Zamówienie w dwóch częściach na usługi społeczne zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie w dwóch częściach na usługi społeczne zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie całodobowej ochrony obiektów PPNT Gdynia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • ZamawiającyPomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-04
  • Numer ogłoszenia761602-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761602-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia: Zamówienie w dwóch częściach na usługi społeczne zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie całodobowej ochrony obiektów PPNT Gdynia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, krajowy numer identyfikacyjny 19311273000000, ul. Al. Zwycięstwa  , 81-451  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 698 21 50, e-mail biuro@ppnt.gdynia.pl, faks +48 58 698 21 65.
Adres strony internetowej (URL): www.ppnt.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ppnt.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ppnt.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pok.A 5.10., Sekretariat (budynek IV, wejście A, V piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie w dwóch częściach na usługi społeczne zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie całodobowej ochrony obiektów PPNT Gdynia.
Numer referencyjny: DO.2800.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo - Technologicznego Gdynia. Przedmiot zamówienie został podzielony na dwie części:1.1.Część 1 usługa ochrony w obiektach zlokalizowanych przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni,1.2.Cześć 2 usługa ochrony w obiekcie zlokalizowanym przy ul. Czechosłowackiej 3 w Gdyni.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybraną przez siebie część zamówienia.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji, odpowiednio dla każdej części zawarte zostały w Ogłoszeniu i załącznikach, w szczególności w załącznikach nr 5 i 6 do Ogłoszenia.3.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, został określony w szczególności w załączniku nr 8 do Ogłoszenia „Istotne postanowienia umowy”.4.Wykonawca jest zobowiązany do uwzględniania wszelkich uwag Zamawiającego.5.Zamawiający wymaga by wszystkie osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia posiadały odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia, posiadały status pracowników ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 838), były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.6.Przed pierwszym rozpoczęciem pracy na terenie Zamawiającego przez osobę, która będzie wykonywała usługę ochrony osób i mienia, osoba ta jest zobowiązana do ukończenia z wynikiem pozytywnym testu sprawnościowego. Warunkiem zaliczenia testu będzie osiągniecie w teście Coopera oceny minimum dobrej.7.W związku z realizacją Umowy (stanowiącej załącznik nr 8 do Ogłoszenia) Wykonawca, zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania Umowy, w tym także w toku wykonywania Usług, ważną ochronę ubezpieczeniową wynikającą z umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej przez niego działalności związanej z przedmiotem Umowy. Zakres ubezpieczenia wynikający z powyższej umowy ubezpieczenia powinien pokrywać co najmniej ewentualną zapłatę odszkodowania przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Suma ubezpieczenia wynikająca z powyższej umowy ubezpieczenia powinna opiewać na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł , słownie: dwa miliony zł 00/100 (dotyczy części 1 zamówienia), oraz 270 000,00 zł słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy 00/100 (dotyczy części 2 zamówienia) z tytułu jednego i wszelkich zdarzeń ubezpieczeniowych. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty podpisania Umowy w zakresie części 1 i/lub 2, przedstawi Zamawiającemu certyfikat lub kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej zawarcie i obowiązywanie umowy ubezpieczenia spełniającej wymagania określone powyżej. Wykonawca przedstawi jednocześnie wraz z powyższą polisą dowód potwierdzający opłacenia wszelkich składek ubezpieczeniowych z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia za cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia po dniu zawarcia Umowy, jeżeli fakt ten nie wynika z samej treści polisy. Na miesiąc przed wygaśnięciem przedstawionej Zamawiającemu umowy ubezpieczenia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kolejną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia spełniającej wymagania określone powyżej, obejmującej ochroną ubezpieczeniową okres od wygaśnięcia umowy ubezpieczenia wskazanej powyżej wraz z potwierdzeniem opłacenia wszelkich należnych składek za cały okres trwania tej umowy ubezpieczenia.8.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie w zakresie danej części.

II.5) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79711000-1
79713000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 16.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne (Ogłoszenie). Zamówienie na usługę społeczną jest o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138 g ust. 1 uPzp.Publikacja nie jest obowiązkowa.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wymagane posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.: określonej przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 838).
Informacje dodatkowe Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada koncesję na wykonywanie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 w/w ustawy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie części 1:Spełnieniem powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na całodobowej ochronie fizycznej nieruchomości wykonywanej w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości umowy nie mniejszej niż 40.000,00 zł netto/miesiąc; w zakresie części 2:Spełnieniem powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na całodobowej ochronie fizycznej nieruchomości wykonywanej w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości umowy nie mniejszej niż 7.000,00 zł netto/miesiąc.Wykonawca składający ofertę na dwie części musi spełnić wymagania postawione dla każdej części tj. musi wykazać się dwiema usługami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Potwierdzeniem spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej będzie oświadczenie Wykonawcy - Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do Ogłoszenia, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa powyżej.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim wypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Szczegółowe informacje w dokumentacji zamówienia. Zamówienie na usługę społeczną o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138g ust.1 uPzp.Publikacja ogłoszenia nie jest obowiązkowa.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 138o uPzp. Zgodnie z procedurą Zamawiającego wraz z oferta należy złożyć:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia.2)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia,3)Koncesje na wykonywanie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 Ustawy o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. 2020r., poz. 838),4)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do Ogłoszenia, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,5)Zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do Ogłoszenia, 6)Dokumenty dotyczące innych podmiotów na potencjale których wykonawca polega na zasadzie określonej w pkt 6.2 Ogłoszenia (jeżeli dotyczy), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia (w takim zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu - dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.1.- 7.1.4 Ogłoszenia.7)Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.8)Wykaz doświadczenia wykonawcy sporządzony wg załącznika nr 10 do Ogłoszenia wraz z dowodem potwierdzającym, że usługa w nim wyszczególniona została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie.9)Wykonawca w terminie trzech dni od dnia opublikowania informacji o której mowa w pkt. 7.5 obowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik nr 7 do ogłoszenia), w odniesieniu do Wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe w przedmiotowym postępowaniu. Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Szczegóły w dokumentacji zamówienia: Ogłoszeniu i załącznikach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
doświadczenie Wykonawcy 10,00
cena oferty brutto 90,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:1)zmiany ilości stanowisk ochrony z równoczesną zmianą wynagrodzenia za usługę,2)podwykonawców,3)zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT,4)wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, które spowodują konieczność zmiany warunków świadczenia usług określonych niniejszą umową – dopuszcza się zmianę tych postanowień umowy, na które zmiana prawa ma wpływ,5)zmiany sposobu, terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy,6)zakresu przedmiotu umowy i terminu jej obowiązywania,7)zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy na skutek wystąpienia okoliczności, których strony Umowy, nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zakres ulegnie zmniejszeniu;8)zmiany sposobu wykonania, terminu wykonania umowy lub terminów pośrednich w związku z zaistnieniem okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; przez siłę wyższą Strony rozumieć będą zdarzenie, którego nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które jest zewnętrzne w stosunku do Wykonawcy oraz od niego niezależne, któremu nie mógł się on przeciwstawić działając z należytą starannością.; w szczególności za siłę wyższą uznaje się powodzie, pożary, huragany, klęski żywiołowe, epidemie (SARS CoV-2), inne zdarzenia spowodowane siłami przyrody, strajki, zamieszki, rozruchy, działania o charakterze zbrojnym, a także działania władz publicznych, na które Wykonawca nie ma wpływu; postanowienie niniejsze nie obejmuje jednak zdarzeń i działań zewnętrznych, którym zapobieganie jest celem i przedmiotem niniejszej umowy.2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do umowy pod rygorem nieważności.3.W przypadku zajścia sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 1:1)nowe wynagrodzenie będzie obliczone proporcjonalnie do nowej ilości stanowisk ochrony,2)zmiany w ilości stanowisk ochrony mogą być dokonywane do 20% ilości wszystkich stanowisk ochrony,3)po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek, od początku kolejnego miesiąca świadczenia usług, dostosować liczbę stanowisk ochrony do wymagań Zamawiającego. 4.Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.12.2020 r., o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, salka F0.02 (budynek IV, wejście A, parter). Szczegóły w dokumentacji zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa ochrony w obiektach zlokalizowanych przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa ochrony ma polegać na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstania szkody wynikającej z tych zdarzeń. Do zadań pracowników ochrony należeć będzie prowadzenie podstawowej prewencji przeciwpożarowej oraz minimalizowanie skutków klęsk żywiołowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagań Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy został zamieszczony w dokumentacji zamówienia:Ogłoszeniu i załącznikach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 79713000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 16.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie Wykonawcy 10,00
cena oferty brutto 90,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa ochrony w obiekcie zlokalizowanym przy ul. Czechosłowackiej 3 w Gdyni.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób i mienia realizowane w formie całodobowej ochrony fizycznej wraz z zapewnieniem patrolu interwencyjnego. Chroniony obszar stanowi obiekt Parku Konstruktorów (G-321) wraz z jego specjalistycznym wyposażeniem oraz infrastrukturą, położony przy ul. Czechosłowackiej 3 w Gdyni na terenie Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagań Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy został zamieszczony w dokumentacji zamówienia: Ogłoszeniu i załącznikach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 79713000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 16.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie Wykonawcy 10,00
cena oferty brutto 90,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 30.000 zł- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania13-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 30.000 zł, mam JDG i udokumentowane dochody. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI