I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
27628463800000, ul.
Ligonia
46
,
40-037
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 77 40 025, , e-mail
zamowienia@slaskie.pl, , faks
32 77 40 030.
Adres strony internetowej (URL):
www.slaskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164) w godzinach od 7:30 do 15:30 (w dni robocze, od poniedziałku do piątku)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w okolicznościach określonych w: a) § 11 wzoru umowy – Zakres I, II, III, IV Załącznik 2a do SIWZ, Zakres VIII, IX, X, XI – Załącznik 2c do SIWZ b) § 9 wzoru umowy – Zakres V, VI, VII – Załącznik 2b do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-31, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę należy sporządzić dokładnie według załączonego do specyfikacji formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ/Załącznik nr 3 do umowy lub na nim. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. 3. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakres I - Długopis metalowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres I - Długopis metalowy, ilość sztuk - 1500. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0, 30192121-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie)
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakres II - Butelka na wodę |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres II - Butelka na wodę - ilość sztuk - 300. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakres III - Ekologiczna torba bawełniana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres III - Ekologiczna torba bawełniana - ilość sztuk - 500. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy – do SIWZ, 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnymi na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakres IV - Piłka antystresowa (tzw. gniotek) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres IV - Piłka antystresowa (tzw. gniotek) - ilość sztuk - 1000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakres V - ołówek z gumką, długopis plastikowy, kubek ceramiczny z uchem, smycz ekologiczna, pendrive, butelka Spring na wodę, zestaw piśmienniczy w etui, peleryna w kulce z karabińczykiem, worek ze sznurkiem, wilofunkcyjna bandana, notatnik A5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres V - ołówek z gumką (ilość sztuk - 3000), długopis plastikowy (ilość sztuk - 3000), kubek ceramiczny z uchem (ilość sztuk - 700), smycz ekologiczna (ilość sztuk - 4000), pendrive (ilość sztuk - 600), butelka Spring na wodę (ilość sztuk - 500), zestaw piśmienniczy w etui (ilość sztuk - 500), peleryna w kulce z karabińczykiem (ilość sztuk - 400), worek ze sznurkiem (ilość sztuk - 500), wilofunkcyjna bandana (ilość sztuk - 200), notatnik A5 (ilość sztuk - 400). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0, 30192121-5, 39221120-4, 30234600-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakres VI - opaski samozaciskowe z folii odblaskowej, zawieszka twarda odblaskowa – serce, zawieszka twarda odblaskowa – kółko |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VI - opaski samozaciskowe z folii odblaskowej (ilość sztuk - 1000), zawieszka twarda odblaskowa – serce (ilość sztuk - 1000), zawieszka twarda odblaskowa – kółko (ilość sztuk - 1000). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakres VII - plecak, power bank |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VII - plecak (ilość sztuk - 500), power bank (ilość sztuk - 500). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zakres VIII - Długopis metalowy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VIII - Długopis metalowy, ilość sztuk - 500. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0, 30192121-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zakres IX - Kubek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres IX - Kubek - ilość sztuk - 150. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0, 39221120-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zakres X - Parasol składany automatycznie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres X - Parasol składany automatycznie - ilość sztuk - 30. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0, 39295200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zakres XI - Karta USB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres XI - Karta USB - ilość sztuk - 150. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22462000-6, 39294100-0, 30234600-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.