Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-13
  • ZamawiającyMiasto Chorzów - Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00427514
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka 19

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 7716301

1.5.8.) Numer faksu: 032 7716305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opschorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.bip.chorzow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d717f35-62a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d717f35-62a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia zwaną dalej zamiennie „Platformą e-Zamówienia” lub „Platformą przetargową”, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XVI SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, wyłącznie poprzez Platformę przetargową, zgodnie z wyborem Wykonawcy
-w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
-w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.

Wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy przetargowej określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XVII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych - RODO zawarta jest w Rozdziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w terminie od dnia 1 stycznia 2024r. do dnia 30 czerwca 2024r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegających na:
a) świadczeniu usług ochrony mienia w maksymalnym wymiarze 40 godzin w okresie obowiązywania Umowy, który to okres obejmuje także okres wynikający ze skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w lit. b poniżej,
b) świadczeniu usług ochrony mienia, w okresie po dniu 30 czerwca 2024 roku, jednakże nie dłużej niż do 31 lipca 2024 roku.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wskazanego w lit. a w przypadku nieprzewidzianej niemożności zapewnienia obecności innych osób w charakterze portiera na Terenie chronionym w dniach i godzinach nieobjętych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. w szczególności w razie choroby tych osób lub innego niemożliwego do przewidzenia zdarzenia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy ani zmiany umowy. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający może korzystać z prawa opcji, o którym mowa w lit. b, w przypadku niewyłonienia wykonawcy usług ochrony mienia na okres od dnia 1 lipca 2024 roku.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert przewidziany jest w rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej na teren chroniony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadanie aktualnej na dzień składania oferty koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 1995 ze zm.),
b) posiadanie na dzień składania oferty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem usług ochrony mienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100),
c) posiadanie własnej grupy interwencyjnej zmotoryzowanej, w skład której wchodzi co najmniej dwóch wykwalifikowanych pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. Grupa interwencyjna będzie przyjeżdżać na Teren chroniony na każdy sygnał alarmowy i będzie postępować zgodnie z procedurami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów:
a) oświadczenia Wykonawcy o:
1) braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
2) przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, Zamawiający żąda złożenia wraz z zaświadczeniem dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów:
a) aktualnej na dzień składania oferty koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony mienia, której zakres obejmuje niniejszy przedmiot zamówienia;
b) aktualnej na dzień składania oferty polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem usług ochrony mienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy to osób działających w ramach spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w ich imieniu wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszystkie te osoby podpiszą ofertę.

Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera Rozdział VII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia przewidziane są w par. 7 Załącznika nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw