Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów alarmowych w obiektach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów alarmowych w obiektach prokuratur okręgu krakowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2023-11-15
  • ZamawiającyPROKURATURA OKRĘGOWA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00474627
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów alarmowych
w obiektach prokuratur okręgu krakowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mosiężnicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-965

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pokra@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów alarmowych
w obiektach prokuratur okręgu krakowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-449e257e-7a19-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137329/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowanie systemów alarmowych w obiektach prokuratur okręgu krakowskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-449e257e-7a19-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie niezbędne informacje zawarte są w rozdziale 2 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, Prokuratura Okręgowa w Krakowie informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Krakowie,
ul. Mosiężnicza 2, 30-965 Kraków, e- mail: biuro.podawcze.pokra@prokuratura.gov.pl;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej
w Krakowie, z którym kontakt jest możliwy poprzez e-mail: iod.pokra@prokuratura.gov.pl ;
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z odpowiednimi przepisami Ustawy Pzp w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 3017-7.261.7.2023 prowadzonym
w trybie podstawowym;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp;
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas jej trwania;
6) Obowiązek podania danych osobowych przez Wykonawcę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, której dane są przetwarzane, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej, posiada:
− prawo dostępu do swoich danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO;
− prawo sprostowania danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:
− prawo usunięcia danych osobowych – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO;
− prawo przenoszenia danych osobowych - o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych – o którym mowa
w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3017-7.261.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 412790,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia oraz monitorowania lokalnych systemów alarmowych, a w przypadku wystąpienia zagrożenia chronionych osób lub mienia podejmowania interwencji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionego obszaru i obiektów prokuratur okręgu krakowskiego (szczegółowe warunki i zakres usług w danych obiektach został szczegółowo przedstawiony w Wzorze umowy - załączniku nr 6 do SWZ).
2. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem:
1) Prokuratura Okręgowa w Krakowie, ul. Mosiężnicza 2,
2) Prokuratura Rejonowa Kraków- Nowa Huta oraz Prokuratura Rejonowa Kraków- Podgórze os. Stalowe 16D,
3) Prokuratura Rejonowa Kraków – Krowodrza oraz Prokuratura Rejonowa Kraków – Prądnik Biały, os. Kościuszkowskie 2,
4) Prokuratura Rejonowa w Olkuszu, ul. Francesco Nullo 6,
5) Prokuratura Rejonowa w Chrzanowie, ul. Jordana 7,
6) Prokuratura Rejonowa w Oświęcimiu, ul. Żwirki i Wigury 1B,
7) Prokuratura Rejonowa w Suchej Beskidzkiej, ul. Piłsudskiego 23,
8) Prokuratura Rejonowa w Myślenicach, ul. Solskiego 2,
9) Prokuratura Rejonowa w Wieliczce, ul. Tomasza Żywca 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena brutto oferty 60 %
Czas dojazdu grupy interwencyjnej 40 %

2. Oferta najkorzystniejsza otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
3. Sposób obliczenia wartości punktowej:
1) Kryterium „Cena brutto oferty”(P1) – 60 %
Obliczenie punktów ze względu na powyższe kryterium będzie według następującego wzoru:
Najniższa zaoferowana cena brutto
Ilość punktów = ------------------------------------------------------- X 60
Cena badanej oferty brutto
Do obliczeń uwzględniona będzie całkowita wartość brutto zgodna z wypełnionym przez Wykonawcę Formularzem ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
2) Kryterium „Czas dojazdu grupy interwencyjnej” (P2) – 40 %
W powyższym kryterium - wskazuję - zgodnie z poniższą tabelą - maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej w minutach, liczony od chwili wezwania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub pracownika ochrony bądź od momentu otrzymania sygnału wyemitowanego przez monitorowane lokalne systemy alarmowe chronionych obiektów:

Czas dojazdu grupy interwencyjnej *:

* właściwe zaznaczyć
Przyznanie punktów, ze względu na kryterium „czas dojazdu grupy interwencyjnej” według następującej punktacji;
a) czas dojazdu grupy interwencyjnej do 10 minut – 40 punktów
b) czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut – 20 punktów
c) czas dojazdu grupy interwencyjnej do 20 minut – 0 punktów
Kryterium „czas dojazdu grupy interwencyjnej” zbadane zostanie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
3) Wykonawca łącznie otrzyma punktów P = P1 + P2
4. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w pkt 3 ppkt. 3).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021, poz. 1995), w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

d) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi, które: obejmowały bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, (Dz. U. z 2022. poz. 1225 t.j.) - z których każda usługa realizowana jest na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy, której wartość zarówno w przypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji, wynosi minimum 200 000,00 zł brutto.

UWAGA
• przez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę, w ramach której wykonano lub nadal jest wykonywana usługa ochrony obiektów i mienia odpowiadająca postawionemu warunkowi,

• nie dopuszcza się sumowania wartości kilku różnych usług (umów lub np: umowy w której przedmiotem jest usługa ochrony w budynkach użyteczności publicznej i usługa sprzątania lub ochrony magazynów, budów, hal, parkingów i.t.p.) w celu osiągnięcia wymaganych minimalnych wartości,

• w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu wykonywania danej usługi dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (wartość i czas ) wykonywania usługi wykonawca obowiązany jest podać w wykazie usług – załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt b) SWZ, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wskazane tam uprawnienia i zrealizuje usługę w zakresie którym do jej wykonania te uprawnienia są wymagane.
5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale VI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021, poz. 1995), w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia – zgodnie z warunkiem wskazanym w Rozdziale IV ust. 1 pkt b) SWZ;
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 do SWZ.
b) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 lub ust. 4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Wzoru Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa taśm i siatek ginekologicznych-3 zadania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa sprzętu jednorazowego sterylnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Muzeum Zabawek i Zabawy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI