ZAPEWNIENIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ W OBIEKCIE URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAPEWNIENIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ W OBIEKCIE URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-15
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00386281
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAPEWNIENIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ W OBIEKCIE URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Praskiego Pułku Nr 33

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wesola.poczta@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ W OBIEKCIE URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d62f9378-4d6d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025438/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Dzielnicy Wesoła

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 358979,71 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest zapewnienie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Urzędu m.st. oraz monitorowanie (przez stanowisko centrum monitorowania alarmów wykonawcy) sygnałów alarmowych informujących o napadzie, włamaniu z tych obiektów i budynków administrowanych przez Urząd, a także zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w przypadku wywołania alarmu lub jej przywołania.
Przedmiot umowy realizowany będzie w obiekcie: tj. siedzibie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy przy ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, w terminie od godz. 12.00 29 września 2023 r. do godz. 12.00
30 września 2024 r. wraz z wewnętrznym parkingiem, mieszczącym się na terenie posesji (bezpośrednia ochrona fizyczna i monitorowanie sygnalizacji napadowej i włamaniowej a także zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w przypadku wywołania alarmu lub jej przywołania)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-29 do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyjazdu grupy interwencyjnej w godzinach 8.00 – 18.00

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.

2. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł brutto - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje minimum 5 osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, których może skierować do realizacji umowy zgodnie z tabelą służby pracowników ochrony, przeznaczonymi do realizacji przedmiotu umowy (w tym 4 zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.) posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały wpisane
i posiadają zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz aktach wykonawczych do tej ustawy, posiadającymi ważne legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wystawione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
Zamawiający z uwagi na specyfikę realizowanych zadań i ocenę ryzyka nie dopuszcza do zatrudniania osób z orzeczoną niepełnosprawnością.
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca oświadczył, że dysponuje zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej oraz wzorze umowy i zapewni w razie zagrożenia przybycie tejże Grupy do wykonania zadań w czasie nie dłuższym niż podany w formularzu oferty (Zamawiający dopuszcza w tym przypadku korzystanie z usług podwykonawców). Grupa interwencyjna powinna spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 992).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz usług sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ
3. Oświadczenie o dysponowaniu zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną
Oświadczenie sporządzone według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Kwota i termin wniesienia wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 300,- zł (słownie: pięć tysięcy trzysta zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 15 września 2023 roku o godz. 10:00
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 14 października 2023 roku.

2. Forma i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z usług objętych przedmiotem Umowy, o których mowa w § 1, w odniesieniu do poszczególnych Obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 w przypadku wyłączenia Obiektu lub jego części z zarządu, użytkowania bądź administrowania przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin służby ochrony fizycznej w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy, w przypadku zmiany godzin pracy komórek organizacyjnych Zamawiającego wchodzących w skład danej części zamówienia. Zmiany godzin zostaną wprowadzone po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu pracy służby ochrony w czasie trwania Umowy w przypadku czasowych zmian organizacyjnych skutkujących wydłużonym czasem pracy wybranych komórek organizacyjnych Zamawiającego; w zaistniałej sytuacji Wykonawca na wniosek Zamawiającego, wydłuży czas ochrony Obiektu nie później niż 12 godzin od momentu zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dyslokacji służby ochronnej w Obiektach polegającej na zwiększeniu stanu etatowego pracowników ochrony (dodatkowe posterunki) w chronionym Obiekcie w sytuacjach kryzysowych (stopień alarmowy, zabezpieczenie miejsca przestępstwa itp.). Wykonawca na wniosek Zamawiającego z minimum 12 godzin wyprzedzeniem o takiej potrzebie deleguje taką liczbę pracowników jaka jest wymagana do działań zabezpieczająco-interwencyjnych i na czas określony we wniosku. Pracownicy Wykonawcy będą doraźnie wykonywać inne czynności zlecone przez
4. Zamawiającego uzgodnione w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności na
5. żądanie Zamawiającego zapewnić odpowiednio dodatkową ochronę obiektu oraz
6. jego otoczenia w szczególnych sytuacjach (np. podczas pobytu w chronionym
7. obiekcie szczególnie ważnych delegacji lub gości).
8. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zrzeka się wobec Zamawiającego dochodzenia wszelkich roszczeń związanych z obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy z powyższego tytułu.
9. W przypadkach określonych w ust. 3-4 Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za usługę, która została wykonana dodatkowo, wg stawek za jedną roboczogodzinę określoną w § 3 ust 1 pkt 1. Płatność wynagrodzenia będzie liczona jako: iloczyn wynagrodzenia za jedną roboczogodzinę i sumarycznej ilości przepracowanych przez pracowników służby ochrony roboczogodzin w danym okresie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.