Świadczenie usługi ochrony osób i mienia podczas imprezy wystawienniczo-targowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia podczas imprezy wystawienniczo-targowej „Święto Gęsi na Krajnie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMinikowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-10-25
  • ZamawiającyKujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00447036
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia podczas imprezy wystawienniczo-targowej „Święto Gęsi na Krajnie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093222745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Minikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-122

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia podczas imprezy wystawienniczo-targowej „Święto Gęsi na Krajnie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d57d4d98-6cc5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100649/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kpodr.logintrade.net/zapytania_email,143953,ca8faca4218bffcb72395edc0983181f.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kpodr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotyczące zadawania pytań do postępowania, składania ofert oraz wysyłania korespondencji w prowadzonym postępowaniu dostępne są na Platformie pod adresem https://kpodr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwa sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.26.39.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia podczas imprezy wystawienniczo-targowej
organizowanej przez Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie pn.: Święto Gęsi na Krajnie” w dniu
11 listopada 2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-10 do 2023-11-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, o których mowa w art.112 ust.2 ustawy Pzp dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
c) zdolności technicznej lub zawodowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
aktualna koncesja wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych,
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia,
o której mowa w ustawie o ochronie osób imienia z 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2021 poz. 1995) – kopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem, tj. np. skan oryginalnego dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do
składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli,
b) polisa, potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną: co najmniej 1 000 000 zł – oryginalny dokument elektroniczny lub kopia
potwierdzona
za zgodność z oryginałem tj. np. skan oryginalnego dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
upoważnionej do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli,
c) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z
ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (tj. Dz.U. 2021 poz. 1995) prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji – załącznik 3a do SWZ,
d) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wskazanym jako termin składania ofert, a jeśli okres
działalności jest krótszy, to w tym okresie (usługa ochrony co najmniej jednej imprezy o charakterze wystawienniczo-targowym, w
których wzięło udział co najmniej 10 tysięcy zwiedzających – załącznik 3b do SWZ
wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane w wykazie zostały wykonane należycie – referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (dokumenty w formie elektronicznej bądź kopie potwierdzone
za zgodność z oryginałem).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj:
1. wynagrodzenia, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT,
2. zmianę umowy w zakresie zwiększenia liczby posterunków lub liczby godzin
na poszczególnych posterunkach wynikających z potrzeb zamawiającego – zmiana taka nie wymaga aneksu,
3. zmianę wynagrodzenia w związku ze zwiększeniem liczby posterunków lub liczby godzin na poszczególnych posterunkach – zmiana taka nie wymaga aneksu,
4. zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku:
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, w tym tzw. „siły wyższej”,
a skutkujących – bezpośrednio lub pośrednio – znacznym utrudnieniem
lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny,
c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których
nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności,
a które mają wpływ na Przedmiot Umowy;

Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego przyczyny leżą poza kontrolą danej Strony, są nagłe i zewnętrzne, w tym między innymi takie przyczyny jak: wojna, embargo, akty normatywne lub decyzje administracji państwowej, zdarzenia losowe, powódź, pożar, strajki, epidemie lub pandemie chorób. Wystąpienie siły wyższej rozpatrywane będzie tak w skali kraju, jak w skali poszczególnych jednostek administracyjnych kraju, na których wystąpiły opisane wyżej zjawiska.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kpodr.logintrade.net/zapytania_email,143953,ca8faca4218bffcb72395edc0983181f.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł- Grudziądz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI