Zapewnienie usług ochrony w Pałacu Zbaraskich (Potockich) przy Rynku Głównym 20/ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie usług ochrony w Pałacu Zbaraskich (Potockich) przy Rynku Głównym 20/ul. Brackiej 2 w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-01-20
  • ZamawiającyGALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ "BUNKIER SZTUKI"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00014500
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
zapewnienie usług ochrony w Pałacu Zbaraskich (Potockich) przy Rynku Głównym 20/ul. Brackiej 2 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ "BUNKIER SZTUKI"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Szczepański 3 A

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 0048 (0-12) 423 12 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bunkier.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bunkier.art.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowskie Biuro Festiwalowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351210040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wygrana 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-311

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 354 25 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kbf.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kbf.krakow.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamówienie prowadzone jest przez Zamawiającego 1. - Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zapewnienie usług ochrony w Pałacu Zbaraskich (Potockich) przy Rynku Głównym 20/ul. Brackiej 2 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e2cbae-7398-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014145/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona budynku na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bunkier.art.pl/?page_id=16

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. W wyszukiwarce podmiotu należy wpisać: Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki
3) Poczty elektronicznej Zamawiającego: zakrzewski@bunkier.art.pl
4) Adres Elektronicznej skrzynki podawczej w przypadku komunikacja za jej pomocą: /galeria/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Link do postępowania oraz ID postępowania dostępne są na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. Identyfikator ID dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
8. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest
Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki
Plac Szczepański 3A, 31-011 Kraków
zwana dalej Galerią.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp" w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
2) podmioty serwisujące urządzenia Galerii za pośrednictwem, których przetwarzane są Państwa dane osobowe;
3) podmioty dostarczające i utrzymujące oprogramowanie wykorzystywane w celu przetwarzania danych osobowych Wykonawców, osób reprezentujących i pracowników Wykonawcy;
4) podmioty świadczące na rzecz Galerii niezbędne do ewentualnego wykonania zawieranej z Państwem umowy – jeżeli zawarta z Państwem umowa wymaga ich udziału np. firmy kurierskie za pośrednictwem, których może być prowadzona z Państwem korespondencja.
5) podmioty, którym przekazuje się dokumentację dla celów niszczenia po zakończonym okresie przechowywania;
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym i nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.

Okres, przez który dane będą przetwarzane
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania zgodnie z art. 78 ust. 4 obejmujący cały czas trwania umowy.
W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE okres przechowywania będzie zgodny z okresem trwałości projektu wskazanym w umowie o dofinansowanie liczonego od daty płatności końcowej dotacji; Dane będą również przechowywane w celach archiwalnych, zgodnie z okresami wskazanymi w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, tj. przez 5 lat.

Realizacja praw osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan:
 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO)*;
 prawo żądania (na podstawie art. 18 RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa w przypadku uznania, że przetwarzanie przez Galerię Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
W celu wykonania praw wymienionych powyżej należy skierować żądanie na adres email: iod@bunkier.art.pl, listownie na adres siedziby Galerii lub osobiście w siedzibie Galerii. Przed realizacją Państwa uprawnień Galeria musi potwierdzić Państwa tożsamość w sposób indywidualnie dostosowany do danego żądania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony pomieszczeń biurowych, wystawienniczych mieszczących się w piwnicach, na parterze i I. piętrze Pałacu Zbaraskich (Potockich) przy ul. Brackiej 2 / Rynku Głównym 20, ul. Brackiej 2 w Krakowie ul. Brackiej 2/u2, ul. Brackiej 2/4 w Krakowie oraz wszelkich wydarzeń organizowanych w Pałacu przez Galerię Sztuki Współczesnej „Bunkier Sztuki” oraz Krakowskie Biuro Festiwalowe. Ochrona stała świadczona będzie w godzinach otwarcia budynku, tj. w godzinach od 18:00 do 8:00, a całodobowo w dniach: 17 i 18 kwietnia 2022 r., 01 listopada 2022 r., 24, 25 i 26 grudnia 2022 r. oraz 01 stycznia 2023 r

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia zamówień opcjonalnych, polegających na świadczeniu dodatkowej ochrony w/w obiektu w godzinach innych niż wskazane w ust.1 powyżej, do maksymalnej liczby 6 pracowników ochrony jednocześnie. Zamawiający szacuje wielkość zamówienia opcjonalnego na łącznie 600 osobogodzin w czasie trwania umowy. Zamawiający podaje ww. wielkość wyłącznie w celu oszacowania potencjalnego nakładu. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia wykonania całości zamówienia opcjonalnego. Wykonawca może odmówić wykonania zamówień opcjonalnych w zakresie przekraczającym ww. 600 osobogodzin. Zlecenie dodatkowej ochrony odbywać się będzie pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych, a Wykonawcy zobowiązani są zapewnić ją na takich samych warunkach, co zamówienie podstawowe, z zastrzeżeniem, że do zamówień opcjonalnych nie stosuje się wymogu zatrudnienia na umowę o pracę, opisanych w ust. 3 powyżej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za wykonywanie zleceń opcjonalnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję udzieloną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia.
Spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi ochrony budynku przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, o wartości usługi nie mniejszej niż 60 000 PLN.
b) dysponuje co najmniej 3 osobami mającymi pełnić usługi ochrony obiektu (pracownicy ochrony), z których każda powinna spełniać następujące warunki:
i. posiadają minimum średnie wykształcenie;
ii. muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
iii. muszą być niekarane;
iv. posiadać co najmniej 3-letnie (36-miesięczne) doświadczenie nabyte po 1995 r. w zakresie świadczenia usług ochrony budynków;
v. posługiwać się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualna i ważna koncesja udzielona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór stanowi załącznik nr 5a do SWZ;
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (udostępnianie ekspozycji), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 5b do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy:
1) Przedstawia wraz z ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ.
2) Składa wraz z ofertą (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają w ofercie oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Rozliczenia dokonywane będą w sposób ustalony w umowie.
Wykonawcy występujący wspólnie winni, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców
W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają w ofercie oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
13. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 9 pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo zakres zmian opisuje załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane elektronicznie, za pośrednictwem miniPortalu oraz ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
2. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych, rozliczenia będą dokonywane w złotych polskich.
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy
7. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI