Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą monitoringu elektronicznego w budynku przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wielkopolskim na okres 16 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730023366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-954
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dondalski@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielonagora.stat.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE GEOMAP, SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990019632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krosnieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-625
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geomap@geomap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.geomap.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wielkopolski – Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990019632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991085631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.blauciak@ko-gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ko-gorzow.edu.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Izba Obrachunkowa w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730051210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 13
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-621
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zielonagora.rio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zielonagora.rio.gov.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej, Oddział Gorzów Wlkp
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@gorzow.buligl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://builgl.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest w związku z art. 38 ust. 1 ustawy Pzp przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, działającego w imieniu swoim i na rzecz wszystkich nw. użytkowników nieruchomości położonej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp. na podstawie Porozumienia zawartego 7 lutego 2022 r.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą monitoringu elektronicznego w budynku przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wielkopolskim na okres 16 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee3a271-f86a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075061/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z usługą monitoringu elektronicznego w budynku przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp. na okres od 01.08.2022 do 30.11.2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierana dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)
oraz w Rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdziale XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.16.2022.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa całodobowego świadczenia usług ochrony osób i mienia oraz elektronicznego monitorowania nieruchomości zabudowanej budynkiem biurowym, położonej przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp. wraz z terenami przylegającymi do budynku- zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r poz. 1995 ze zm.). Budynek biurowy zabudowany, o którym mowa w zdaniu pierwszym, o powierzchni 5824,32 m2, posadowiony jest na działce o identyfikatorze 086101_1.0005.370 i powierzchni 4730 m2, dla której VI Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Gorzowie Wielkopolskim prowadzi księgę wieczystą nr GW1G/00076027/2. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o nieruchomości lub obiekcie, należy przez to rozumieć opisany wyżej budynek wraz z terenem przyległym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 17 % wartości zamówienia podstawowego liczonego od wartości szacunkowej oraz na warunkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego, przy czym okres realizacji takiego zamówienia będzie trwał nie dłużej niż 6 m-cy
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie statusu zakładu pracy chronionej
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) Wykonawca krajowy posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020, poz.838 )
b) Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej (1) usługi polegającej na stałej i bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia wraz z usługą monitoringu elektronicznego realizowanej przez okres minimum 12 miesięcy, w budynkach biurowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 230 000,00 zł; przy czym usługa musi spełniać łącznie poniższe warunki:
− usługa była wykonana/jest wykonywana nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy;
− wartość wykonanej jednej usługi jest nie mniejsza niż 230 000 zł brutto (w przypadku usługi będącej w trakcie wykonywania, wartość zrealizowanej części usługi na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 230.000 zł brutto). Zamawiający dopuszcza również wykazanie się sumą 2 tożsamych usług na kwotę łączna co najmniej nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zawarto w rozdziale III SWZ ust. 11, rozdziale IX SWZ ust. 3 pkt 4, 7, 9
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zawarto w rozdziale IV SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.