„Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego w Wolińskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego w Wolińskim Parku Narodowym”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyzdroje
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWoliński Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-07
  • Numer ogłoszenia571883-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571883-N-2020 z dnia 2020-08-07 r.

Woliński Park Narodowy: „Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego w Wolińskim Parku Narodowym”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Woliński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 32116947200000, ul. ul. Niepodległości  3 , 72-500  Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3280727, 3280737, e-mail wolinskipn@wolinpn.pl, faks 913 280 357.
Adres strony internetowej (URL): www.wolinpn.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.bip.wolinpn.nv.pl/m,43,zamowienia-publiczne-profil-nabywcy.html
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.wolinpn.nv.pl/m,43,zamowienia-publiczne-profil-nabywcy.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.bip.wolinpn.nv.pl/m,43,zamowienia-publiczne-profil-nabywcy.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście w pok. nr 13 w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego w Wolińskim Parku Narodowym”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ IBezpośrednia ochrona fizyczna obiektów i obszarów Wolińskiego Parku Narodowego: Kompleksu Edukacyjnego Grodno 1 Wolińskiego Parku Narodowego, usytuowanego w odległości ok. 6 km na północny wschód od Międzyzdrojów przy drodze nr 102 oraz obiektów Wolińskiego Parku Narodowego: Białej Góry 3 ok. 3 km na północny wschód od Międzyzdrojów, Zagrody Pokazowej Żubrów ok. 1,3 km na wschód od Międzyzdrojów, Dyrekcji WPN z magazynem broni, Centrum Edukacyjno - Muzealnego i Galerii Stare Muzeum w Międzyzdrojach oraz budynku mieszkalnego w Wicku przy ul. Wąskiej 8. Ochrona wykonywana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej, a także poprzez stały dozór sygnałów alarmowych. Wykonawca będzie dysponował systemem kontroli pracowników opartym o technologię GPS, w tym logerami z przeznaczeniem do Kompleksu Edukacyjnego Grodno 1 dla co najmniej 5 punktów kontrolnych. Od dnia zagospodarowania przez Zamawiającego budynków nr 1 lub 1A w Grodnie 1 Wykonawca będzie otwierał i zamykał te budynki, a także będzie włączał i wyłączał systemy alarmowe w tych budynkach, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. CZĘŚĆ IIKwartalne przeglądy, stała konserwacja i bieżąca naprawa systemów alarmowych:1) sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) oraz alarmu włamania (SAW) w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego:a) budynek Dyrekcji WPN wraz z magazynem broni, Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3a,b) budynek Centrum Edukacyjno- Muzealnego, Międzyzdroje ul. Niepodległości 3c,c) budynek Galerii Stare Muzeum, Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3,d) budynki na terenie Zagrody Pokazowej Żubrów, w lesie ok. 1,3 km na wschód od Międzyzdrojów,e) budynek Bazy Edukacyjnej Biała Góra 3 koło Międzyzdrojów ok. 3 km na północny wschód od Międzyzdrojów;f) budynek mieszkalny, Wicko ul. Wąska 8.2) sygnalizacji alarmu włamania i napadu (SSWiN) oraz sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego w Kompleksie Edukacyjnym Grodno 1 ok. 6 km na północny wschód od Międzyzdrojów: a) budynek administracyjny Grodno1,b) budynek administracyjny Grodno 1A.

II.5) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79715000-9
79711000-1
79713000-5
79714000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-03-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca składający ofertę musi posiadać:a) dla części I:koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,b) dla części II:koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:a) dla części I lub I i II: 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych),b) dla części II: 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca składający ofertę musi wskazać, że:a) dla części I:aa). w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów trwającą nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, oraz co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia bezpośredniej ochrony fizycznej magazynu broni, a także udowodni, że usługi zostały wykonane w sposób należyty, ab). dysponuje co najmniej trzema dwuosobowymi grupami interwencyjnymi działającymi na zasadach specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (osoby wchodzące w skład grupy interwencyjnej muszą spełniać wymagania kwalifikacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadać odpowiednie do wypełnianych zadań wyposażenie),ac). dysponuje co najmniej 6 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,b) dla części II: ba). w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie zabezpieczenia technicznego obiektów polegającego na eksploatacji, konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia w miejscach ich zainstalowania o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 zł brutto oraz udowodni, że usługa została wykonana w sposób należyty,bb). dysponuje co najmniej 1 osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający wezwie do złożenia wykazu osób Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza - załącznik nr 4b do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający skorzysta z uprawnienia do wezwania Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w następującym zakresie:1) Posiadania kompetencji lub uprawnień: w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt 4 ppkt 1 SIWZ:dla części I:koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,dla części II:koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego,2) Zdolności technicznej i zawodowej: w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt 4 ppkt 2 SIWZ dla części I i dla części II:a) Wykaz usług wraz z dowodami, że usługi zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ,b) Wykaz osób zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ,3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt 4 ppkt 3 SIWZ:- opłacona polisa wraz z potwierdzeniem zapłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:a) dla części I lub I i II: 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych),b) dla części II: 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załączniki do SIWZ wypełniane i składane przez Wykonawcę w postępowaniu:Załącznik nr 1: Formularz oferty.Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału. Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.Załącznik nr 4a: Wykaz usług.Załącznik nr 4b: Wykaz osób.Załącznik nr 6: Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej. Załącznik nr 7: Oświadczenie o podwykonawcach.Załącznik nr 8: Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO.Pełnomocnictwo, jeżeli zostało udzielone.Pisemne zobowiązanie podmiotów, jeżeli znajduje zastosowanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
dla I części: czas dojazdu grupy interwencyjnej do magazynu broni WPN, a dla II części: gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów i obszarów Wolińskiego Parku Narodowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów i obszarów Wolińskiego Parku Narodowego: Kompleksu Edukacyjnego Grodno 1 Wolińskiego Parku Narodowego, usytuowanego w odległości ok. 6 km na północny wschód od Międzyzdrojów przy drodze nr 102 oraz obiektów Wolińskiego Parku Narodowego: Białej Góry 3 ok. 3 km na północny wschód od Międzyzdrojów, Zagrody Pokazowej Żubrów ok. 1,3 km na wschód od Międzyzdrojów, Dyrekcji WPN z magazynem broni, Centrum Edukacyjno - Muzealnego i Galerii Stare Muzeum w Międzyzdrojach oraz budynku mieszkalnego w Wicku przy ul. Wąskiej 8. Ochrona wykonywana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej, a także poprzez stały dozór sygnałów alarmowych. Wykonawca będzie dysponował systemem kontroli pracowników opartym o technologię GPS, w tym logerami z przeznaczeniem do Kompleksu Edukacyjnego Grodno 1 dla co najmniej 5 punktów kontrolnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79715000-9, 79711000-1, 79713000-5, 79714000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dojazdu grupy interwencyjnej do magazynu broni WPN 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kwartalne przeglądy, stała konserwacja i bieżąca naprawa systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kwartalne przeglądy, stała konserwacja i bieżąca naprawa systemów alarmowych:1) sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) oraz alarmu włamania (SAW) w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego:a) budynek Dyrekcji WPN wraz z magazynem broni, Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3a,b) budynek Centrum Edukacyjno- Muzealnego, Międzyzdroje ul. Niepodległości 3c,c) budynek Galerii Stare Muzeum, Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3,d) budynki na terenie Zagrody Pokazowej Żubrów, w lesie ok. 1,3 km na wschód od Międzyzdrojów,e) budynek Bazy Edukacyjnej Biała Góra 3 koło Międzyzdrojów ok. 3 km na północny wschód od Międzyzdrojów;f) budynek mieszkalny, Wicko ul. Wąska 8.2) sygnalizacji alarmu włamania i napadu (SSWiN) oraz sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w obiektach Wolińskiego Parku Narodowego w Kompleksie Edukacyjnym Grodno 1 ok. 6 km na północny wschód od Międzyzdrojów: a) budynek administracyjny Grodno1,b) budynek administracyjny Grodno 1A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 79714000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątnięcie działki - Wola Kopcowa
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątnięcie działki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI