Świadczenie usługi pracownika ochrony

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi pracownika ochrony
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-02-22
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00105350
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi pracownika ochrony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 71

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi pracownika ochrony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a31d7b80-cb29-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a31d7b80-cb29-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowo opisano w załączniku nr 7 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego stałą usługę bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego oraz usługę obsługi Stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej SPSZOK) - Zakres obowiązków pracownika – załącznik do SWZ, a Zamawiający zobowiązuje się w zamian zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie.
2. Wykonawca musi uwzględnić w grafiku dyżurów jednego pracownika Zamawiającego w pełnym wymiarze godzin pracy.
3. Wykonawca wyznaczy koordynatora do realizacji przedmiotu zamówienia. Koordynator raz w tygodniu musi uczestniczyć w naradach u Zamawiającego w celu podnoszenia jakości świadczonej usługi.
4. Wykonawca musi posiadać wymagane prawem zezwolenie (Koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji), posiada wymagane prawem uprawnienia do świadczenia usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r., „O ochronie osób i mienia”.
5. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1) świadczenia usługi w oparciu o ustawę z dnia 22.08.1997 r. „O ochronie osób i mienia”,
2) świadczenie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) oraz rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1297 ze zm),
3) świadczenie usługi zgodnie z uchwałą Nr XXI/196/2020 Rady Miejskiej w Pleszewie z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Pleszew (Dz. Urz. Woj. z 2020 r., poz. 5560),
4) świadczenie usługi zgodnie z uchwałą Nr XXI/199/2020 Rady Miejskiej w Pleszewie z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności częstotliwości odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposobu świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych (Dz. Urz. Woj. z 2020 r., poz. 5587)
5) prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów. Wykonawca ma obowiązek przyjąć, odpady dostarczone przez właściciela nieruchomości zamieszkałej (tylko odpady komunalne posegregowane) z terenu Miasta i Gminy Pleszew, który obsługuje, po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie Miasta i Gminy Pleszew (np. dowód osobisty, umowa najmu, potwierdzenie dokonywanie opłat za odpady itp.). Dokonując odbioru poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów, Wykonawca ma obowiązek zważyć lub w inny sposób określić ilość przyjętych odpadów i odnotować ją w ewidencji wraz ze wskazaniem posesji/właściciela nieruchomości,
6) zamykania i otwierania o określonym czasie drzwi wejściowych biurowca oraz wydania kluczy do pomieszczeń,
7) dbania o porządek na portierni, przed biurowcem i portiernią oraz na parkingu,
8) zdawanie dokumentacji oraz sprawdzanie prawidłowego przyjęcia odpadów w kontenerach na terenie SPSZOK pomiędzy pracownikami Zamawiającego i Wykonawcy w dni robocze o godz. 7:00 i 14:00.
6. Miejsce świadczenia usługi: 63-300 Pleszew, ul. Polna 71. Zamawiający zapewnia na terenie ochrony zadaszone miejsce dla pracownika, zaplecze kuchenne i sanitariaty.
7. Zakres czasowy świadczenia usługi: od 01.03.2024 r. do 31.12.2025 r., według zasady poniedziałek – piątek w godzinach 14:00 – 7:00 dnia następnego (w tym od godz. 14:00 do 22:00 obsługa SPSZOK), dni wolne od pracy Zamawiającego 24 godziny/ dobę (w soboty od godz. 6:00 do 15:00 obsługa SPSZOK).
8. Szacowana ilość godzin na wykonanie przedmiotu zamówienia: 9.632 roboczogodzin. Za godzinę przyjmuje się 60 minut.
9. Warunki płatności: rozliczanie „z dołu” po zakończonym miesiącu świadczenia usługi. Płatność: przelew do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98341140-8 - Usługi dozorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo opisano w pkt. 25 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) koncesja, zezwolenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 2.000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100)
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy eZamówienia pobierając, wypełniając i podpisując elektronicznie ofertę.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kredytu pod zastaw auta - Granowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kredytu pod zastaw auta. Mam Toyotę Auris 2007 rok.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usługi pracownika ochrony
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pleszew: Świadczenie usługi pracownika ochrony
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pleszew: Przebudowa ul. Zygmunta Starego w Pleszewie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Świadczenie usługi pracownika ochrony
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI