Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego oraz usług...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego oraz usług zabezpieczenia imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPogórze
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-07
  • ZamawiającyKosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00040143
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego oraz usług zabezpieczenia imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pogórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego oraz usług zabezpieczenia imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0acad85-8027-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). https://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu www.platformazakupowa.pl3. Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport.5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.6.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej www.platformazakupowa.pl
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
2) pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
7.Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. 8.Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować )przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.10. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje znajdują się w Rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego oraz usług zabezpieczenia imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
3. Ochrona osób i mienia w zależności od lokalizacji, realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:
1)stałej lub doraźnej;
2)polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.
4.Usługa ochrony osób i mienia dotyczy terenu i wszystkich obiektów będących w administrowaniu Zamawiającego, zlokalizowanych:
1)przy ul. Żeromskiego 11 w Kosakowie, w skład których wchodzi budynek dydaktyczny (o powierzchni: 2729,70m2), budynek hali sportowej i pływalni (o powierzchni: 3343,30 m2), zewnętrzne obiekty sportowe, parkingi oraz teren rezerwy inwestycyjnej (zieleń) - o powierzchni łącznej całego terenu: 7.02 ha; mapa terenu stanowi załącznik nr 10 do SWZ
2)przy ul. G. W. Andersa 2A w Pogórzu, znajdującej się w części cywilnej lotniska wojskowego Gdynia Oksywie – o powierzchni łącznej całego terenu: 253 ha zabudowanej obiektami budowlanymi; mapa terenu stanowi załącznik nr 11 do SWZ;
5.Usługa zabezpieczenia imprez sportowych w obsadzie składającej się z umundurowanych osób ochrony wyposażonych w środku dotyczy:
1)Impreza pod nazwą „Bieg Europejski 5 km”, która odbędzie się na terenie Gminy Kosakowo w przewidywanym terminie: maj 2022 roku;
2)Impreza pod nazwą „Bieg Dożynkowy 5 km”, która odbędzie się na terenie Gminy Kosakowo w przewidywanym terminie: wrzesień 2022 roku;
3)Impreza pod nazwą „Bieg Niepodległościowy 10 km”, która odbędzie się na terenie Gminy Kosakowo w przewidywanym terminie: listopad 2022 roku.
6.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamówienie opcjonalne – prawo opcji obejmuje usługę ochrony terenu i obiektów budowlanych przy ul. G. W. Andersa 2A w Pogórzu, po uruchomieniu operacyjnej działalności cywilnej części lotniska wojskowego Gdynia Oksywie, na podstawie decyzji podstawie Decyzji Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji termin rozpoczęcia wykonywania usług zostanie wskazany Wykonawcy w oświadczeniu Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które zostanie złożone Wykonawcy z co najmniej 30 - dniowym wyprzedzeniem przez zaplanowanym terminem rozpoczęcia usługi. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie działalności operacyjnej lotniska cywilnego Gdynia Oksywie nie wcześniej niż 01.09.2022 r.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2023-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 8. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia mogą dotyczyć całości przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: P = PK + PG + PD+ PR gdzie: P = łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,PK – liczba punktów dla kryterium ceny brutto,PD – liczba punktów dla kryterium doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia.
PR - liczba punktów dla kryterium czas reakcji patrolu interwencyjnego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji patrolu interwencyjnego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi spełniać:
1. warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać się posiadaniem:
1)aktualnej (ważnej) na dzień składania ofert koncesji na świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (t. j. Dz. U. z 2021 roku poz. 1995).
2.warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
2)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na ochronie co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej wraz z terenem przyległym na łącznej powierzchni co najmniej 6.000 m2 (usługa powinna być świadczona w ramach jednej umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia, na podstawie ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2021 roku poz. 1995), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ),
2. wykaz usług (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ), wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi ochrony, w tym polegające na ochronie co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej wraz z terenem przyległym na łącznej powierzchni co najmniej 6.000 m2 (usługa powinna być świadczona w ramach jeden umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane;
3.dowody określające czy usługi wymienione w wykazie usług, o którym mowa w pkt. 2 zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
1). referencji bądź innego dokumentu wystawionego przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub
2).referencji bądź innego dokumentu wydanego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku usług wykonywanych, lub
3). oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt. 1)lub 2)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (Spółki cywilne/Konsorcja) znajdują się w Rozdziale 10 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-07 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
1) przy ul. Żeromskiego 11 w Kosakowie: od 01.03.2022 r. od godziny 21:30 (rozpoczęcie realizacji umowy) do 01.01.2023 r do godziny 6:30.
2) przy ul. G. W. Andersa 2A w Pogórzu: od 01.03.2022 r. od godziny 7:00 (rozpoczęcie realizacji umowy) do 01.01.2023 r do godziny 7:00.
3) Jako prawo opcji - przy ul. G. W. Andersa 2A w Pogórzu nie wcześniej niż 01.09.2022r. od godziny 7:00 (rozpoczęcie realizacji umowy) do 01.01.2023 r do godziny 7:00 – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji termin rozpoczęcia wykonywania usług zostanie wskazany Wykonawcy w oświadczeniu Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które zostanie złożone Wykonawcy z co najmniej 30 - dniowym wyprzedzeniem przez zaplanowanym terminem rozpoczęcia usługi. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie działalności operacyjnej lotniska cywilnego Gdynia Oksywie nie wcześniej niż 01.09.2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc- Rzeczenica
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc lecz nie mam zdolności kredytowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI