Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Op

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-05-20
  • ZamawiającyGALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00315663
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530555207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 12

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-056

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774076137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@galeriaopole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriaopole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2815663d-0d3a-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2815663d-0d3a-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim i wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: administracja@galeriaopole.pl oraz przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim i wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: administracja@galeriaopole.pl oraz przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wyłącznie poprzez platformę e-Zamówienia.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został opisany w dziale XVI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny został opisany w dziale XVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 583414,64 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz stałego dozoru (monitoringu) sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i monitorujących sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz ich eksploatację, konserwację i naprawę, w miejscach ich zainstalowania w budynku Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu, pl. Teatralny 12 (budynek nr 1), wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej, zgodnie z niniejszą umową, wymaganiami określonymi w SWZ oraz Planem ochrony Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu;
2. Usługi dozoru (monitoringu) sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i monitorujących sygnalizujących zagrożenie w budynku ARTPUNKT, ul. Kośnego 32A (budynek nr 2);
3. Opracowanie i uzgodnienie z Komendantem Wojewódzkim Policji nowego Planu Ochrony fizycznej Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu, zgodnego z aktualnymi przepisami prawa w tym zakresie lub aktualizacja Planu w razie zmiany przepisów prawa bądź zmian poczynionych w obiektach GSW, mających wpływ na zapisy w planie ochrony;
4. Zaktualizowanie procedur dotyczących zakresu przedsięwzięć wykonywanych po wprowadzeniu poszczególnych stopni alarmowych oraz ich aktualizacja w czasie trwania umowy w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie, stosowanie procedur dotyczących wprowadzenia stopni alarmowych, informowanie pracowników ochrony o wprowadzonych stopniach alarmowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w rozdziale XV SWZ, i którzy spełniają poniższe warunki:
1) W zakresie uprawnień do wykonywania działalności:
Wykonawca musi posiadać ważną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców.
2) W zakresie doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu/ wykonywaniu
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
 co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, na rzecz różnych instytucji kultury gromadzących, prezentujących i przechowujących dzieła sztuki, w tym co najmniej 1 usługi w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie , o których mowa w art. 5 ust. 2 pkt. 4 lit. c) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995, dalej jako „ustawa o ochronie osób i mienia”) (muzea i inne obiekty, w których gromadzone są dobra kultury narodowej), które trwały tj. każda z nich, nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy.
Wykonawca w celu spełnienia warunku dotyczącego posiadanego ww. doświadczenia nie może powołać się na doświadczenie podmiotu trzeciego, co oznacza, że Wykonawca musi wykazać własne doświadczenie, gdyż Zamawiający wymaga aby główna usługa przedmiotu zamówienia tj. usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz stałego dozoru (monitoringu) sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i monitorujących sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz ich eksploatację, konserwację i naprawę, w miejscach ich zainstalowania , jako kluczowa dla Zamawiającego była świadczona osobiście przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek oceniony będzie łącznie.
3) W zakresie potencjału kadrowego i technicznego:
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem osobowym oraz technicznym zdolnym do wykonania zamówienia tj.:
a) 4 osobami wykonującymi bezpośrednie czynności w zakresie usług ochrony, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, posiadającymi pozwolenie na broń obiektową, wszystkie te osoby muszą posiadać zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Każda z ww. osób świadczących usługi ochrony musi spełniać następujące wymagania:
i. posiadać doświadczenie polegające na przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy na posterunkach ochrony w budynkach posiadających funkcjonujące systemy monitoringu telewizyjnego, systemy sygnalizacji włamania i napadu,
ii. posiadać doświadczenie w pracy polegające na przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy na posterunkach ochrony mających bezpośrednią styczność z klientami w chronionych budynkach,
iii. posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób
i mienia,
iv. posiadać przeszkolenie w zakresie zasad udzielenia pierwszej pomocy, aktualnych przepisów BHP i ppoż.,
v. posiadać pozwolenie na broń obiektową.

Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ten minimalny stały skład przez cały okres wykonywania usług ochrony objętej zamówieniem.
b) co najmniej dwoma zespołami grupy interwencyjnej na terenie miasta Opola zapewniające właściwe zabezpieczenie mienia Zamawiającego, działające zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t. j. Dz. U. 2015 poz. 992).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek oceniony będzie łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zostały szczegółowo opisane w dziale VII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w dziale VII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie poradnictwa zawodowego, psychologicznego i prawnego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania05-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego, psychologicznego i prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI