka z podstawką 100 ml, 200 ml, 250 ml
11. Parasol długi
12. Parasol krótki
13. Skórzany portfel
14. Torba na siłownię
15. Skórzane etui na długopis / pióro
16. Skórzany pasek męski

w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

na zasadach określonych w Rozdziale 3 swz - wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-20

2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie okładek na dowód rejestracyjny, Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Proszę o informacje w sprawie kosztu za okładkę na dowód rejestracyjny z nadrukiem. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI