„USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-21
  • ZamawiającyMuzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00548118
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej

1.3.) Oddział zamawiającego: MNZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650964743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac płk. Berka Joselewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mnzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnzp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Muzeum

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b787b90a-9843-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086311/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp . Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej , określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce REGULAMIN oraz uznaje go za wiążący. - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków
dostępnej po adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający spełnia wymogi określone w Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarz.danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05. 2016 r.), dalej: RODO, dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO i zgodnie z przepis. krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podst.art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiot. postępow. o udzielenie zamówienia publ.Usługa ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych będą
osoby lub podmioty, którym zostanie udostęp dokumen.z art. 96 ust. 3 Pzp, i art. 6 ustawy z 6 .09. 2001 r. o dostępie do info.publicz. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postęp. będą przechowyw. przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechow. obejmuje cały czas trwania umowy. Klauzula info.,w
art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w zał.nr 5 do SWZ.Zamawiający nie planuje przetwarz. danych osobow. wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b pow. Jeżeli administr.będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, (tj. cel określony w lit. b pow.), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych info, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w
przedmiot. postęp, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymag. przez RODO. Do obowiązków tych należą: info. przewidziany w art. 13 RODO względem osób fiz., których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośr.pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; obowiązek info. wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w zał. nr 2 do SWZ formularz oferty (pkt 15).Zamawiający informuje, że: Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (daneosob.dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) do upływu terminu na ich wniesienie.Udostępnianie protokołu izałączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub
światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych wcelu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tejosoby), zebranych w toku postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.261.22.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie, wykonywane dla MNZP na podstawie i zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021.1995 ze zm.) z aktami wykonawczymi do ustawy;
- rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 2014 r. poz. 1240);
- Regulaminu ogólnych warunków i trybu wykonywania ochrony muzeów i innych jednostek organizacyjnych podlegających obowiązkowej ochronie, podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Kultury (M.Kul.2002.5.77 z 2002 r.)
- Planów ochrony Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej wraz z załącznikami.
2. Ochrona stała – realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, na posterunku z obowiązkiem wykonywania obchodów.
3. Ochrona czasowa – realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów muzealnych (od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo) przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową.
4. Ochrona czasowa – realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów muzealnych w Oddziale Muzeum Historii Miasta Przemyśla (od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo) przez kwalifikowanego pracownika ochrony, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową.
5. Obchód – realizowany przez osobę nadzorującą (wskazaną w księdze realizacji umowy), posiadającą stosowne kwalifikacje, tj. wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz dopuszczoną do pracy z bronią. Obchód wykonywany będzie przynajmniej raz w miesiącu w celu bieżącego sprawdzenia sprawowanej ochrony oraz doraźnemu rozpoznaniu zagrożeń.
6. Stały dozór sygnałów alarmowych – realizowany nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu, polegający na nadzorowaniu
i monitorowaniu sygnałów alarmów włamaniowych, pożarowych oraz napadowych do zewnętrznego uzbrojonego stanowiska interwencyjnego
z systemów alarmowych zainstalowanych w ośmiu obiektach Zamawiającego, znajdujących się przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu, ul. Rynek 9
i Serbańska 7 w Przemyślu, ul. Władycze 3 w Przemyślu oraz przy
ul. Rogozińskiego 30 w Przemyślu.
7. Ochrona realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni
w tygodniu – polegająca na zapewnieniu użycia uzbrojonych grup interwencyjnych (min. dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w składzie grupy interweniującej) w sytuacji zasygnalizowanego zagrożenia z obiektów Zamawiającego. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej – wskazany w ofercie (maksymalnie do 10 minut).
8. Ochrona okazjonalna (posterunek doraźny, konwój) – polegająca na zapewnieniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne: konwojów zbiorów, zabezpieczania imprez lub innych sytuacji nadzwyczajnych wymagających ochrony (na podstawie dodatkowego zlecenia według ustalonej stawki godzinowej podanej w formularzu ofertowym).
9.Zamawiający dopuszcza ograniczenie zakresu przedmiotu Umowy wskazanego powyżej a polegające na rezygnacji z ochrony czasowej, zmniejszenia ilości godzin świadczenia ochrony na poszczególnych obiektach, zmniejszenia ilości osób na danym obiekcie – zgodnie z aktualnymi potrzebami i sytuacją zamawiającego - z zastrzeżeniem, że ograniczenie zakresu przedmiotu umowy nie może być większe aniżeli 40% szacunkowej wartości przedmiotu umowy wskazanej w umowie. Wykonawca nie ma jakichkolwiek roszczeń do zamawiającego – z tytułu ewentualnego ograniczenia zakresu przedmiotu umowy.
10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji zamówienia określa - załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 6–Projektowane postanowienia umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) cena za realizację zamówienia (C) – 60%=60pkt.
C = (CN/CB) x 60 pkt
C – ilość punktów w kryterium cena
CN – cena najniższa
CB – cena badana
Przeliczeniu wg podanego wzoru podlegała będzie wartość brutto (ogółem). Oferta przedstawiająca najniższą sumę wartości brutto uzyska maksymalną liczbę punktów: 60. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów wyliczonych – wg powyższego opisu.
Wpisać wartość w załączniku nr 2 do SWZ
2) doświadczenie personelu (D) – 30 %=30pkt.
30 pkt – otrzyma Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia 100 procent osób (przez cały okres umowy), które w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jeden rok wykonywały usługę (udokumentowaną) w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej w ramach specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych – wymaganie dotyczy pracowników, którzy będą wykonywać usługę na terenie MNZP.
0 pkt - otrzyma Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia osoby, które w okresie ostatnich trzech lat nie wykonywały usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej w ramach specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych.
Wpisać wartość w załączniku nr 2 do SWZ
3) szybkości reakcji grupy interwencyjnej (I) – 10 %=10pkt.
0 pkt – otrzyma Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy interwencyjnej powyżej 7 minut
10 pkt – otrzyma Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy interwencyjnej w przedziale do 7 minut.
Maksymalny czas reakcji i dojazdu grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut pod rygorem odrzucenia oferty.
Wpisać wartość w załączniku nr 2 do SWZ
2. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oszacowania najwyższą liczbę punktów.
Przyznanie punktów odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
Ocena oferty = C + D + I
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium: cena brutto oferty
D – liczba punktów za kryterium: doświadczenie personelu
I – liczba punktów za kryterium: szybkość reakcji grupy interwencyjnej
Maksymalna liczba punktów jaką po zsumowaniu punktów dla każdego kryterium może uzyskać oferta – 100 pkt. Ocena ofert
dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu (D)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji grupy interwencyjnej (I)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku odnośnie zdolności podmiotu do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na
podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021 r., poz. 1995 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- wykonawca musi posiadać zdolność kredytową która musi być zdolnością realną, aktualną na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu (na dzień składania ofert)
- wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości.
a) należycie wykonał lub należycie wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi
o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem
i zakresem niniejszego zamówienia. Każda usługa musi być świadczona na podstawie odrębnej umowy, trwającej nieprzerwanie min. 6 miesięcy, o wartości brutto min. 150 000,00 zł. Za usługę wykonywaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zamawiający uzna usługę, której data rozpoczęcia przypada w tym okresie.
Poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem i zakresem zamówienia należy rozumieć ochronę osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. W sytuacji, gdy wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wykaże usługę będącą w trakcie realizacji, zamawiający wymaga, aby na dzień składania ofert, usługa była świadczona nieprzerwanie przez okres min. 6
miesięcy.
b)dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (wpis do wykazu pracowników kwalifikowanych i pozwolenie na broń), niekaranych za przestępstwo umyślne, zapewniając możliwość podjęcia skutecznych działań w określonym czasie zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Zał. nr 1 – Szczegółowym opisie Przedmiotu Zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświadczenie w zakresie w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczącego zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2023.1689), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021.1995 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.
-polisa ubezpieczeniowa- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł.
- wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia z oświadczeniem, że nie zostali skazani – załącznik nr 7 do SWZ(dysponuje i
skieruje do realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, niekaranych za przestępstwo umyślne,
zapewniając możliwość podjęcia skutecznych działań w określonym czasie zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w
Zał. nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia)
- wykaz usług potwierdzonych referencjami – załącznik nr 8 do SWZ(należycie wykonał lub należycie wykonuje w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej2usługi o
charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem i zakresem niniejszego zamówienia. Każda usługa musi być świadczona na
podstawie odrębnej umowy, trwającej nieprzerwanie min. 6 miesięcy, o wartości brutto min. 150 000 zł. Za usługę wykonywaną w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-Formularz oferty-Załącznik nr 2 do SWZ
-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby-Załącznik nr 4 – jeżeli dotyczy
-Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby-Załącznik nr 4a –jeżeli dotyczy
-Klauzula informacyjna RODO-Załącznik nr 5–jeżeli dotyczy
-Pełnomocnictwo- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy- załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres trwania Umowy realizować niniejsze zamówienie wyłącznie przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, tzn. aby każda roboczogodzina była wypracowana w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) –wymaganie nie dotyczy pracowników ochrony wykonujących czynności grupy interwencyjnej, zewnętrznego uzbrojonego stanowiska interwencyjnego monitorującego alarmy, czynności konwojowych i innych niezwiązanych z bezpośrednią ochroną fizyczną wykonywaną na terenie MNZP.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS- Korczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania14-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI