Usługa całodobowej fizycznej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa całodobowej fizycznej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającySZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055812
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa całodobowej fizycznej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tz2@szpital.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa całodobowej fizycznej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f446491-b495-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.szpital.zgora.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniukomunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznejnaadres e-mail: tz2@szpital.zgora.pl. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca składa ofertę za pośrednictwemFormularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP iudostępnionego również na miniPortalu bezpośrednio na stroniehttps://miniPortal.uzp.gov.pl.Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych iorganizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ, który został udostępnionyna stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: http://www.bip.szpital.zgora.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa sięprzyużyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej na adres e-mail: tz2@szpital.zgora.pl.2. W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanieoświadczeń,wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej zniniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnympostępowania. 3.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej na adres e-mail: tz2@szpital.zgora.pl.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji dostępnych na miniPortalu.5. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 6.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje siękorzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.7. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.8. Za datę przekazania zawiadomień, podmiotowychśrodków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeńlub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.9.Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są naLiście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszegopostępowania.10.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów luboświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jakozałączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany w pkt 3 adres email.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi wPrezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniuMinistraRozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający odwykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.280.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej fizycznej ochrony osób, obiektów i mieniana terenie i w obiektach zamawiającego.2. Kod CPV: 79710000-43. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ -formularz cenowo -techniczny i w załączniku nr 4 do SWZ- wzór umowy i w załączniku nr 6 do SWZ - plan sytuacyjny Szpitala.4. Zamawiający, zgodnie zprzepisem art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę(ów),na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.czynności związane z fizyczną ochroną osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektachzamawiającego.Uwaga:Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcyw terminie określonym w SWZ i jej załącznikach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności dotejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencjiikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczeniaoprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniuniezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2.odpis lubinformacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca niejest zobowiązany dozłożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocąbezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 3 do SWZ(oświadczenie obraku podstaw wykluczenia wykonawcy) dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,2) Formularz cenowo – techniczny – załącznik nr 2do SWZ Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie zwymogami SWZ.3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, żeosoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby)jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnychbaz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; 4) pełnomocnictwa lub inne dokumentypotwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotuudostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie doreprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1;Uwaga! Pełnomocnictwolub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania przekazuje się w postacielektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące załącznik nr 3 doSWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.oświadczenie składa każdy z wykonawców. 6) Dowód wniesienia wadium:a) w przypadkuwniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentupotwierdzającego wniesienie wadium,b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej,zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium należy wnieść w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przedupływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółkicywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika zdołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcytworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. XIpkt 11 ppkt 2 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo dowystępowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscywspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać alboz dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.3.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawcówwystępujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).4. Wszelkakorespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnikWykonawców składających wspólną ofertę.5. Wszelka korespondencja prowadzona będziewyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólnąofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwości wprowadzenia odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzeniaw przypadku zmiany: a) stawki podatku od towaru i usług oraz podatku akcyzowego; b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowejustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu zapracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia iwysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawiez 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany te będą miaływpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy i zostanie to udowodnione, a Strony dochowająciążących obowiązków, o których mowa w ust. 3 i 5. 1. W przypadku, gdy w trakcie realizacjiUmowy dojdzie do zmiany: a) określonej w ust. 1 lit. a, wysokość wynagrodzenia nettonależnego Wykonawcy, zostanie zmieniona maksymalnie o kwotę podatku od towarów i usługlub akcyzy wyliczoną według zmienionej stawki podatku. b) określonej w ust. 1 lit. b,wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie maksymalnie o wartość zmiany całkowitego kosztuWykonawcy wynikającą ze zmiany wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówieniado wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniemwszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty zmiany minimalnego wynagrodzenia; c)określonej w ust. 1 lit. c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie maksymalnie o wartośćcałkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celuuwzględnienia tej zmiany lub zaoszczędzi na wprowadzonej zmianie przy zachowaniudotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie narzecz Zamawiającego; d) określonej w ust. 1 lit. d, składnik wynagrodzenia odpowiadającykosztom pracy zostanie zmieniony maksymalnie o wysokość zmiany składek z tytułu składek napracownicze plany kapitałowe z tym, że zmiany te mogą nastąpić nie wcześniej niż po 12miesiącach obowiązywania umowy. 1. W przypadku zaistnienia przesłanek określonych w ust. 1,Wykonawca lub Zamawiający będzie uprawniony do złożenia pisemnego wniosku do drugiejStrony o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia. W pisemnym wniosku należy przedstawićwyczerpujące uzasadnienie dla zmiany wynagrodzenia, w tym w szczególności doprzedstawienia szczegółowego wyliczenia, z którego będzie wynikać, w jaki sposób i o ilezmiany określone w ust. 1 wpłynęły na zmianę kosztów wykonania Przedmiotu umowy przezWykonawcę. Wniosek musi również zawierać określenie kwoty, o jaką ma ulec zmianiewynagrodzenie Wykonawcy. Warunkiem zmiany wynagrodzenia jest wystąpienie z wnioskiem, októrym mowa powyżej, do 30 dni od daty ogłoszenia zmian, o których mowa w ust. 1, podrygorem utraty prawa dochodzenia roszczeń, a następnie przeprowadzenia negocjacji w celuudowodnienia wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 na koszty wykonania Przedmiotu umowyprzez Wykonawcę. 2. W terminie 30 dni od przedłożenia pisemnego wniosku, o którym mowa wust.3 druga Strona pisemnie ustosunkuje się do niego, uwzględniając go w całości albo wnoszącswoje zastrzeżenia. W przypadku wniesienia zastrzeżeń, Strony przystąpią do negocjacji zmianywysokości wynagrodzenia, które powinny się zakończyć w terminie 14 dni od dnia dostarczeniatych zastrzeżeń. 3. W toku weryfikacji wniosku, o którym mowa w ust. 3, Strony mają możliwośćwezwania drugiej Strony do złożenia dodatkowych wyjaśnień, kopii dokumentów źródłowych lubwyliczeń, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany wysokości wynagrodzenia. 4. Wprzypadku zawarcia aneksu zmieniającego wynagrodzenie należne z uwagi na okoliczności, októrych mowa w ust. 1, zmiany obowiązują od dnia wejścia w życie zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu bezpośrednio na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys-Kargowa
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys na okres do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI