Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia na terenie należącym do Muzeum Wojsk...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia na terenie należącym do Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-01-22
  • ZamawiającyMuzeum Wojsk Lądowych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00002296
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia na terenie należącym do Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Wojsk Lądowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340274642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerkaska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-641

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: historyczny@muzeumwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia na terenie należącym do Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-906aacfc-a972-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00553361/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia na terenie należącym do Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/muzeumwl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumwl oraz poczty elektronicznej e-mail historyczny@muzeumwl.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: oferta
oraz Oświadczenie z art.125 wykonawca składa w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumwl oraz poczty elektronicznej e-mail historyczny@muzeumwl.p

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MWL/ZP/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób,
obiektów i mienia na terenie należącym do Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy
zlokalizowanym pod adresem ul. Czerkaska 2, 85-641 Bydgoszcz oraz Osówiec 73, 86-014
Sicienko, a także podczas transportów zbiorów, organizowanych przez Muzeum Wojsk
Lądowych w Bydgoszczy w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o
ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z pózn. zm.) oraz zgodnie z Planem
Ochrony i inną dokumentacją dotyczącą ochrony obowiązującą u Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje, że w przypadku konieczności dodatkowego zabezpieczenia przez
zwiększoną liczbę pracowników ochrony wydarzeń kulturalnych takich jak „Noc Muzeum”,
koncerty, pokazy lub inne uroczystości związane z dużą liczbą uczestników a także
konwojowanie zbiorów muzealnych podczas transportów organizowanych przez Muzeum,
usługa ta realizowana będzie w ramach prawa opcji wg stawek roboczogodzin określonych w
ofercie złożonej w obecnie prowadzonym postępowaniu.
Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający
złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-29 do 2024-02-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada aktualną (ważną) koncesji wydaną
przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie usług ochrony fizycznej osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U z
2017r poz. 2213), ważnej przez cały czas trwania umowy
2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże,
że:
1) W zakresie wiedzy i doświadczenia
wykonywał nieprzerwanie przez okres minimum 1 roku minimum 2 usługi polegające na
całodobowej bezpośredniej ochronie osób i mienia w obiektach instytucji kultury (muzea,
uniwersytety, teatry itp., wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
2) W zakresie potencjału technicznego dysponuje:
a) stacją monitorowania alarmów;
b) magazynem broni spełniającym wymogi, dotyczące sposobu zabezpieczenia broni i amunicji,
określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia
specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz
ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z dnia 16 listopada 2011 r.);
c) bronią palną na które wymagane jest pozwolenie na broń, w ilości niezbędnej do wykonania
zamówienia;
d) środkami przymusu bezpośredniego w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia;
e) środkami łączności bezprzewodowej (radiowej) w ilości niezbędnej do wykonania
zamówienia;
f) elektronicznymi, bezprzewodowymi urządzeniami kontroli patroli.
3) w zakresie potencjału kadrowego dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
a) minimum 16 osobami legitymującymi się statusem kwalifikowanych pracowników ochrony w
rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia i wpisanymi na listę
kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wszystkie wskazane osoby muszą posiadać
minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie bezpośredniej fizycznej ochronie
osób i mienia w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Spośród ww. osób
Wykonawca wyznaczy minimum jedną osobę nadzorującą pracowników realizujących usługę
ochrony, która jednocześnie będzie uprawniona do kontaktów z Zamawiającym.
b) mobilną grupą interwencyjną zdolną do podejmowania interwencji w sytuacji zagrożenia w
obiektach objętych ochroną, w czasie wskazanym w istotnych warunkach umowy;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie
od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00003570/01 z dnia 2022-01-04
2022-01-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
3) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1)
Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na
podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz.
2213) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i minia realizowanych
w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;
2) wykaz usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
4) dokument potwierdzający odebranie przez właściwy organ Policji pomieszczenia magazynu broni i
amunicji, którym dysponuje Wykonawca;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

certyfikat ISO 9001 w zakresie usług ochrony osób lub mienia lub certyfikat mu równoważny
wydany przez jednostkę posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

certyfikat ISO 9001 w zakresie usług ochrony osób lub mienia lub certyfikat mu równoważny
wydany przez jednostkę posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w projekcie umowy zamieszczonym na stronie postępowania

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazkupowa.pl/pn/muzeumwl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł- Grudziądz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI