Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w latach 2024-2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMysłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyMiasto Mysłowice
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-22
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00502404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Mysłowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzgk.myslowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12884d4e-8839-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106121/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług zdalnego monitoringu w wybranych budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w latach 2024-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12884d4e-8839-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywać się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) - zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”, służących do zadawania pytań, dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie na Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego.
5. Wszystkie wiadomości wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne, dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia, oraz informacje, dotyczące specyfikacji połączenia, określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. Szczegółowy opis sposobu korespondencji zawierają Rozdziały 11 oraz 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego została zawarta w Rozdziale 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 13.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 21

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27,29

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 33

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 37

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Miarki 11

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 4a

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 7-11-15

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 17-19

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 21

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

35121700-5 - Systemy alarmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert dla każdej części zamówienia osobno - cena oferty brutto – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o niżej określonych wartościach dla poszczególnych części:
1) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 13 - 100 000,00 zł
2) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 21 - 100 000,00 zł
3) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27,29 - 100 000,00 zł
4) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 33 - 100 000,00 zł
5) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 37 - 100 000,00 zł
6) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Miarki 11 - 100 000,00 zł
7) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 4a - 100 000,00 zł
8) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21 - 100 000,00 zł
9) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 3 - 100 000,00 zł
10) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 7-11-15 - 100 000,00 zł
11) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 17-19 - 100 000,00 zł
12) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 21 - 100 000,00 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część postępowania Wykonawca musi posiadać ww. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę gwarancyjną w wysokości sumy wymaganej minimalnej wartości polisy dla każdej z części postępowania, na którą składa ofertę.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 9 części postępowania Wykonawca musi posiadać ww. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną w kwocie 1 000 000 złotych.

2. posiadają zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi być w stanie udokumentować fakt wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usług monitoringu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy w ramach jednej usługi, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz którego usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, o wartości brutto nie mniejszej niż:
1) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 13 - 20 000,00 zł
2) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 21 - 10 000,00 zł
3) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27,29 - 10 000,00 zł
4) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 33 - 10 000,00 zł
5) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 37 - 10 000,00 zł
6) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Miarki 11 - 10 000,00 zł
7) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 4a - 10 000,00 zł
8) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21 - 20 000,00 zł
9) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 3 - 25 000,00 zł
10) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 7-11-15 - 25 000,00 zł
11) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 17-19 - 25 000,00 zł
12) Świadczenie usługi monitoringu na rzecz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Robotniczej 21 - 25 000,00 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część postępowania, Wykonawca musi wykazać fakt świadczenia co najmniej 2 usług monitoringu na łączną wymaganą minimalną wartość usług dla każdej z części postępowania, na którą składa ofertę.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 5 części postępowania Wykonawca musi wykazać fakt świadczenia co najmniej 3 usług monitoringu na łączną wymaganą minimalną wartość usług dla każdej z części postępowania, na którą składa ofertę.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę.
Wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu złotego w stosunku do danej waluty na podstawie informacji ogłoszonej przez NBP na dzień zawarcia umowy na wykonane prace. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.

3. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wykonawca musi posiadać koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wymaganą Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca w pkt. I ppkt 4 Oświadczenia dot. podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 6 do SWZ) wpisał adres strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu bezpłatne pozyskanie ww. dokumentów, Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia;
2. oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 9 do SWZ);
3. oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, podmiotów udostępniających zasoby – zgodnie z złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą Załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Zamawiający zażąda dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określoną w pkt 7.2.1. SWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego dokumentu składa inny środek dowodowy, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie tego warunku.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający zażąda wykazu usług (w formie Załącznika nr 8) zgodnie z zapisami 7.2.2. SWZ wraz z dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane należycie, tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy,
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający zażąda przedstawienia aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wymaganą Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Do oferty należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo, z którego treści musi wynikać, do której czynności powołano pełnomocnika – lidera (np. reprezentowanie w postępowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postępowania dotyczy.
2. Spełnienie podstaw wykluczenia z postępowania oraz warunków udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) warunki określone w pkt 6.1. i 6.4. SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie
b) warunki określone w pkt 7.2. SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Odniesienie do warunków, o których mowa z pkt 7.2. SWZ:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmiany umowy opisano w paragrafie 12 Projektu umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI