Usługi ochrony obiektów Polskiego Radia S.A.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi ochrony obiektów Polskiego Radia S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-02
  • ZamawiającyPolskie Radio - Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00241522
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ochrony obiektów Polskiego Radia S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prawa publicznego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony obiektów Polskiego Radia S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6857349-3234-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 334), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. (zwanej dalej „Platformą”)
2. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z prowadzonym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
5. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
6. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.
Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;
 Google Chrome 31;
 Mozilla Firefox 26;
 Opera 18;
b) pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci Internet;
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
 włączona obsługa JavaScript;
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
 zainstalowany Acrobat Reader;
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades. Zamawiający preferuje jednak przesyłanie plików w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych został zawarty w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.40.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 obejmuje swoim zakresem świadczenie usług ochrony osób i mienia Radiowego Centrum Nadawczego w Solcu Kujawskim (obiekt RCN – Oddziału Polskiego Radia S.A., Kabat 10).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zadaniu nr 1 przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium „cena oferty”.
Maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 100,00 punktów. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena oferty” będzie cena podana przez wykonawcę w pkt 1 formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z następującym wzorem:
C = (Cmin / Cb) x 100
gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena
Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert
Cb – cena badanej oferty
2. W oparciu o powyższe kryterium, opisane wzorem, zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę spośród ofert spełniających wszystkie wymagania opisane w SWZ i ustawie PZP.
3. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, w którymkolwiek z zadań, na które został podzielony przedmiot zamówienia, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogę zaoferować w nich cen wyższych niż w uprzednio złożonej ofercie
4. W przypadku złożenia oferty, której wybór, w którymkolwiek zadań, na które został podzielony przedmiot zamówienia, prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 2 obejmuje swoim zakresem świadczenie usług ochrony osób i mienia obiektu O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (obiekt O-2, przy ul. Modzelewskiego 59).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zadaniu nr 2 przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium „cena oferty”.
Maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 100,00 punktów. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena oferty” będzie cena podana przez wykonawcę w pkt 1 formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z następującym wzorem:
C = (Cmin / Cb) x 100
gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena
Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert
Cb – cena badanej oferty
2. W oparciu o powyższe kryterium, opisane wzorem, zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę spośród ofert spełniających wszystkie wymagania opisane w SWZ i ustawie PZP.
3. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, w którymkolwiek z zadań, na które został podzielony przedmiot zamówienia, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogę zaoferować w nich cen wyższych niż w uprzednio złożonej ofercie
4. W przypadku złożenia oferty, której wybór, w którymkolwiek zadań, na które został podzielony przedmiot zamówienia, prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w zadaniu nr 1 i w zadaniu nr 2 przedmiotu zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do prowadzenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania oraz montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania - spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
2. Zasady spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt 1, przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w Rozdziale XII.
3. Zamawiający informuje również, że oferty wykonawców, którzy nie spełnią określonego w pkt 1 warunku udziału, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2b) ustawy PZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale IX pkt 1 oraz wykazania spełnienia warunku udziału określonego w Rozdziale VIII pkt 1 wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunek określony w Rozdziale VIII pkt 1, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 3.
3. Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta w danym zadaniu została najwyżej oceniona, do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, albo – w przypadku zaistnienie tego faktu – oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
4. Zasady złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, oraz podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 3, przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w Rozdziale XII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta w danym zadaniu została najwyżej oceniona, do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnej na dzień złożenia, koncesji ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określającej zakres i formę prowadzenia usług.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ,
2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 4 SWZ,
3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt.1 będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o której mowa w warunku udziału i wykona usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 oraz wykazania spełnienia warunku udziału, określonego w Rozdziale VIII pkt 1 wraz z ofertą każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1. Oświadczenie sporządza się wg wzoru oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenie to potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się warunku udziału, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje jego spełnienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi i czynności objęte przedmiotem udzielanego zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
5. Gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, w terminie wskazanym w Rozdziale X pkt 3,wezwie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przez każdego z tych wykonawców podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w Rozdziale X pkt 3. Postanowienia Rozdziału X pkt 5– 7 mają zastosowanie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie składają również dokumenty, oświadczenia wymienione w Rozdziale XIV pkt 11.
7. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców .
8. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani, jako wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4a i Załącznik nr 4 b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług, będących przedmiotem zamówienia w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
3. Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnej dotyczące 2 obiektów Polskiego Radia S.A.:
1) Obiekt RCN, KABAT 10, SOLEC KUJAWSKI – 27.10.2021 r. godz. 12.00
2) Obiekt O-2 ULICA MODZELEWSKIEGO 59 W WARSZAWIE - 26.10.2021 r. godz. 12.00.
W każdym z ww. terminów wizje lokalne będą się odbywały dla wszystkich zainteresowanych wykonawców.
4. Osoby zainteresowane udziałem w wizji lokalnej zobowiązane są przesłać swoje dane kontaktowe poprzez Platformę Przetargową Polskiego Radia S.A., o której mowa w Rozdziale I, przy użyciu funkcjonalności „Zadaj pytanie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.10.2021 r.
5. Jednocześnie w związku z trwającym stanem epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz wprowadzonymi obostrzeniami, w tym obostrzeniami wprowadzonymi w Polskim Radiu S.A., Zamawiający określa szczególne zasady realizacji wizji lokalnej oraz ogranicza ilość osób uczestniczących w wizji lokalnej do dwóch ze strony każdego Wykonawcy.
6. Zamawiający informuje, że wizje lokalne przeprowadzane będą w obowiązującym w Polskim Radiu S.A. na dzień wizji reżimie sanitarnym (zachowanie min. 2 m odległości między osobami, zakrywanie ust i nosa oraz używanie rękawiczek jednorazowych). Zamawiający zapewni maseczki i rękawiczki jednorazowe, w przypadku, gdy przedstawiciele Wykonawców nie będą ich posiadać.
7. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że osoby biorące udział w wizji lokalnej zobowiązane będą do złożenia na miejscu oświadczenia dotyczącego SARS-CoV-2 i choroby COVID-19. Osoby, które nie złożą oświadczenia lub nie zastosują się do reżimu sanitarnego nie zostaną wpuszczone na teren obiektów Polskiego Radia S.A.
8. Brak udziału w wizji lokalnej nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.