Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu Opery i Filharmonii Podlaskiej położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyOpera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041808
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu Opery i Filharmonii Podlaskiej położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odeska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-406

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 3067515

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oifp.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oifp.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu Opery i Filharmonii Podlaskiej położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea3dae82-a75d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019187/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

oifp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeńmiędzy zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:sekretariat@oifp.euhttps://oifp.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 12.10 SWZ niniejszego Rozdziału;1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Opery ; https://oifp.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4. Włączona obsługa JavaScript;5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływieterminu otwarcia ofert.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowychzawartych w ofercie Wykonawcy jest Opera i Filharmonia Podlaska – Europejskie Centrum Sztuki wBiałymstoku imienia Stanisława Moniuszki, ul. Odeska 1, 15-406 Białystok; 2) inspektor ochronydanych osobowych w Operze i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Białymstoku, email:iod@oifp.eu;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usługi ochronyfizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu Opery iFilharmonii Podlaskiej położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1, sygnatura sprawy:DA.261.2.2021, prowadzonym w trybie ofertowym; 4) odbiorcami danych osobowych zawartychw ofercie wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r., innepodmioty, którym Opera powierza przetwarzanie danych osobowych;5) dane osobowe będąprzechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania danych osobowych przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) Wykonawca posiada: − napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy; − napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca lub osoba, którejdane osobowe zostały podane w ofercie uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisyRODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje w odniesieniu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) Dane nie będą poddane zautomatyzowanymprocesom podejmowania decyzji (profilowaniu);11) Dane nie będą przekazywane odbiorcom wpaństwach trzecich lub organizacji międzynarodowej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.261.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu całodobowej ochrony osób i mienia siedziby Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskiego Centrum Sztuki imienia Stanisława Moniuszki w Białymstoku przy ul. Odeskiej 1 oraz przylegającego do niej Amfiteatru, a takżeprzestrzeni wokół obiektu, zwanego dalej „obiektem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wskazuje, iż wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy minimum 4 kwalifikowanych pracowników ochrony pełniących funkcję dowódcy zmiany, którzy będą świadczyć usługę ochrony fizycznej na terenie Opery w sposób opisany w załączniku nr 1 do SWZ, wymóg ten nie dotyczy pozostałego personelu ochrony oraz grupinterwencyjnych. Obowiązki Wykonawcy, w zakresie ust. 3.3. zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca może obejrzeć obiekt przeznaczony do ochrony po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-21 do 2021-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określa SWZ w Rozdz. 18

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji grupy interwencyjnej w nocy od wezwania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zgodnie z obowiązującą w tym zakresie ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 838). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne), każdy z nich oddzielnieskłada dokumenty w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: kopię aktualnej koncesji uprawniającej do prowadzenia działalnościgospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zgodnie zobowiązującą w tym zakresie ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 838). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne), każdy z nich oddzielnie składa dokumenty w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający zgodnie z art. 436 pkt. 4) lit. b) ustawy Pzp przewiduje możliwość zmianyzawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona wprowadzenia odpowiednich zmian wysokościwynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 i 6, w przypadku zmiany:1) stawki podatku odtowaru i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnejstawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. ominimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lubzdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, októrych mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych(Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na kosztywykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.2. W przypadku zmiany przepisów, o którychmowa w ust. 1, skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każdaze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących te zmiany do 30dnia od dnia ich wejścia w życie, może wystąpić do drugiej Strony o dokonanie odpowiedniejzmiany wysokości wynagrodzenia.3. Podstawą do dokonania odpowiednich zmian wysokościwynagrodzenia będzie przedstawiona każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztówWykonawcy, potwierdzająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany nakoszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jestdostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodamiuzasadniającymi zmianę wynagrodzenia.4. Przed podjęciem decyzji o zmianie wynagrodzeniaZamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przezWykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia w ramach środków posiadanych wplanie finansowym Odbiorcy, zatwierdzonym na dany rok.5. W przypadku stwierdzenia przezZamawiającego braku możliwości zabezpieczenia środków finansowych na zwiększeniewynagrodzenia, dokona on stosownego skrócenia okresu świadczenia usług.6. Zamawiającyprzewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególnościjeżeli dotyczy ona1) terminów realizacji usług i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowanamoże być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lubokolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresiekoniecznym.2) w zakresie przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy,przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacjiprzedmiotu umowy np.: zaistnienie warunków faktycznych w tym organizacyjnych i sytuacjach,wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy – w zakresiekoniecznym,3) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy,wywołujących potrzebę zmiany umowy, w zakresie konicznym,4) zaistnienia po zawarciuUmowy siły wyższej przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie,któremu z zachowaniem należytej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jegoskutków,5) zmiany wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w wyniku połączenia,podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcylub innego przedsiębiorstwa o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, niezachodzą wobec niego podstawy wykluczenia a zmiana nie pociąga za sobą innych istotnychzmian umowy7. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy określonych w ust. 6 pkt. 1) –5) jest sporządzenie oraz podpisanie przez Strony protokołu konieczności określającegoprzyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wprowadzenia zmian.Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą Umowę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oifp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebna pożyczka prywatna - Kolno
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki od osoby prywatnej Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI