„Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-04-20
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00114719
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 478512050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-081126ae-b660-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa ochrony obiektu KWP w Katowicach przu ul. Lompy 19

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Zgodnie z Sekcją XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w
Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 ze zm.), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp,
dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na
podstawie odrębnych przepisów;
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami
prawa;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek
poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na
Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr
1 do SWZ – formularz ofertowy.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-71/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19.”
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
b. załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
c. załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
d. załączniku nr 4 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
e. załączniku nr 5 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
f. załączniku nr 6 do SWZ – wykaz usług;
g. załączniku nr 7 do SWZ – zobowiązanie innego podmiotu;
h. załączniku nr 8 do SWZ – oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
5. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej przez siedem dni w tygodniu na dwóch posterunkach wjazdowych wraz z obsługą szlabanów, doraźnym patrolowaniem terenu oraz podejmowaniem interwencji na terenie zewnętrznym obiektów oraz w częściach budynków otwartych dla petentów. Posterunki wjazdowe do kompleksu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach znajdują się od ul. J. Lompy oraz od ul. Górnośląskiej.
6. Zamawiający wymaga świadczenia usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z instrukcją ochrony otrzymaną od Zamawiającego.
6.1. Instrukcja ochrony będzie zawierała między innymi: szczegółowe obowiązki pracowników ochrony fizycznej, w tym zasady kontroli ruchu pojazdów, kontroli ruchu osobowo-materiałowego, funkcjonowanie systemów wspomagających ochronę fizyczną oraz warunki współpracy z Zamawiającym, w tym uczestnictwo w odprawach oraz przekazywanie poleceń w zakresie ochrony osób i mienia pracownikom ochrony fizycznej przez służby ochrony Zamawiającego.
6.2. Instrukcja zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
7. Zamawiający wymaga świadczenia usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia pod stałym nadzorem Wykonawcy nad osobami, które będą wykonywać usługę całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz czuwania nad jakością wykonywanych przez te osoby zadań.
8. Zamawiający wymaga, aby usługa ochrony obiektu była świadczona w systemie dwuzmianowym, tj. pierwsza zmiana od godziny 6:00 do 18:00 i druga zmiana od godziny 18:00 do 6:00 w obsadzie trzech pracowników ochrony fizycznej jednocześnie na zmianie, składającej się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i jednego pracownika ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga, zgodnie z § 2 ust. 2.1 umowy, aby zmiany na posterunkach "zazębiały się", co oznacza że pracownik ochrony może opuścić posterunek dopiero po jego objęciu przez następną zmianę. Objęcie zmiany każdorazowo poprzedzone będzie odprawą, w której uczestniczyć będzie skład ochrony obejmujący posterunki. Zamawiający wymaga, aby każdy kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przed objęciem zmiany na posterunkach był wyposażony w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną.
9. Zamawiający wymaga, aby:
9.1. kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadali legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz. U. 2017 r. poz. 1307),
9.2. kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej posiadali legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni wg wzoru określonego określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 marca 2013 r. w sprawie wzorów legitymacji posiadacza broni, zaświadczenia uprawniającego do nabycia broni, legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni, świadectwa broni oraz karty rejestracyjnej broni (Dz. U. z 2017 r. poz. 1612 j.t.),
9.3. pracownicy ochrony fizycznej (nieposiadający wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) posiadali legitymację pracownika ochrony fizycznej wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz. U. 2017 r. poz. 1307).
9.4. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy ochrony fizycznej w trakcie pełnienia służby posiadali przy sobie wymagane wyżej legitymacje.
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę wszystkich pracowników świadczących usługi dla Zamawiającego na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem.
10.1. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zmianami).
10.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem.
10.3. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz oświadczenie, że wynagrodzenie tych osób jest co najmniej minimalne, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
10.4. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym w pkt 10.
a) Kontrola dopuszcza wymóg przedłożenia - do wglądu - kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
b) Kopia umowy/umów o pracę, kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych celem uchylenia dyrektywy 95/46/W oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
10.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
11. Zamawiający wymaga, aby przedmiot był realizowany przez stały skład ochrony tj. osoby wymienione w wykazie pracowników ochrony przekazanym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykaz pracowników ochrony fizycznej przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia winien zawierać: imiona i nazwiska oraz nr legitymacji. Do wykazu dołączone będzie oświadczenie Wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie nie były karane za przestępstwa umyślne.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dwa dni robocze przed rozpoczęciem każdego miesiąca przesyłał Zamawiającemu grafik służby.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadzoru nad sprawowaniem ochrony przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych lub osobę upoważnioną przez niego dla obiektów Zamawiającego, za wyjątkiem bezpośredniego nadzoru nad bronią na okaziciela posiadaną przez Wykonawcę.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykluczył ze składu pracowników ochrony pracownika, w stosunku do którego stwierdzono w ramach nadzoru niewywiązywanie się z obowiązków określonych w instrukcji ochrony lub ze względu na niewłaściwe wykonywanie przez niego obowiązków służbowych.
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim pracownikom ochrony fizycznej podczas pełnienia służby jednolity i dostosowany do aktualnej pory roku i warunków atmosferycznych ubiór oraz wyposażenie zgodnie z ich uprawnieniami oraz wykonywanymi zadaniami.
16. Punkty od 16-31 znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada ważną (aktualną) koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego,
b) posiada pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczych (lub nadawczo-odbiorczych) pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej,
c) posiada broń palną na podstawie pozwolenia na broń na okaziciela.
UWAGA!!!! Na podstawie art. 117 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. konsorcjum, spółki cywilne).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzonej określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 1 usługę ochrony osób i mienia porównywalną do udzielanego zamówienia polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i/lub mienia na terenie obszarów i obiektów, o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, trwająca nie krócej niż rok. Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane, w takim wypadku część usługi już faktycznie zrealizowana musi wypełniać wymogi określone wyżej przez Zamawiającego.
UWAGA!!!! Na podstawie art. 117 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. konsorcjum, spółki cywilne).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami Wykonawca powinien wykazać jedynie te usługi, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2.1 w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 ustawy Pzp – oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
1.2.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
1.2.3 w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.2.4 w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. informacja z Krajowego Rejestru Karnego sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
1.2.5 w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
1.2.6 w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
1.2.7 Natomiast w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp Zamawiający sprawdzi Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona czy niewykonanie lub nienależyte wykonanie wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, z nim zawartej nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w szczególności czy nastąpiło w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa. Sprawdzi również istotny stopień niewykonania lub nienależytego wykonania tej umowy, oraz czy skutkiem tego było rozwiązanie umowy lub zasądzenie odszkodowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej w zakresie posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji potwierdzającej, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych, Zamawiający żąda:
a) aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych (Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji) na usługi ochrony fizycznej osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
b) aktualnego pozwolenia radiowego wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo - odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
c) kserokopii decyzji przyznającej pozwolenie na posiadanie broni palnej na okaziciela wydanej przez właściwego miejscowo komendanta wojewódzkiego Policji, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
B) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących: zdolności technicznej i zawodowej w szczególności w zakresie posiadanego doświadczenia Wykonawcy Zamawiający żąda:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 18 000,00 zł. zgodnie z Sekcją XII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
4. Do oferty należy załączyć załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie wynikające z art. 117 ust. 4 uPzp.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1 oraz pkt. 1.2.1-1.2.6 składa każdy z Wykonawców. Dokumenty Sekcji VIII pkt 1.2.8 Wykonawcy mogą przedstawić łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 31.05.2022 r. od godz. 6:00 rano do dnia 31.05.2024 r. do godz. 6:00
rano.
Zamawiający rekomenduje odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu. Fakultatywna wizja lokalna obiektu odbędzie się w dniu 12.04.2022r. Miejsce zbiórki: Hol Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. J. Lompy 19 (przy recepcji). Zamawiający informuje, iż brak uczestnictwa w wizji lokalnej nie będzie wnosił negatywnych skutków dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 80 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Szkolenia językowe
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Usługa ochrony imprezy masowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI