Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa druków służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 53 71
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa druków służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93909462-9e9a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001660/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa druków służbowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.1. Informacje ogólne1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal 3) Zamawiający dopuszcza również komunikację z wykorzystaniem poczty elektronicznej zamowienia@lu.policja.gov.pl, z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII.4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 7) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania (zawierający 32 znaki) nadany przez miniPortal zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl9) Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez Wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.Pełny zakres informacji o środkach komunikacji elektronicznej zawarty jest w rozdziale XI SWZ.11) Identyfikator postępowania nadany przez miniPortal, którym powinni posługiwać się wykonawcy w celu prawidłowego złożenia oferty: d38e9a43-37e7-410c-b1fe-c5ea399f5c98
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie:e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa druków służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie” - nr referencyjny 08/1.2.7/21/SZP/D;- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 2019 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; - Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; - Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 08/1.2.7/21/SZP/D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki:- formularze cenowe - wykaz zamawianych druków służbowych - załączniki nr 1.1 – pakiet nr 1, - opisy techniczne – stanowiące załączniki 1.1.1 dla pakietu nr 1, - wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 52137,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22456000-1 - Pozwolenia
22810000-1 - Rejestry papierowe lub tekturowe
22820000-4 - Formularze
22822000-8 - Formularze urzędowe
22852100-8 - Okładki na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty środowiskowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki:- formularze cenowe - wykaz zamawianych druków służbowych - załączniki nr 1.2 – pakiet nr 2, - opisy techniczne – stanowiące załączniki 1.2.1 dla pakietu nr 2, - wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 750590,04 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22456000-1 - Pozwolenia
22810000-1 - Rejestry papierowe lub tekturowe
22820000-4 - Formularze
22822000-8 - Formularze urzędowe
22852100-8 - Okładki na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty środowiskowe
4.3.6.) Waga: 11,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki:- formularze cenowe - wykaz zamawianych druków służbowych - załączniki nr 1.3 – pakiet nr 3, - opisy techniczne – stanowiące załączniki 1.3.1 dla pakietu nr 3, - wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 21602,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22456000-1 - Pozwolenia
22810000-1 - Rejestry papierowe lub tekturowe
22820000-4 - Formularze
22822000-8 - Formularze urzędowe
22852100-8 - Okładki na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty środowiskowe
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają załączniki:- formularze cenowe - wykaz zamawianych druków służbowych - załączniki nr 1.4 – pakiet nr 4, - opisy techniczne – stanowiące załączniki 1.4.1 dla pakietu nr 4, - wzór umowy.
4.2.5.) Wartość części: 58040,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22456000-1 - Pozwolenia
22810000-1 - Rejestry papierowe lub tekturowe
22820000-4 - Formularze
22822000-8 - Formularze urzędowe
22852100-8 - Okładki na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 29
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty środowiskowe
4.3.6.) Waga: 18
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
ad a) 60% – cena oferty brutto (C)Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:C = (Cx/ Cb) x 60 pktgdzie:C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto;Cx - cena brutto oferty najtańszej (spośród nieodrzuconych ofertad b) 30% - termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)Dla kryterium – termin realizacji zamówienia cząstkowego, liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami.W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 14 - 19 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 30 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 20 - 25 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 15 pkt, w przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia cząstkowego 26 - 31 dni Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.ad c) 10% - aspekty środowiskowe (As)W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie oświadczenie wykonawcy wykorzystywania papieru i kartonów zawierających włókno pochodzące z lasów o zrównoważonej gospodarce leśnej, tzn. produkty oznakowane certyfikatem FSC, ewentualnie papier i kartony pochodzące z przerobu makulatury lub innych materiałów odpadowych poddanych recyklingowi. Uzyskać można 0 lub 10 pkt na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w druku ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku zaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 10 pkt. W przypadku niezaznaczenia odpowiedniego wskazanego powyżej wariantu, Wykonawca w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10