Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 70
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036093
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 70

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 44-37-550

1.5.8.) Numer faksu: (22) 44-37-550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 70

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a2e4a7-a0e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002146/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Ochrona budynku Ratusza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/snakomputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przezproducenta;•Zainstalowanaprzeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox,GoogleChrome lub MS Edge;•Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki wformacie.pdf;• Wielkośćpojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100MB;•Dopuszczalne formatyplików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv,jpg,jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,gzip,7z, html, xhtml, css, xml,xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc•Plikzałączony i zapisany przezWykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –formatkodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniuprzezZamawiającego po upływie terminuskładania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformęstanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwerasynchronizowanego odpowiednim źródłem czasu -zegarem Głównego Urzędu Miar.1. Wprzypadkuskładania wniosku lub oferty w formie elektronicznej(podpisywania dokumentówkwalifikowanympodpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:•Kwalifikowany podpiselektroniczny osobyskładającej wniosek lub ofertę w Systemie;• Włączona wprzeglądarce obsługaJavaScript;•Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLEJAVA (dla systemuWindows - wwersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcjiJava SE RuntimeEnvironment8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - dopobrania ze stronyproducenta wsekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywniedooprogramowania ORACLE -JAVA w wersji OpenJDK)• Zainstalowana aplikacja Szafir Host•Podłączonylub wbudowany wkomputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowośćzainstalowania w/wkomponentów możnazweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciuprzycisku „SPRAWDŹPODPIS”.2. Wprzypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej(podpisywaniadokumentów podpisemosobistym), wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań owartościmniejszej niż progi unijne):• Edowódosobisty osoby składającej wniosek lub ofertę wSystemie;•Włączona w przeglądarce opcjaobsługi JavaScript;• Zainstalowane na komputerześrodowiskouruchomieniowe ORACLE JAVA (dlasystemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – dopobrania zestrony producenta w sekcji Java SERuntime Environment 8u202 - Windows x86 OfflineorazWindowsx64, dla systemu Mac - do pobraniaze strony producenta w sekcji Java SE DevelopmentKit8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie dooprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)•Zainstalowana aplikacja Szafir Host;•Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowoduE-dowódmenadżer dostępne na stroniehttps://www.gov.pl/web/e-dowod; • Podłączony lub wbudowanywkomputer czytnik karty edowód.Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów możnazweryfikowaćpo zalogowaniu doOnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.3. Wprzypadku składaniawniosku lub oferty wpostaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilemzaufanym), wykonawcamusi posiadać(dotyczy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):•Profil zaufany osobyskładającej wnioseklub ofertę w Systemie. • Dokumenty w formacie „pdf" zalecasię podpisywaćformatem PAdES;(....) c.d.w Tabeli zamieszczonej w Rozdziale IX ust. 3 pkt 2 SWZ,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.7.2021.PPO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 70. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-30 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie poniższych kryteriów, przypisując im wagę procentową:KRYTERIUM nr I - cena oferty brutto P(C) - waga 100 %.W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa cena oferty bruttoP(C) = ------------------------------------- x 100 pkt. X 100% cena badanej oferty bruttogdzie:P(C) – ilość punktów badanej oferty w kryterium ceny.Oferta w kryterium nr 1 może uzyskać maksymalnie – 100 punktów, 100 % = 100 pkt. – waga kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;2) zdolności technicznej lub zawodowej.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca:1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U z 2020 r. poz. 838).2) należycie wykonał,(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie minimum trzy usługi, o wartości minimum 800.000,00 zł brutto każda, polegające na bezpośredniej ochronie fizycznej budynku użyteczności publicznej. Zamawiający przez jedną usługę rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy trwającej nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej- koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowychW przypadku gdy, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający wymaga odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:(...) –sporządzony na podstawie załącznika Nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenie składa się zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:1) dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowani. w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych;2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;4) oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zamowienia.um.warszawa.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

4. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej ofertyz zastosowaniem aukcji elektronicznej, wg następujących zasad:1) Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone,co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Adres strony internetowej na której zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna: https://zamowienia.um.warszawa.pl2) Elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:- jedynym elementem oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto ofertyza realizację przedmiotowego zamówienia (cena – 100%). Ceną wyjściowąw aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie.3) Zamawiający nie przewiduje ograniczeń co do przedstawionych wartości, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.4) W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danychw trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 5) Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:a) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.b) postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonymw rozdziale XVIII ust. 1 pkt 1) SWZ.c) oferta złożona przez wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji.d) Zamawiający przewiduje zastosowanie mechanizmu dogrywek.6) Zamawiający określa minimalne postąpienie na kwotę 7.000,00 PLN.(...)Zaktualizowane oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.12) W przypadku nie przeprowadzenia aukcji lub, gdy po jej przeprowadzeniunie ulegnie zmianie cena brutto, najkorzystniejsza oferta zostanie wybranaw sposób wskazany w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ.13) W Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ) należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej (dysponującą bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu). W przypadku nie wskazania osoby uprawnionej, Zamawiający uzna, że do składania postąpień w aukcji upoważniona jest osoba/osoby podpisująca/e ofertę.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych i 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina), określonym w Rozdziale XIII ust. 53. Za wadium wniesione w terminie uważa się:1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina);2) dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem z ofertą na platformie zakupowej Zamawiającego (data i godzina).4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. Wadium można wnieść w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, nr 03 1030 1508 0000 0005 5000 20432) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 319,836 i 1572), zwanej dalej PARP.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie:1) obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy;2) nie zawierały postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta/Poręczyciela;3) jednoznacznie wskazywały podmiot, który złożył ofertę. Nieuwzględnienie powyższego w treści gwarancji/poręczenia spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.7. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wniesione w oryginalew postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela.8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji).9. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.10. Przedłużenia ważności wadiów w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie oraz z zachowaniem postanowień ust. 6-9 niniejszego Rozdziału, należy wnosić za pośrednictwem platformy https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 rozdziału VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 3 poniżej i zmiany osób pełniących z ramienia Stron nadzór nad realizacją Umowy oraz do kierowania pracami wynikającymi z niniejszej Umowy, a wskazanych w treści §10.2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która to zmiana zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku. 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;2) danych teleadresowych;3) danych rejestrowych;4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy;5) zmian w imiennej liście pracowników, o której jest mowa w § 3 ust. 3 umowy.4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w następujących sytuacjach:1) Zmiany kadry, tj. osób które będą uczestniczyły wykonywaniu zamówienia, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym nowe osoby skierowane do realizacji umowy muszą posiadać co najmniej kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi w § 3 ust. 5 umowy;2) Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia;3) Zmiany wewnętrznych przepisów Zamawiającego wpływających na treść załączników nr 1-12 do wzoru umowy, tj. zmiany treści Tabeli Służby Ochrony Urzędu, instrukcji kontroli ruchu osobowo-materiałowego, instrukcji alarmowej, instrukcji dotyczącej zasad gospodarki kluczami w Urzędzie m.st. Warszawy-Dzielnicy Bemowo oraz procedury działania grupy interwencyjnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zrealizuje zamówienie w zakresie całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy położonego przy ul. Powstańców Śląskich 70 w Warszawie w okresie od godz. 12:00 dnia 30 czerwca 2021 roku do godz. 12:00 dnia 30 czerwca 2022 roku.
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.