BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-10-20
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WROCŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00441630
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc64bc4-62a2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Artykuły informacyjne i promocyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej
dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu oznaczonym
tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa się w formie elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu PRM.
3.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf
4. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
5.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
7.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w
szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 UPzp.
8.Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02; email:
cwk@platformazakupowa.pl.
9.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
10.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, tj.
datę i godzinę wyświetloną na koncie Zamawiającego.
11.Wykonawca, jako podmiot profesjonalnym ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://uwr.logintrade.net przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
12.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do zamawiającego.
13.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie
przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”
oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski -
informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-
137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;
• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur
udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;
• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres
email: iod@uwr.edu.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w
przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w
uPzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125
ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i
wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją
nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach
określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach
wynikających z uPzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych
osobowych.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,
Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,
z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.53.2023.ECS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1 DROBNE GADŻETY REKLAMOWE
1. przypinki reklamowe w liczbie 5 000 sztuk
Przypinka reklamowa do odzieży, ok 32 mm średnicy, zapinana na agrafkę, całość wykonana z metalu, nadruk projektu zabezpieczony folią ochronną. Realizacja 3 projektów graficznych. Projekty graficzne będą wielobarwne (kolorowe tło + typografia). Projekty graficzne zostaną przekazane przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
2. ołówki reklamowe w liczbie 5 000 sztuk
Naostrzony ołówek z nadrukiem logo UWr wg projektu Zamawiającego, ołówek wykonany z drewna (lakierowany bez barwy). Długość min. 17 cm. Twardość rysika HB.
3. kubek ceramiczny (wersja przypominająca metalowe kubki) w liczbie 1500 sztuk
Ceramiczny kubek reklamowy w stylu retro/vintage o objętości ok. 240-260 ml, średnica 8,5 cm +/-0,5 cm, wysokość 8,6 cm +/-0,5 cm. Pakowany w indywidualny biały kartonik. Znakowanie tampodrukiem lub kalkomanią ceramiczną z grafiką wg projektu Zamawiającego, transfer na ceramice odporny na zmywanie. Kubek w trzech wariantach kolorystycznych:
1. biały z czarnym rantem, z białym środkiem; jednokolorowy (czarny) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego.
2. czarny na zewnątrz, z czarnym rantem i białym środkiem; jednokolorowy (biały) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego.
3. niebieski na zewnątrz z czarnym rantem i białym środkiem; jednokolorowy (czarny) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin realizacji zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.

2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium

2.2. Termin dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin dostawy zamówienia Liczba przyznanych punktów
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego - 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję dostawy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin - 20 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny - 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
2. Za najkorzystniejszą w każdym zadaniu zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 MATERIAŁY KONFERENCYJNE
1. Smycze reklamowe w liczbie 10 000 sztuk wykonane z materiału poliestrowego. Szerokość smyczy ok. 16 mm. Kolor smyczy niebieski (zakres kolorów: PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U lub zbliżony) z białym jednostronnym nadrukiem logo UWr. Smycz zakończona metalowym karabińczykiem. Długość smyczy po złożeniu: +/- 50 cm. Smycze konfekcjonowane po 50 sztuk.
2. Identyfikatory sztywne zintegrowane w liczbie 10 000 par
Identyfikatory zintegrowane z materiałową tasiemką wyprodukowane z przezroczystego PCV. Każdy posiada klips oraz agrafkę. Format: 88-92 mm x 52-59 mm. Pakowane po 50 szt. Tasiemka w kolorze niebieskim ((zakres kolorów: PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U lub zbliżony). Na każdym identyfikatorze nadrukowane logo UWr wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin realizacji zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.

2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium

2.2. Termin dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin dostawy zamówienia Liczba przyznanych punktów
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego - 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję dostawy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin - 20 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny - 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
2. Za najkorzystniejszą w każdym zadaniu zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3 TEKSTYLIA
1. Torby reklamowe 3000 sztuk
Torby w dwóch wariantach kolorystycznych: torba zielona (butelkowa zieleń: zieleń PANTONE 3282 U, 2403 U, 3295 U lub kolor zbliżony) – 1 500 szt. oraz torba czerwona (czerwień PANTONE 1795 U, 186 U, 185 U, 199 U2347 U lub zbliżony) – 1 500 szt.
Torby wykonane z bawełny, o gramaturze 250-300 g/m2, rozmiar ok. 40x40 cm (tolerancja +/- 5 cm), uszy pozwalające na założenie torby na ramię, długość uszu 70-80 cm. Na torbie nadruk w białym kolorze (jeden kolor). Nadruk grafiki wg projektu Zamawiającego na jednej stronie torby, obejmujący nie więcej niż 50 % jednej strony. Pakowane w przezroczyste opakowania po 10 sztuk.

2. Parasol reklamowy w liczbie 500 sztuk
Parasol reklamowy z nadrukiem logo UWr. Parasol automatyczny, składany, wiatroodporny z metalową laską, szynami z włókna szklanego, futerałem z poliestru, zapinany na rzep.

Kolorystyka: ciemny granat (PANTONE 2756C, PANTONE 274 C, PANTONE 533 C lub zbliżony); jednokolorowy (biały) nadruk wg projektu Zamawiającego.

Wymiary parasola: złożony 335x42x42 mm, rozłożony 930x565x930 mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin realizacji zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.

2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium

2.2. Termin dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin dostawy zamówienia Liczba przyznanych punktów
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego - 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję dostawy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin - 20 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny - 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
2. Za najkorzystniejszą w każdym zadaniu zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 4 GADŻETY REKLAMOWE ARKUS
1. Lunchboxy w liczbie 500 sztuk
Lunchboxy dwupoziomowe pudełko na lunch z dwiema osobnymi przegrodami (obie z własną przykrywką), bambusową pokrywką i przekładką (do oddzielania poszczególnych części posiłku w obrębie jednej przegrody). W zestawie nóż, widelec, łyżka oraz opaska zespajająca wszystkie elementy pudełka. Kolor lunchboxu oraz pozostałych elementów biały (prócz bambusowej pokrywki). Wymiary całości: 18x10x9cm, +/- 2 cm. Materiał: Polypropylene PP.
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.

2. Termos w liczbie 500 sztuk Butelka z podwójnymi ściankami, ze szkła borokrzemianowego, z bambusową pokrywą, z zaparzaczem do herbaty. Szczelna butelka o pojemności 400 ml-500 ml.
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.

3. Torba chłodząca w liczbie 500 sztuk
Torba chłodząca na lunch z poliestru z przednią kieszenią. Pojemność 13-15 litry. Materiał izolacyjny: folia aluminiowa. Kolor torby granatowy (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony).
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin realizacji zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.

2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium

2.2. Termin dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin dostawy zamówienia Liczba przyznanych punktów
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego - 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję dostawy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin - 20 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny - 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
2. Za najkorzystniejszą w każdym zadaniu zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 5 GADŻETY REKLAMOWE INTERNATIONAL
1. Plecaki w liczbie 1000 sztuk
Plecak wykonany z 100% poliestru (z recyklingu) z powłoką PU. Plecak bez PCV, wodoodporny. Plecak ma zawierać uchwyt do noszenia oraz wyściełane, regulowane ramiączka. Plecak z bezpiecznym systemem zamykania (zwinięcie i klips) oraz wyściełaną komorą na laptopa, kompatybilną z ekranem do 15,6. Plecak ma posiadać przednią kieszeń zapinaną na zamek, wewnętrzną kieszeń na butelkę. Plecak o pojemności 15–20 litrów.
Kolor plecaka granatowy (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony). Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Min. obszar nadruku: 23 x 23 cm.


2. Etui na ołówki (piórnik wykonany z lnu) w liczbie 1000 sztuk
Piórnik ekologiczny wykonany z naturalnego lnu, niebarwiony. Zapinany na guzik. W zestawie 3 ekologiczne długopisy wykonane z kartonu z recyklingu (kolory wkładów: czarny, niebieski i czerwony), ołówek, temperówka, gumka do mazania, drewniana linijka o długości 15 cm.
Wymiary piórnika: 200x53x22 mm. Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez

3. Notes w twardej okładce A5 w liczbie 1000 sztuk
Notes w twardej oprawie w rozmiarze A5, liczba stron 120-160. Elastyczna gumka i tekstylna zakładka w granatowym kolorze (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony). Kolor notesu niebieski (PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U), zaokrąglone rogi notesu.
Na okładce nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Metoda znakowania: tampodruk, obszar znakowania nie więcej niż 25 % powierzchni okładki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin realizacji zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.

2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium

2.2. Termin dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin dostawy zamówienia Liczba przyznanych punktów
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego - 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję dostawy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin - 20 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny - 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
2. Za najkorzystniejszą w każdym zadaniu zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 6 ODZIEŻ
1. T-shirty w liczbie 800 sztuk
Skład materiałowy koszulki: 100% bawełna, gramatura nie mniejsza niż 180 g/m2 .
Na każdej koszulce nadruk w jednym kolorze, z przodu koszulki, na podstawie projektu Zamawiającego, wykonany techniką sitodruku, zajmujący ok. 30% powierzchni przodu koszulki.
Koszulki wykonane w dwóch wersjach kolorystycznych (granatowa PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony z białym nadrukiem oraz klasyczny szary melanż z czarnym nadrukiem)
Krój damski (400 sztuk) oraz męski (400 sztuk).

Produkcja w Polsce.

Rozmiary:
koszulka granatowa: 400 szt.
200 szt. rozmiary męskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S);
200 szt. rozmiary damskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S)
koszulka klasyczny szary melanż: 400 szt.
200 szt. rozmiary męskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S);
200 szt. rozmiary damskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S),

Każda sztuka powinna być oznaczona numerem rozmiaru oraz zawierać wszytą, odporną na ścieranie i pranie metkę zawierającą następujące informacje: sposób czyszczenia, temperatura prania, skład tkaniny. Każda sztuka zapakowana osobno w przezroczysty worek, na każdym worku zaznaczony rozmiar i rodzaj (damska/męska).


2. Bluzy w liczbie 500 sztuk
Bluza z kapturem i przednią kieszenią, tzw. kangurka, wykonana z materiału o grubości 280 g/m2 (skład: 90% bawełny 10% poliestru). Tkanina miękka oraz odporna na rozciąganie/kurczenie się podczas prania.
Znakowanie na przedniej części bluzy nie większe niż 30 % przodu za pomocą sitodruku/haftu komputerowego. Znakowanie w jednym kolorze (białym) na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Kolor bluzy granatowy (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony).
Granatowy lub biały sznurek przy kapturze, płaski, poliestrowy lub bawełniany, szerokość min. 10 mm, zakończony agletem lub przeszyciem; metalowe oczka na sznurek przy kapturze; kaptur dwuwarstwowy; ściągacz u dołu bluzy i rękawów prążkowany lub gładki. Wykończenie: dzianina pętelkowa.
Bluza unisex (lub męska), rozmiary: 100 x XL, 150 x L, 150 x M, 100 x S.
Każda sztuka powinna być oznaczona numerem rozmiaru oraz zawierać wszytą, odporną na ścieranie i pranie metkę zawierającą następujące informacje: sposób czyszczenia, temperatura prania, skład tkaniny. Każda sztuka zapakowana osobno w przezroczysty worek, na każdym worku zaznaczony rozmiar.


3. Skarpetki w liczbie 1000 par unisex klasyczne z gładką strukturą, zawierające min. 80% bawełny, ze ściągaczem ok. 3-4 cm (+/- 0,5 cm) i płaskim szwem na palcach.
Cztery różne projekty (po 250 par) wykonane wg projektu Zamawiającego; każdy projekt zawierający maksimum 6 kolorów.

Rozmiary dla każdego projektu:
rozm. 36-39 – 75 szt.
rozm. 40-43 – 100 szt.
rozm. 44-46 – 75 szt.
Pakowanie jednostkowe: każda para skarpet powinna mieć kartonową etykietę z nadrukiem w jednym kolorze, (zawierającą m.in. informację o rozmiarze, składzie tkaniny, sposobie czyszczenia, temperaturze prania). Projekt etykiety zostanie dostarczony przez Zamawiającego wg wytycznych Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Termin realizacji zamówienia (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.

2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:

W = C+T
gdzie:
W - oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin realizacji zamówienia;

Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium

2.2. Termin dostawy zamówienia (T) - max 40 punktów.
Wartość punktowa T, w kryterium Termin dostawy zamówienia zostanie przyznana na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych, a minimalny to 10 dni kalendarzowych liczonych od daty akceptacji przez Zamawiającego prototypu.

Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin dostawy zamówienia Liczba przyznanych punktów
10 dni kalendarzowych 40 punktów
15 dni kalendarzowych 30 punktów
20 dni kalendarzowych 20 punktów
25 dni kalendarzowych 10 punktów
30 dni kalendarzowych 0 punktów

a) Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego - 30 dni kalendarzowych liczony od dnia akceptacji przez Zamawiającego prototypu.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin dostawy zamówienia niż 30 dni kalendarzowe, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
c) Jeżeli Wykonawca zaznaczy w ofercie więcej niż jedną opcję dostawy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
d) W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
e) Brak podania w ofercie terminu dostawy zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin - 20 dni kalendarzowych. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
f) W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny - 10 dni kalendarzowych. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.
2. Za najkorzystniejszą w każdym zadaniu zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach
określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla Zadania nr 1, 2 , 3, 4, 5, 6
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów reklamowych z nadrukiem personalizowanym (z nadrukiem przygotowanym wg indywidualnego projektu) na kwotę:
Dla Zadania nr 1 – co najmniej 25 000 zł brutto
Dla Zadanie nr 2 – co najmniej 20 000 zł brutto
Dla Zadanie nr 3 – co najmniej 30 000 zł brutto
Dla Zadanie nr 4 – co najmniej 27 000 zł brutto
Dla Zadanie nr 5 – co najmniej 180 000 zł brutto
Dla Zadanie nr 6 - co najmniej 80 000 zł brutto

2) W przypadku składania oferty na kilka Zadań wystarczającym będzie, by Wykonawca wykazał się dostawą spełniającą warunek wartościowo wyższy (np. w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 i 6, wystarczającym będzie, by Wykonawca wykazał się dostawą spełniającą warunek dla Zadania nr 5.
a) Okres Wyrażony w latach o których mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP),
z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony w pkt 2.4., jeżeli spełni go co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie, nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców składających ofertę wspólnie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ppkt 2.4. powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6.1. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego w pkt 2 ppkt 2.4. powyżej, spełnić go samodzielnie.
6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
6.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 2.3. i 2.4 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;
6.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1.1 oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108
ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
1.1.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.2. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i
zawodowej 1.2.1 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 108 ust 1 art. 109 ust. 1 pkt 4, 7, 8 i 10 uPzp .
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania. Wykluczenie Wykonawcy następuje
zgodnie z art. 111 uPzp, z zastrzeżeniem art. 109 ust. 3 i art. 110 ust. 2 i 3 uPzp.
4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 2 powyżej następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
5. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub
ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom,
oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą
negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie
przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub
biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
7. Karę pieniężną, o której mowa w pkt 7 powyżej, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do
20 000 000 zł
8. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie
zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy
wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
10. Zamawiający zbada czy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego w oparciu o wykazy i listę wskazane w treści tego przepisu lub w oparciu o oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

25. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA PRZEZ OFEROWANĄ OFERTĘ WYMAGAŃ ZAMAWIJACEGO
Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane materiały wymagań określonych przez Zamawiającego:
25.1. kart katalogowych wraz z kolorowymi zdjęciami dla wszystkich produktów wymienionych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SWZ potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego (przez kartę katalogową Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne, karty charakterystyki, opisy – również ze stron internetowych, sporządzone przez producenta produktu, które mają zawierać opis produktu zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Dokumenty te mają być opisane w sposób niebudzący wątpliwości do jakiego produktu/materiału są dedykowane.
25.2. Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli Wykonawca nie złoży ich wraz z ofertą.
26. Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie powystawowe, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz będą zgodne z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty katalogowe wraz z kolorowymi zdjęciami dla wszystkich produktów wymienionych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
4. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt 4-5 powyżej stosuje się odpowiednio.
5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 454 i 455 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy:
1) zmiana terminu wykonania dostawy w następujących sytuacjach:
a) przestojów i opóźnień powstałych z przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy,
b) przestojów i opóźnień powstałych z winy Zamawiającego mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy,
c) z powodu wystąpienia siły wyższej;
2) zmian wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3) zmiany w zakresie jakości lub innych parametrów przedmiotu umowy zaoferowanego w Ofercie, przy czym zmiana taka musi być spowodowana:
a) niedostępnością produktów wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku;
b) pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach lub lepszych technik nadruku;
- pod warunkiem, że zmiany wskazane w lit a) - b) powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
4) rezygnacja Wykonawcy z Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się odpowiednio,
5) zmiany Wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit) b uPzp,
2. Każda ze Stron umowy może żądać zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1-5 powyżej poprzez złożenie pisemnego wniosku uzasadniającego okoliczności związane z wystąpieniem zmiany mającej wpływ na należyte wykonanie umowy.
3. Każda ze Stron umowy, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych ze zmianą, o której mowa w ust. 1 pkt 1-5 powyżej na należyte wykonanie umowy.
4. Strona umowy na podstawie otrzymanego wniosku, o którym mowa w ust. 3 powyżej w terminie do 10 dni od dnia jego otrzymania, przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko. Jeżeli Strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.
5. Zamawiający może nie wyrazić zgody na proponowaną zmianę Wykonawcy. Możliwość wprowadzenia zmian nie stanowi jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 Wykonawca zaproponuje produkt/y równoważny/e lub lepszy/e spełniający/e wymagania SWZ przekazując kartę/y produktową/e Zamawiającemu.
7. Wszystkie zmiany przewidziane w tym paragrafie, a także odstąpienie niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.
WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - Wrocław/Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wniesienie i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.