USŁUGA DOZORU FUNKCJONOWANIA WJAZDU SZPITALA POWIATOWEGO W SIERPCU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA DOZORU FUNKCJONOWANIA WJAZDU SZPITALA POWIATOWEGO W SIERPCU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierpc
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00118925
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA DOZORU FUNKCJONOWANIA WJAZDU SZPITALA POWIATOWEGO W SIERPCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242758554

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA DOZORU FUNKCJONOWANIA WJAZDU SZPITALA POWIATOWEGO W SIERPCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-022fa967-ba3a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018997/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 USŁUGA DOZORU FUNKCJONOWANIA WJAZDU SZPITALA POWIATOWEGO W SIERPCU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.08.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11.Przedmiotem zamówienia są następujące usługi:
a) usługa ochrony oraz zabezpieczenia SPZZOZ w Sierpcu ul. Słowackiego 32,09-200 Sierpc.
b) podjazdów prewencyjnych wraz z objazdem terenu przyległego do SPZZOZ w Sierpcu, ul. Słowackiego 32,09-200 Sierpc.
2. Ochrona fizyczna polega na podejmowaniu działań prewencyjnych, mających na celu: zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej, zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz przeciwdziałanie powstaniu szkód wynikających z takich zdarzeń, w szczególności poprzez niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
3. Ochrona w formie podjazdów prewencyjnych wraz z objazdem terenu przyległego do SPZZOZ ul. Słowackiego 32,09-200 Sierpc polega na wykonaniu 2 podjazdów w trakcie dnia oraz 3 podjazdów w trakcie nocy przez siedem dni w tygodniu.
4.Zleceniobiorca będzie chronił całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia powierzony teren, tworząc jednoosobowy posterunek ochrony w budynku portierni.
5. Wykonawca usługi wymienione rozdziale III SWZ zobowiązuje się wykonać ze szczególną starannością i dbałością o interes Zamawiającego.
6.Wykonawca zapewni swoim pracownikom stosowny ubiór, oznakowanie oraz wsparcie w razie zagrożenia bezpieczeństwa poprzez dojazdy załóg interwencyjnych.
7. Wykonawca będzie informował o wszelkich spostrzeżeniach dotyczących stanu bezpieczeństwa chronionego obiektu.
8. Pracownicy ochrony organizacyjnie podlegają wykonawcy
- upoważniona osoba zamawiającego może wydać dyspozycję pracownikom ochrony z pominięciem Wykonawcy pod warunkiem, że ich wykonanie nie koliduje z przepisami prawa oraz nie powoduje zagrożenia życia lub zdrowia agenta lub osób trzecich.
- Zamawiający wyraża zgodę na koordynację działań prewencyjnych ze swoimi pracownikami przez wyznaczonego pracownika Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98341140-8 - Usługi dozorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-01 do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy, lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN.
- Wykonawca musi posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego
-dysponować osobą pełniącą obowiązki pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych
- Wykonawca musi dysponować własnym uzbrojonym stanowiskiem interwencyjnym pracującym w systemie całodobowym, z zagwarantowaniem monitorowania systemów alarmowych, poprzeć co najmniej dwa niezależne systemy przekazu oraz kierowania ochroną, zlokalizowaną na terenie powiatu sierpeckiego.
- Dysponuje siecią radiową nadawczo-odbiorczą typu dyspozytorskiego, na niezależnym pasmie częstotliwości radiowych przydzielonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
- Posiada pozwolenie na broń oraz dysponuje bronią wystawioną na okaziciela mocą Decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji stwierdzającą wydanie pozwolenia na broń na okaziciela w celu ochrony bezpieczeństwa osób i mienia.
- posiada wdrożoną politykę bezpieczeństwa ochrony danych osobowych i tym samym spełnia wymogi wskazane z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, a w szczególności opracował i wdrożył politykę ochrony danych osobowych, a także zastosował odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do grożeń oraz kategorie danych jak również zabezpieczył dane przed ich udostepnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy po podpisaniu przez obie strony stosownego aneksu do umowy na piśmie polegające na:
1.1. zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby oraz podmiotów reprezentujących, pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy, oraz zmianie telefonów kontaktowych
1.2. wprowadzeniu zmian, których nie można było przewidzieć lub zapobiec im w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub w części przy zachowaniu należytej staranności.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

SZPITAL IM.JULIUSZA BABIŃSKIEGO (09-200 SIERPC, WOJ. MAZOWIECKIE)
adres skrzynki ePUAP
/spzzoz_sierpc/SkrytkaESP
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego - Płock, Gostynin, Sierpc
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.