Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zabezpieczenia imprez masowych – meczów siatkówki i meczów hokeja na lodzie organizowanych przez GKS GieKSa Katowice S.A. w sezonie 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GKS GIEKSA KATOWICE SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: GKS Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241313028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowa 1a
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-108
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 254 89 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.zareba@gkskatowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gkskatowice.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Klub Sportowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenia imprez masowych – meczów siatkówki i meczów hokeja na lodzie organizowanych przez GKS GieKSa Katowice S.A. w sezonie 2022/2023.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1bcf45-0f2b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gkskatowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r.
poz. 344), tj: poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://gkskatowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: justyna.zareba@gkskatowice.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, pełnomocnictwa, dokumenty, o których mowa
w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.
1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych przez zamawiającego zgodnie z art. 67 ustawy Pzp W przypadku gdy
dokumenty elektroniczne w postępowaniu przekazywane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu
utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym
przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, w tym dokumenty, o których mowa
w art. 94 ust. 2 ustawy, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio
wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu
udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 zostały wystawione przez upoważnione
podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub
podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje
się ten dokument. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, w tym
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci
papierowej, przekazuje się cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z
dokumentem w postaci papierowej. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo
przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku przekazywania w postępowaniu
dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku
odpowiednio
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty elektroniczne w postępowaniu spełniają łącznie następujące wymagania:
są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także
przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści
na monitorze ekranowym;
umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U
z. 2019 poz. 1781 z późn.zm) informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GKS GieKSa Katowice S.A.
2) Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez
negocjacji. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z
ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z Pani/Pana udziałem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu m.in. o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanieprzez osobę, której dane
dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/07/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I (Zabezpieczenie Meczów Piłki Siatkowej),
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 W przedmiotowym postępowaniu kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena realizacji modelowego zabezpieczenia imprezy. Cena modelowego zabezpieczenia imprezy obejmuje wynagrodzenie Wykonawcy za pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę. Pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę obejmuje zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę zgodnie z maksymalnymi wymaganiami określonymi w poszczególnych Pakietach. Ustalenie ceny modelowego zabezpieczenia jednej imprezy masowej następuje przy wykorzystaniu cen zaoferowanych przez Wykonawców zgodnie z rozdziałem 15.
16.2 Oferując cenę za realizację jednej godziny każdej z usług składających się na zamówienie przez jednego pracownika lub osób realizujących daną usługę, w tym załogi, zespołu, patrolu oraz ustalając cenę modelowego zabezpieczenia jednej imprezy należy wykorzystać formularze stanowiące Załączniki nr 1.1, 1.2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr II (Zabezpieczenie Meczów Hokeja na Lodzie),
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 W przedmiotowym postępowaniu kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena realizacji modelowego zabezpieczenia imprezy. Cena modelowego zabezpieczenia imprezy obejmuje wynagrodzenie Wykonawcy za pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę. Pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę obejmuje zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę zgodnie z maksymalnymi wymaganiami określonymi w poszczególnych Pakietach. Ustalenie ceny modelowego zabezpieczenia jednej imprezy masowej następuje przy wykorzystaniu cen zaoferowanych przez Wykonawców zgodnie z rozdziałem 15.
16.2 Oferując cenę za realizację jednej godziny każdej z usług składających się na zamówienie przez jednego pracownika lub osób realizujących daną usługę, w tym załogi, zespołu, patrolu oraz ustalając cenę modelowego zabezpieczenia jednej imprezy należy wykorzystać formularze stanowiące Załączniki nr 1.1, 1.2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1 Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) w zakresie Zadania I Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego sportowych imprez masowych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 15 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 1100 w przypadku usługi ochrony meczów piłki siatkowej,
b) w zakresie Zadania II Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego sportowych imprez masowych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 20 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 1100 w przypadku usługi ochrony meczów hokeja na lodzie,
c) posiadanie ważnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego (dotyczy Zadań I,II),
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością osób umożliwiających mu należyte wykonanie umowy,
b) możliwość objęcia funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa imprezy masowej w przypadku usług objętych Zadaniami nr I, II,
c) dysponowanie wyposażeniem technicznym umożliwiającym Wykonawcy realizację umowy pod kątem technicznym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z
załącznikiem numer 4 i 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy
składającego ofertę – jeżeli dotyczy.
Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie
informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści
oferty Wykonawcy, z zastosowaniem art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Zamawiającego: https://gkskatowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3