Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 – CPV 79714000 – 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542836078
1.5.8.) Numer faksu: 542836295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.maciejewski@uzdrowiskociechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 – CPV 79714000 – 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa35ae2-8303-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https:// www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziałach : VIII oraz XI SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Uzdrowisko Ciechocinek S. A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek3) Inspektorem ochrony danych osobowych w Uzdrowisku Ciechocinek S. A. jest Pan Cezary Kowalski - kontakt : telefon – 54 283 60 78 wew. 5, e-mail : iod@uzdrowiskociechocinek.pl4) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,f) archiwizacji postępowania.5) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.7) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16),c) prawo do usunięcia danych (art. 17),d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 2) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.3) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.4) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KP 01/03/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania fizyczną ochronę obiektu Zamawiającego w systemie i według szczegółowych instrukcji znajdujących się u Zamawiającego w dniu podpisania umowy.2. Zamawiający zobowiązuje się przekazać wszystkie wymagane dokumenty w tym zakresie najpóźniej w dniu podpisania umowy.3. Ochrona obiektu będzie realizowana poprzez jeden posterunek stacjonarno – obchodowy: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 – 7:00, w weekendy dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy całodobowo.4. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w elektronicznym system kontroli obchodów i nadzoru, którego zapisy będą udostępniane Zamawiającemu online.5. Do obowiązku Wykonawcy należą w szczególności:a) Ochrona obiektu Zamawiającego przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością i w posiadaniu Zamawiającego.b) Niezwłoczne zawiadomienie organów policji, straży pożarnej i Dyrektora ZPZ o zaistniałych wypadkach włamania, kradzieży, pożaru i odpowiednie zabezpieczenie tych punktów przed dalszym zniszczeniem.c) Reagowanie na przypadki na zakłócenia porządku publicznego.d) Reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.e) Kontrola ruchu osobowego i pojazdów na podstawie aktualnie obowiązującej instrukcji.f) Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu.g) Prowadzenie rejestru wjazdów i wyjazdów środków transportowych na i z terenu ZPZ.h) Prowadzenie rejestry wydawanych kluczy.i) Dokonywanie systematycznych obchodów dozorowanego terenu zgodnie z ustaleniami ze Zamawiającymj) Utrzymanie porządku i czystości w użytkowanych przez siebie pomieszczeniach.k) Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego, odrębnymi pismem, w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w zabezpieczeniu obiektów.6. Zamawiający zapewnia w przedmiotowym obiekcie pomieszczenie na portiernię wraz z wyposażeniem.7. Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w chwili rozpoczęcia dozoru imienny wykaz osób mających stałe prawo wstępu i przebywania na dozorowanym terenie, z uwzględnieniem godzin jakich prawo to dotyczy.8. Zamawiający udostępni Wykonawcy podgląd do monitoringu zakładowego.9. Wykonawca niezwłocznie przestawi Zamawiającemu listę osób wykonujących ochronę fizyczną obiektu i będzie ją na bieżąco aktualizował.10.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego, imiennego harmonogramu służb na co najmniej 3 dni robocze przed końcem każdego miesiąca.11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Dziennik Służby.12.Zamawiający ma prawo w każdym czasie do kontrolowania sposobu i jakości wykonywania umowy przez Wykonawcę.13.Pracownicy ochrony dozorujący obiekt Zamawiającego podlegają bezpośrednio Wykonawcy i wykonują jego polecenia14.Zamawiający może również wydać pracownikom ochrony specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżuru. Dyspozycje te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy, naruszać przepisów prawa i godzić w bezpieczeństwo ochranianego obiektu.15.Pracownik Zamawiającego, odpowiedzialny za bezpieczeństwo obiektu będzie przekazywał Wykonawcy w formie pisemnej na bieżąco uwagi dotyczące pełnienia służby przez pracowników Wykonawcy, celem doskonaleni jej efektów.16.Wykonawca uwzględni uwagi Zmawiającego w przedmiocie oceny pracowników ochrony i ich przydatności do pracy w ochranianym obiekcie.17. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania pracowników ochrony odnośnie zasad dotyczących ochrony obiektu oraz informowania przedstawiciela Wykonawcy o wszelkich spostrzeżeniach mogących mieć ważny wpływ na wykonywanie świadczeń Wykonawcy.18.Wykonawca oświadcza, że:a) ma uprawnienia i kwalifikacje do świadczenia usługi i przekłada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony mienia,b) do wykonywania usługi w zakresie objętym umową kieruje osoby posiadające stosowane kwalifikacje i umiejętności oraz posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w KWP,c) że zapoznał się ze stanem dozorowanych obiektów oraz sposobem ich zabezpieczenia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń pod względem wykonania umowy,d) dysponuje własną zmotoryzowaną grupą interwencyjną, które czas dojazdu do chronionego obiektu wynosi maksymalnie 5 minut od momentu wezwania,e) posiada własną Stację Monitorowania Alarmów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg opisu zawartego w treści SWZ - rozdział XIV
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10