Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyProkuratura Okręgowa w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej
w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 152

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-322

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bud.adm@lodz.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.po.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej
w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e3a66b-ff46-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012709/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostkach organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Między Zamawiającym, a Wykonawcami korespondencja odbywa się przy użyciu Platformy SmartPzp pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/ (zwanej dalej „Systemem”). Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto w Systemie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające korzystanie z Systemu to:
a) rekomendowane przeglądarki internetowe:
Google Chrome,
Mozilla Firefox,
Opera.
Zalecane jest używanie najnowszych wersji ww. przeglądarek.
b) pozostałe wymagania techniczne:
dostęp do sieci Internet,
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
włączona obsługa JavaScript,
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime.
c) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.

Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z artykułem 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy jakie w związku z tym przysługują Państwu prawa i w jakim celu przetwarzamy Państwa dane osobowe.
Administratorem przekazanych przez Panią/ Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Łodzi, adres:
ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź
e-mail: prokuratura@lodz.po.gov.pl
telefon: 42-67-68-601; fax 42-67-68-625.
Inspektorem Ochrony Danych w Prokuraturze Okręgowej w Łodzi jest:
Anna Bieda, adres:
ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź
e-mail: iod@lodz.po.gov.pl
telefon: 42-67-68-608.
Dane mogą być udostępniane podmiotom świadczącym nadzór na oprogramowaniem przetwarzającym dane osobowe, podmiotom świadczącym obsługę prawną. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez 5 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres potrzebny do rozliczenia roszczeń.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa, które określa Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. oraz umowa na realizację usługi tj. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3026-7.261.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony osób i mienia w budynkach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i jednostkach jej podległych, wraz z przyległym do nich terenem.
2. Usługa ochrony osób i mienia oparta na elemencie osobowym (fizycznym) będzie wykonywana w czternastu obiektach Zamawiającego, a w szczególności Prokuraturze Okręgowej w Łodzi i Prokuraturach Rejonowych w dzielnicach miasta Łodzi: Bałuty, Górna, Polesie, Śródmieście, Widzew oraz Prokuraturach Rejonowych w: Brzezinach, Kutnie, Łowiczu, Łęczycy, Pabianicach, Rawie Mazowieckiej, Skierniewicach i Zgierzu oraz Archiwum Zakładowym.
3. Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, przedstawienia imiennej listy osób wykonujących usługę ochrony fizycznej oraz osób upoważnionych do sprawowania nadzoru nad pracą pracowników ochrony. Zamawiający wymaga, aby każdy wskazany w liście, o której mowa w zdaniu poprzedzającym pracownik spełniał w chwili składania listy oraz przez czas wykonywania zamówienia łącznie następujące warunki:
 będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako obsada na stanowisku pracownika ochrony,
 będzie posiadał kwalifikacje zawodowe (w tym co najmniej dwie osoby będą wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia),
 będzie zatrudniony na umowę o pracę, w ramach której wynagrodzenie nie może być niższe niż minimalne wynagrodzenie lub minimalne wynagrodzenie za godzinę pracy,
 będzie posiadał oświadczenie o niekaralności,
 będzie posiadał podstawową wiedzę oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy medycznej, potwierdzone stosownym dokumentem,
 będzie posiadał wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności komunikacji w bezpośrednich kontaktach z interesantami, pracownikami Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego, o każdej zmianie w zatrudnieniu ww. pracowników ochrony oraz o każdej zmianie w zakresie ww. informacji dotyczących poszczególnych pracowników.
5. Pracownicy ochrony, w czasie wykonywania czynności ochrony, w szczególności muszą:
a) znajdować się w stanie sprawności psychicznej i fizycznej umożliwiającej prawidłowe i bezpieczne wykonywanie czynności;
b) być ubrani jednolicie, stosownie do powagi urzędu – ubranie służbowe, jednolita koszula w kolorze jasnoniebieskim lub białym, ciemne spodnie, ciepła kurtka w jednolitym kolorze i płaszcz przeciwdeszczowy (według potrzeb),
c) posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory,
d) być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego spośród wskazanych w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz.U.2019.2418 t.j.).
e) posiadać aktualne badania lekarskie,
f) posiadać podstawową wiedzę oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy medycznej, potwierdzone stosownym dokumentem,
g) posiadać wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności komunikacji w bezpośrednich kontaktach z interesantami, pracownikami Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych,
h) przestrzegać wprowadzonych przez Zamawiającego regulaminów i instrukcji obowiązujących w obiekcie, w szczególności w zakresie bhp i p.poż. Zamawiającemu przysługuje prawo niedopuszczenia niektórych pracowników ochrony do ochrony obiektów bez podawania przyczyn,
i) podejmować interwencję w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia,
j) przeglądać zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty niebezpieczne,
k) wydawać polecenia porządkowe osobom zakłócającym porządek,
l) ująć, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osoby stwarzające bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia,
m) podejmować inne działania w trybie i na zasadach określonych prawem oraz instrukcjami przewidzianymi dla pracowników ochrony,
n) podejmować inne czynności niezbędne do prawidłowej realizacji usługi ochrony, wynikające z wewnętrznych regulacji Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy – Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Własna Grupa Interwencyjna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.), w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia.
Brak ważnej koncesji zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. koncesję MSWiA na prowadzoną działalność gospodarczą i zrealizuje usługi ochrony osób i mienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył w terminie 90 dni licząc od momentu podpisania umowy zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na stosowaniu urządzenia wytwarzającego promieniowanie jonizujące zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt. 10 ustawy z dnia 29 listopada 2000r. – Prawo atomowe (Dz.U.2021.623 t.j.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli
1) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje zamówienia (w ramach odrębnych umów zakończonych lub będących w trakcie realizacji) polegające na świadczeniu usługi stałej lub doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
w budynku lub budynkach użyteczności publicznej, których usługi w ramach z zamówień świadczone były nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy, a zrealizowana wartość każdego zamówienia (umowy) z zakresu ochrony stałej lub doraźnej osób i mienia – była nie mniejsza niż 1 000 000 PLN brutto (jeden milion złotych).
Uwaga:
W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert: usługa została wykonana na kwotę nie mniejszą niż określona w warunku a jej realizacja do tego momentu trwała co najmniej 12 miesięcy.
2) Wykonawca winien wskazać, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem osobowym legitymującym się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Koordynatora ochrony, który spełnia łącznie następujące warunki:
- jest wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (tj. posiada aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji),
- posiada niezbędną wiedzę i co najmniej 2-letnie doświadczenie w koordynowaniu i nadzorze pracy osób wykonujących usługę stałej bezpośredniej ochrony mienia, tj. osoba, która co najmniej raz pełniła funkcję koordynatora ochrony dla usługi, która:
• obejmowała bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej,
• trwała przez okres co najmniej 24 miesięcy,
• miała wartość minimum 1 000 000 PLN brutto.

Wykonawca wyznaczy dowódcę na dany obiekt spośród pracowników w danym obiekcie. Dowódca odpowiedzialny będzie za sporządzanie grafików pracy oraz bezpośredni kontakt, z przedstawicielami Zamawiającego w godzinach od 8:00-16:00.

Zamawiający przyjmuje, że zgodne z definicją wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, „budynek użyteczności publicznej"
to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp.).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w Dziale VI. ust. 1 SWZ oceniane będzie łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 8 do SWZ;
 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp., sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione powyżej składa każdy z tych Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:  ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej; (podstawa: art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.) w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia;
 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert;
 wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, nr wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (wskazujący na uprawnienia), oświadczenie w przedmiocie posiadanego doświadczenia zgodnie z warunkami postępowania, podstawę dysponowania osobą, nr pozwolenia na broń (jeśli dotyczy), oświadczenie w przedmiocie niekaralności, a także zakres wykonywanych przez te osoby czynności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider Konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy" doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozliczenie PIT- Sulmierzyce
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozliczenie PIT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.