Usługa ochrony osób i mienia, monitoring elektroniczny systemów alarmowych, serwis...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ochrony osób i mienia, monitoring elektroniczny systemów alarmowych, serwis i konserwacja systemów alarmowych, kontroli dostępu i telewizji CCTV, oraz obsługa centrali telefonicznych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach podległych w województwie śląskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-11-07
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-29
  • Numer ogłoszenia641327-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 641327-N-2018 z dnia 2018-10-29 r.

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Usługa ochrony osób i mienia, monitoring elektroniczny systemów alarmowych, serwis i konserwacja systemów alarmowych, kontroli dostępu i telewizji CCTV, oraz obsługa centrali telefonicznych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach podległych w województwie śląskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 102123400000, ul. Damrota  25 , 40-022   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2076000, , e-mail kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl, , faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (URL): www.slaskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.slaskie.kas.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pismena
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, budynek A, pok. nr 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia, monitoring elektroniczny systemów alarmowych, serwis i konserwacja systemów alarmowych, kontroli dostępu i telewizji CCTV, oraz obsługa centrali telefonicznych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach podległych w województwie śląskim
Numer referencyjny: ZKP-32/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi dział III rozdział 6 zgodnie z art. 138n pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o ustalonej wartości zamówienia powyżej kwot określonych w art. 138g ustawy czyli powyżej 750.000 euro. Ogłoszenie o zamówienia zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych na podstawie art. 11 ust. 5 i 7d. Przedmiotem zamówienia jest: usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoring elektroniczny systemów alarmowych, serwis i konserwacja systemów alarmowych, kontroli dostępu i telewizji CCTV, oraz obsługa centrali telefonicznych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach podległych w województwie śląskim. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawarty został w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarte zostały w Załącznikach nr 5/I-5/XLIV do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79711000-1
50610000-4
50343000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunek zgodnie z zapisami art. 22 ust 1 PZP tj.: posiadający odpowiednie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Wykonawca musi posiadać aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (dotyczy części od I do XLIV). Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki zgodnie z zapisami art. 22 ust 1 PZP, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: - 100 000,00 zł OC kontraktowej i 100 000,00 zł OC deliktowej lub 200 000,00 zł OC kontraktowo deliktowej w przypadku, złożenia przez Wykonawcę oferty na ilość od jednej do sześciu części zamówienia, - 150 000,00 zł OC kontraktowej i 150 000,00 zł OC deliktowej lub 300 000,00 zł OC kontraktowo deliktowej w przypadku, złożenia przez Wykonawcę oferty na ilość od siedmiu do dwunastu części zamówienia, - 500 000,00 zł OC kontraktowej i 500 000,00 zł OC deliktowej lub 1 000 000,00 zł OC kontraktowo deliktowej w przypadku, złożenia przez Wykonawcę ofert na ilości od dwunastu do dwudziestu pięciu części zamówienia, - 1 000 000,00 zł OC kontraktowej i 1 000 000,00 zł OC deliktowej lub 2 000 000,00 zł OC kontraktowo deliktowej w przypadku, złożenia oferty przez Wykonawcę na ilości większą niż dwadzieścia pięć części zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki zgodnie z zapisami art. 22 ust 1 PZP, posiadający zdolność techniczną i zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi przedstawić wykaz dotyczący co najmniej 3 usług należycie wykonanych polegających na świadczeniu usług ochrony osób i mienia przez okres, co najmniej 6 miesięcy każda wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i o wartości nie mniejszej niż: - 100 000 zł brutto każda w przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę w ilości od jednej do dziesięciu części zamówienia, - 150 000 zł brutto każda w przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę w ilości od jedenastu do dwudziestu części zamówienia, - 200 000 zł brutto każda w przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż dwadzieścia części zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę. Wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania podając datę i kurs waluty. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez NBP, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych NBP z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym NBP opublikuje średnie kursy walut obcych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy to w szczególności urzędujących członków organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej albo komplementariuszy w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, prokurentów), 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że Wykonawca wskazał w pkt. XVIII formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adres strony internetowej wraz z podaniem nr KRS lub nazwy firmy w przypadku CEIDG, umożliwiającej Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 ustawy Pzp).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. kopii aktualnej koncesji zgodniej z art. 15 ustawy o ochronie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - dotyczy części od I do XLIV, 2. dowodów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 6.1.2.3. SIWZ tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, lub są wykonywane, bądź oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wyżej wymienionych dokumentów. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych dowodów należytego wykonania winne być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi: - dla części I-VI, IX-XVIII, XX-XXVII, XXIX-XXXIV oraz XXXVI-XL 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla każdej części osobno, - dla części VII, VIII, XIX, XXVIII oraz XXXV 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla każdej części osobno, - dla części: XLI-XLIV Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie odpowiednich kwot dla poszczególnych części. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2. SIWZ. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”. W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 16 SIWZ) z dopiskiem WADIUM zamiast dopisku NIE OTWIERAĆ PRZED ………...2018 r., godz. 9:30. 8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. Zamiany umowy dot. części zamówienia od I do XL. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowią w szczególności zmiany: nazw/określeń Stron, siedziby Stron, jak również danych o których mowa w § 16 ust. 18 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6/I do SIWZ 3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, a w szczególności mającym wpływ na zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: -stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji przedmiotu Umowy skutkujących zmianą wysokości tego podatku zawartego w wynagrodzeniu Wykonawcy - Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz porównanie kosztów wyliczonych na potrzeby złożenia oferty i kosztów po zmianach. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług, -wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz porównanie kosztów wyliczonych na potrzeby złożenia oferty i kosztów po zmianach. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia, -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz porównanie kosztów wyliczonych na potrzeby złożenia oferty i kosztów po zmianach. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po wejściu w życie przepisów zmieniających zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b) zmiany godzin służby ochrony fizycznej i elektronicznego monitorowania obiektów w uzasadnionych przypadkach, w szczególności w razie zmian organizacji czasu pracy Zamawiającego, informując o tym Wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem; dotyczy również zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia czasu pracy „pracowników ochrony”. W celu rozliczenia należności w przypadku większej lub też mniejszej ilości godzin niż określonych w załączniku nr 3 do umowy będzie wykorzystana wartość 1 roboczogodziny pracownika ochrony zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu oferty w pkt. I ust.3 lit. b. c) zmian wymogów dotyczących obsługi centrali telefonicznej zarówno pod względem zmian godzin obsługi centrali jak i likwidacji konieczności obsługi centrali w przypadku instalacji automatycznej centrali telefonicznej**. d) rezygnacji z usług konserwacji systemów alarmowych z zawartych w niniejszej umowie Wykonawca zobowiązany jest do proporcjonalnego obniżenia ryczałtowego wynagrodzenia kwartalnego o kwotę wynikającą z Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy. e) rezygnacji z pracownika obsługi portierskiej dla Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach Wykonawca zobowiązany jest do proporcjonalnego obniżenia ryczałtowego wynagrodzenia miesięcznego o kwotę wynikającą z Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy . f) zmian w stanie prawnym któregokolwiek z obiektów objętych zamówieniem – przez zmianę stanu prawnego rozumie się utratę tytułu prawnego do zajmowania nieruchomości, Zamawiający może zmniejszyć jej zakres, a Wykonawcy przysługiwać będzie jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną część umowy 4. Postanowienia ust. 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Zmiany Umowy mogą być także dokonywane w oparciu o przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmian. II. Zamiany umowy dot. części zamówienia od XLI do XLIV. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowią w szczególności zmiany: nazw/określeń Stron, siedziby Stron, jak również danych o których mowa w § 15 ust. 18 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6/II do SIWZ 3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, a w szczególności mającym wpływ na zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: -stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji przedmiotu Umowy skutkujących zmianą wysokości tego podatku zawartego w wynagrodzeniu Wykonawcy - Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz porównanie kosztów wyliczonych na potrzeby złożenia oferty i kosztów po zmianach. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług, -wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz porównanie kosztów wyliczonych na potrzeby złożenia oferty i kosztów po zmianach. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia, -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz porównanie kosztów wyliczonych na potrzeby złożenia oferty i kosztów po zmianach. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po wejściu w życie przepisów zmieniających zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b) zmiany dotyczącej adresu magazynu w przypadku przeniesienia magazynu w dogodniejszą lokalizację dla Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie związane z koniecznością przeniesienia nadajnika i podłączenia systemu alarmowego do SMA Wykonawcy. c) zmiany dotyczącej składowych systemów alarmowych wyszczególnionych w załączniku nr 3 do umowy. 4. Postanowienia ust. 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Zmiany Umowy mogą być także dokonywane w oparciu o przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-07, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25, 40-022 Katowice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-4, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Będzinie i Krajowej Informacji Skarbowej, ul. Józefa Retingera1 42-500 Będzin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Pierwszym Urzędzie Skarbowy w Bielsku-Białej ul. T. Sixta 17 43-300 Bielsko-Biała
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Drugim Urzędzie Skarbowy w Bielsku-Białej ul. Gen. St. Maczka 73 43-300 Bielsko-Biała
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu ul. Wrocławska 92 41-902 Bytom
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowym w Chorzowie ul. Armii Krajowej 5 41-506 Chorzów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79740000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Cieszynie ul. Kraszewskiego 4 43-400 Cieszyn
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Czechowicach Dziedzicach ul. Nad Białką 1A 43-502 Czechowice-Dziedzice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Pierwszy Urzędzie Skarbowy w Częstochowie ul. Filomatów 18/20 42-217 Częstochowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Drugi Urzędzie Skarbowy w Częstochowie ul. Tkacka 3 42-200 Częstochowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Dąbrowie Górniczej ul. Krasińskiego 33A 41-300 Dąbrowa Górnicza
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Pierwszym Urzędzie Skarbowy w Gliwicach współwłaściciel budynku InwestComplex Spółka z o.o. ul. Góry Chełmskiej 15 44-100 Gliwice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Drugim Urzędzie Skarbowy w Gliwicach ul. Młodego Hutnika 2 44-100 Gliwice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Jastrzębiu-Zdroju ul. 11-go Listopada 13 44-335 Jastrzębie-Zdrój
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,13

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Jaworznie ul. Grunwaldzka 274 A, 43-600 Jaworzno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Pierwszym Urzędzie Skarbowy w Katowicach ul. Żwirki i Wigury 17 40-063 Katowice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 50343000-1, 50610000-1, 79711000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Drugim Urzędzie Skarbowy w Katowicach ul. Paderewskiego 32B 40-282 Katowice. W budynku znajduje się również Izba Administracji Skarbowej w Katowicach (piętra VI-X).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Kłobucku Rynek im. Jana Pawła II nr 13 42-100 Kłobuck. W budynku znajduje się również siedziba Starostwa Powiatowego w Kłobucku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Lublińcu ul. Paderewskiego 7B 42-700 Lubliniec
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa będzie realizowana w Urzędzie Skarbowy w Mikołowie ul. Prof. Hubera 4 43-190 Mikołów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Mysłowicach ul. Mickiewicza 4 41-400 Mysłowice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Myszkowie ul. Pułaskiego 68 42-300 Myszków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Piekarach Śląskich ul. Bytomska 92 41-940 Piekary Śląskie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Pszczynie ul. 3-go Maja 4 43-200 Pszczyna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Raciborzu ul. Drzymały 32 47-400 Racibórz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Rudzie Śląskiej ul. Kokotek 6 41-700 Ruda Śląska
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Rybniku Pl. Armii Krajowej 3 44-200 Rybnik
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Siemianowicach Śląskich ul. Śląska 8, 41-100 Siemianowice Śląskie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 50610000-1, 79711000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Sosnowcu ul. 3-go Maja 20-22 41-200 Sosnowiec
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Tarnowskich Górach ul. Opolska 23 42-600 Tarnowskie Góry
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Tychach Al. Niepodległości 60 43-100 Tychy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Wodzisławiu Śląskim ul. Głowackiego 4 44-300 Wodzisław Śląski
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Zawierciu ul. Leśna 8 42-400 Zawiercie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Żorach ul. Wodzisławska 1 44-240 Żory
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Urzędzie Skarbowy w Żywcu budynek A ul. Krasińskiego 11 budynek B ul. Powstańców Śląskich 1 34-300 Żywiec
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Pierwszym Śląskim Urzędzie Skarbowy w Sosnowcu ul. Braci Mieroszewskich 97 41-219 Sosnowiec
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Drugim Śląskim Urzędzie Skarbowy w Bielsku-Białej ul. Warszawska 45 43-300 Bielsko-Biała
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz CCTV (usługa nie obejmuje serwisu kontroli dostępu dla tego obiektu)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Śląskim Urzędzie Celno-Skarbowy w Katowicach ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40 Nazwa: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych, CCTV, SKD oraz obsługą centrali telefonicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w Śląskim Urzędzie Celno-Skarbowy w Katowicach, Oddział Zamiejscowy z siedzibą w Częstochowie, ul. Rejtana 9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41 Nazwa: Monitoring elektroniczny systemu alarmowego wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz CCTV i dojazd grupy interwencyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w : 1. Delegaturze Śląskiego Urząd Celno-Skarbowy w Bielsku-Białej ul. T.Regera 32, 43-382 Bielsko- Biała , 2. Obiekcie zamiejscowym Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w tym Magazyn Działu Realizacji Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Cieszynie, lokalizacja ul. Bielska 47a, 43-400 Cieszyn, 3. Oddziale Celnym w Żywcu ul. Fabryczna 5, 34-300 Żywiec, 4. Magazynie Depozytowym Delegatury Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Bielsku-Białej, lokalizacja Cieszyn, ul. Mostowa 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42 Nazwa: monitoring elektroniczny systemu alarmowego wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych oraz CCTV i dojazd grupy interwencyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w: 1. Delegaturze Śląskiego Urząd Celno-Skarbowy w Rybniku ul. Kłokocińska 51, 44-251 Rybnik, 2. Oddziale Celnym w Raciborzu ul. Kościuszki 7c, 47-700 Racibórz, 3. Magazynie Delegatury Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach, ul. Pszczyńska 309, 44-100 Gliwice, 4. Magazynie Delegatury Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rybniku, lokalizacja 44-251 Rybnik, ul. Przemysłowa 8, 5. Oddziale Celnym Gliwice, Gliwice, ul. Portowa 28 44-102 Gliwice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 43 Nazwa: Monitoring elektroniczny systemu alarmowego wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych i dojazd grupy interwencyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie: 1. Delegaturze Śląskiego Urząd Celno-Skarbowego w Katowicach, Pl. Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, 2. Magazynie Delegatury Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach, ul. Żelazna 15b, 40-851 Katowice, 3. Magazynie Delegatury Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach obejmujący kompleks budynków przy ul. Bracka 20e, 40-858 Katowice,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50610000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 44 Nazwa: Monitoring elektroniczny systemu alarmowego i CCTV wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa realizowana będzie w: 1. Delegaturze Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Częstochowie, ul. Marsz. E. Rydza -Śmigłego 26, 42-200 Częstochowa, 2. Oddziale Celnym w Częstochowie, ul. Legionów 59a, 42-200 Częstochowa, 3. Magazynie Delegatury Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Częstochowie, ul. Legionów 59, 42-200 Częstochowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79710000-4, 50610000-1, 79711000-1, 50343000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,95
przyjazd grupy interwencyjnej 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw