Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-06-03
  • ZamawiającySąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00178157
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 30

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7481170

1.5.8.) Numer faksu: 71 7481179

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8fbfbcf-db51-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074873/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:•w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Inter-net Explorer 11,b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarekc) system operacyjny Windows 10 i późniejsze
•w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:a)zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: gospodarczy@wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wy-nosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W Rozdziale XXIX SWZ została zamieszczona Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G 250-17/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.Obiekty winny być chronione:a)W budynku przy pl. Powstańców Śląskich 14 we Wrocławiu: 24 godziny na dobę we wszystkie dni miesiąca, w systemie:•w dni robocze pracy Sądu od wtorku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30 – przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony ,•w każdy poniedziałek roboczy pracy Sądu, w godzinach od 7:30 do 18:00 przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony,•w pozostałych dniach i godzinach ochrona będzie świadczona przez 1 (jednego) pracownika ochrony bez wymogu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.b)W budynku przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu w systemie:
•12,5 godziny na dobę, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:30 do 19:00 w systemie pojedynczej obsady przez pracownika ochrony bez wymogu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. •W godzinach od 19:00 do 6:30 od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne obiekt chroniony jest wyłącznie poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podejmowanie interwencji przez pracowników ochrony Wykonawcy (grupa interwencyjna/szybkiego reagowania) natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego.c)W przypadku ustanowienia Zarządzeniem Prezesa lub Dyrektora Sądu danego dnia roboczego dniem wolnym od pracy [np. poniedziałku, wtorku, środy, czwartku lub piątku] oraz wyznaczenia danej soboty jako dnia, w którym odpracowany zostanie ten dzień, czas pracy ochrony w sobotę będzie wynosił odpowiednio jak w dni robocze.Przedmiotowa usługa obejmuje również:a)stały, całodobowy monitoring ochranianych obiektów wraz z przyległym terenem poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiektach oraz podejmowanie interwencji przez pracowników ochrony Wykonawcy (grupa szybkiego reagowania) natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego,b)obsługę bramki do wykrywania metali typu Uniqcsan model UZ800 oraz obsługę urządzenia rentgenowskiego do prześwietlenia bagażu Uniqcsan model SF5030C w budynku przy pl. Powstańców Śl. 14 we Wrocławiu.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SZW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. C CENA OFERTY 60% 60,00 punktów
2. GI GRUPA INTERWENCYJNA 20% 20,00 punktów
3. CZR CZAS REAKCJI NA ZAGROŻENIA – PRZYJAZD GRUPY INTERWENCYJNEJ 20% 20,00 punktów
Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty każdej z nich, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach kryteriów oceny równa jest określonej wadze kryterium w %.
Pozostałe informacje zawarte w Rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: grupa interwencyjna

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „czas reakcji na zagrożenia – przyjazd grupy interwencyjnej”,

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 9, 10 ustawy Pzp, 1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzpdotyczące: a)posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b)posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U.2020.838 t.j.). Okres ważności koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia .c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie ochrony osób i dozoru mienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł; d)zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: d (1) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należy-cie wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.• Za usługi odpowiadające rodzajem, Zamawiający uzna minimum 2 usługi w ramach których realizowana jest (była) usługa ochrony osób i dozoru mienia w budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2, z których każda spełnia następujący warunek:- Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,- Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie terminu wykonywania danej usługi, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry dotyczące terminu wykonywania usługi Wykonawca obowiązany jest podać w „Wykazie wykonanych usług”, tj. Załączniku nr 5 do SWZ.• Za usługi odpowiadające wartością Zamawiający uzna minimum 2 usługi w ramach których realizowana jest (była) usługa ochrony osób i dozoru mienia w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda. Każda z usług, oprócz kryterium wartości (300 000,00 zł.) spełnia następujący warunek:- Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,- Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy
W przypadku usług wykonywanych (będących w trakcie wykonywania), warunek zostanie uznany za spełniony, gdy na dzień składania ofert dotychczasowa wartość realizacji umowy dotyczącej danej usługi wynosi nie mniej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określony powyżej wa-runek dotyczący doświadczenia (zdolności technicznej lub zawodowej), zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tego warunku w całości (samodzielnie). Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku umów w celu osiągnięcia wymaganej minimalnej wartości realizacji umowy lub powierzchni użytkowej ochranianych obiektów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp–Wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp-Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym zakresie. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przez Wykonawców szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1. Punkt 1.2 litera „b” Zamawiający oceni na podstawie załączonej na wezwanie (art. 274 ust 1) Zamawiającego aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U z 2020.838 t.j.). Okres ważności koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia. Spełnianie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 punkt 1.2 litera „c” Zamawiający oceni na podstawie załączonej na wezwanie (art. 274 ust 1) Zamawiającego opłaconej, aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie ochrony osób i dozoru mienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). 5. Spełnianie warunku szczegółowego opisanego w punkcie 1, podpunkt 1.2, litera „d (1)” Zamawiający oceni na podstawie załączonego na wezwanie (art. 274 ust 1) Zamawiającego, aktualnego na dzień złożenia „Wykazu wykonanych usług”, sporządzonego zgodnie ze wzorem Załącznika nr 5 do SWZ.Wykaz ten uwzględnia warunki wymagania opisane w Rozdziale VIII SWZ. W przypadkach, w których Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać spełnianie warunków udziału w zakresie dotyczącym uprawnień oraz doświadczenia dołączają do oferty oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi:1)„Formularz oferty” wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 2)„Formularz cenowy oferty” wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ten jest integralną częścią oferty. Sposób sporządzenia „Formularza cenowego oferty” zawiera Rozdział XVI SWZ.Ponadto do oferty należy załączyć:1)Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania oferty.2)W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa w zdaniu pierw-szym,jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3)Pełnomocnictwa:a)Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2–osoba ta składa pełnomoc-nictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy*jeśli dotyczy!b)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia*jeśli dotyczy! Pełnomocnictwo musi być złożone w takiej samej formie jak oferta, tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej przez osobę uprawnioną podpisem zaufanym lub osobistym. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów załącza zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ*jeśli dotyczy!W przypadkach, w których Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać spełnianie warunków udziału w zakresie dotyczącym uprawnień oraz doświadczenia dołączają do oferty oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.Uwaga: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu Załączniku nr 3 do SWZ*jeśli dotyczy! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie art. 125 ust. 1, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu*jeśli dotyczy! Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, oprócz zobowiązania podmiotu udostępniającego mu zasoby, o którym mowa w pkt. 3) „c” sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ przedstawia z ofertą, wraz ze swoim oświadczeniem, sporządzonym zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby*jeśli dotyczy!

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo, o którym mowa, należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć za pośrednictwem platformy SMART Pzp poprzez stronę internetową wskazaną w Rozdziale II SWZ, w oryginale, w takiej samej formie jak składana jest oferta. Pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Szczegółowe informacje na temat pełnomocnictwa zawarte są w Rozdziale XIV SWZ. Pełnomocnik konsorcjum winien zalogować się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” dodać pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia składa elektronicznie, wraz z ofertą odrębne oświadczenie, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie to musi zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub przez pełnomocnika, uprawnionego do podpisania tego oświadczenia, (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. Informacje na temat składanych na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zawarte zo-stały w Rozdziale X i XIV SWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian postanowień umowy wynika:
a)ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
b)z siły wyższej (w szczególności okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19) - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej, należytej staranności, które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony dołożą starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
2. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT (od towarów i usług) w trakcie realizacji umowy, pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust.1, bez konieczności zmiany niniejszej umowy.
3. Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień ust. 2 i 4, zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
4. Nie wymagają zmiany umowy zmiany dotyczące:
1)adresów, numerów telefonów, faksów, poczty elektronicznej,
2)osób występujących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego określonych w §12 umowy.
5. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmian, o których mowa w ustępie poprzedzającym pkt 1-2, w zakresie jej dotyczącym, powiadamiając o tym pisemnie drugą Stronę.
6. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zwartej umowy w zakresie i na warunkach określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
7.Z innych niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy przyczyn przy założeniu działania z należytą starannością..
8.Nie dopuszcza się cesji wierzytelności wynikających z umowy na osoby trzecie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma SmartPzp: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie poszukuję pożyczki - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie poszukuję pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.