IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
95,00 |
dodatkowe elementy systemu SSWiN |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu. Wszelkie zamiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej po rygorem nieważności, chyba, że inaczej zastrzeżono we wzorze umowy. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Specyfikacja systemów alarmowych SSWiN oraz centrali PPOZ zostanie udostępnia wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom po złożeniu stosownego wniosku. Wnioski o przesłanie informacji należy przesyłać na adres e-mail przetargi@powiat-mielecki.pl
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia na usługi społeczne na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwaną w dalszej części „ustawą”Zamawiający otworzy koperty z ofertami i ewentualnymi zmianami w dniu 03.06.2020 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6. Informacja z otwarcia ofert zostanie udostępniona na stronie internetowej BIP Powiatu Mieleckiego: http://bip.powiat-mielecki.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro 1) Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi: cena (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3) – znaczenie 95 %cena dodatkowych elementów systemu SSWiN (Zadanie nr 4) – znaczenie 5 %2) Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty. Kryterium „cena”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy (obliczoną jako suma cen brutto za Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3).Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru podanego w Ogłoszeniu o zamówieniu. Sposób obliczenia ceny ofertowej w każdym z zadań:Wykonawca na Formularzu ofertowym zobowiązany jest podać osobną cenę za wykonanie usługi ochrony fizycznej i osobną cenę za wykonanie usługi monitorowania oraz osobną cenę za wykonanie usługi otwierania i zamykania Przychodni Zdrowia nr 2,4,5:Zadanie nr 1 - Usługa ochrony fizycznej:- w ofercie należy podać cenę netto 1 roboczogodziny oraz stawki % podatku VAT i cenę 1 roboczogodziny brutto za wykonanie usługi ochrony fizycznej.Dla celów porównania składanych ofert należy przyjąć liczbę 5713 (pięć tysięcy siedemset trzynaście) roboczogodzin w okresie realizacji całego zamówienia. Wyliczenie ceny brutto za wykonanie usługi ochrony fizycznej powinno zawierać wskazanie ceny brutto 1 roboczogodziny x 5713 roboczogodzin.Zadanie nr 2 - Usługa ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz wykonywanie konserwacji systemu alarmowego:- w ofercie należy podać cenę netto za 1 miesiąc wykonania usługi monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz wykonywanie konserwacji systemu alarmowego oraz stawki % VAT oraz cenę brutto za 1 miesiąc wykonania usługi.Zadanie nr 3 - Usługa otwierania i zamykania budynku Przychodni Zdrowia nr 2, Przychodni Zdrowia nr 4 oraz Przychodni Zdrowia nr 5.- w ofercie należy podać cenę netto oraz cenę brutto za 1 miesiąc wykonywania usługi otwierania i zamykania budynku Przychodni Zdrowia nr 2, Przychodni Zdrowia nr 4 oraz Przychodni Zdrowia nr 5.Kryterium „dodatkowe elementy systemu SSWiN”: Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę sumę cen jednostkowych za dokonywanie niezbędnych napraw oraz modernizacji oraz rozbudowy systemu alarmowego SSWiN w budynkach Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 i Sękowskiego 2b. Ceny za poszczególne elementy systemu oraz roboczogodzinę usługi naprawy lub modernizacji lub rozbudowy należy podawać w tabeli w ust. 4 Formularza ofertowego.Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru podanego w Ogłoszeniu o zamówieniu. 3) Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. wzoru: Po=Kc+Kdgdzie:Po - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę Kc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena Kd - liczba punktów uzyskanych w kryterium dodatkowe elementy systemu SSWiN4) W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana niepodlegająca odrzuceniu oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania Ogłoszenia o zamówieniu. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy, co do ceny za poszczególne Zadania zamówienia oraz ceny za dodatkowe elementy systemu SSWiN. Wyniki poszczególnych działań matematycznych zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.