Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiew

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-07-28
  • ZamawiającyInstytut Adama Mickiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00266047
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34cf12d3-02dc-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługa ochrony fizycznej mienia Zamawiającego na terenie Instytutu Adama Mickiewicza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iam.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję;
4) włączona obsługa JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/IAM/2022/05

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie fizycznej ochrony i dozoru siedziby Instytutu Adama Mickiewicza przy ulicy Mokotowskiej 25 w Warszawie (bez broni) a w szczególności:
 czuwanie i reagowanie na wskazania centralek alarmów ppoż., wycieku wody (zalania), przeciwwłamaniowego;
 prowadzenie dokumentacji zmiany (ewidencjonowanie ruchu pojazdów służbowych, ewidencjonowanie wejść/wyjść pracowników Zamawiającego oraz pracowników firmy sprzątającej);
 reagowanie na sygnały pracowników o zagrożeniu;
 prowadzenie niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz powstaniu szkody w tym mieniu, pożaru, zalania;
 nie dopuszczanie do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony;
 podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia zakłócenia porządku;
 od chwili rozpoczęcia, w trakcie trwania i zakończenia dyżuru w obiekcie należy dokonać sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamknięcia drzwi oraz okien, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, ppoż. i innych urządzeń znajdujących się w obiektach chronionych);
 niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie;
 dokonywanie obchodów obiektu w czasie dyżuru z wpisami do książki dyżurów oraz zapewnienie porządku publicznego na terenie nadzoru;
 podejmowanie wszelkich działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby włamania lub ataku na chronione mienie lub osoby;
2. Siedziba składa się z 3 obiektów tj. budynku głównego oraz dwóch oficyn wyposażonych w system przeciwpożarowy oraz system antywłamaniowy (kontrola dostępu). Okres świadczenia usługi do 24 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Ochrona wymagana będzie w dni powszednie od godziny 16:00 do 8:00. W dni świąteczne, wolne od pracy ochrona pełniona będzie całodobowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w grafiku sprawowania ochrony zgłaszanych przez Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem proponowanej zmiany lub w trybie pilnym, w nagłych przypadkach np. zakłócania porządku.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy 1 pracownika ochrony w trakcie dyżuru sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z 3 budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach i poza nimi na terenie należącym do IAM. Agenci ochrony będą przeprowadzać kontrole wchodzących i wychodzących osób, wydawać i odbierać klucze do pomieszczeń od pracowników, oraz kontrolować wjeżdżających na teren i wyjeżdżających z terenu Instytutu pojazdy (brama zdalnie sterowana).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i przeznaczył do realizacji niniejszego zamówienia stały zespół pracowników ochrony (4 osoby) o odpowiednim doświadczeniu, związanych z Wykonawcą świadczącym usługę na podstawie umowy o pracę (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji faktu zatrudnienia pracowników ochrony na podstawie umowy o pracę – na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi podpisaną przez siebie i pracownika kopię umowy o pracę, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma prawo nie ujawnić danych). Pracownicy skierowani do ochrony obiektu muszą być sprawni fizycznie oraz intelektualnie w stopniu umożliwiającym im bezproblemowe i prawidłowe wykonywanie obowiązków i zadań związanych z pełnieniem ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga również pracownika nadzoru kierującego zespołem o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. Pracownik nadzoru będzie osobą do kontaktu z Zamawiającym.
6. Agenci ochrony będą zobligowani do:
 przestrzegania przepisów prawa (zwłaszcza przepisów BHP i ppoż.);
 przestrzegania Instrukcji Ochrony obiektu, z którą Wykonawca może się zapoznać przed złożeniem oferty;
 posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej;
 noszenia, podczas pełnionego dyżuru, jednolitych ubiorów oraz identyfikatorów osobistych;
 dbania o wygląd zewnętrzny i właściwe reprezentowanie Zamawiającego przez pracowników wykonujących zadania ochronne;
 nie ujawniania informacji związanych z ochroną obiektu osobom postronnym;
 kierowania się zasadami etyki zawodowej;
 zgłaszania się pracowników ochrony na obiekt na 10 minut przed rozpoczęciem dyżuru;
7. W skład wymaganego wyposażenia agentów ochrony będą wchodziły:
 Urządzenia monitorujące;
 Kieszonkowe (osobiste) przyciski przeciw napadowe, którego użycie zagrożenia spowoduje przesłanie sygnału alarmowego do Centrum Alarmowego Wykonawcy;
 System elektroniczny wymuszający obchody chronionego budynku co najmniej raz na 2 godziny;
 Ręczne radiotelefony, telefony komórkowe lub inne urządzenia do szybkiego powiadamiania o sytuacjach niebezpiecznych;
 Jednolite uniformy wraz z identyfikatorami ze zdjęciem (strój letni i zimowy).
8. W zakres usługi ochrony muszą wchodzić także patrole grup interwencyjnych. Zamawiający wymaga szybkiej reakcji (przyjazdu) grupy interwencyjnej na wezwanie dyżurującego stałego pracownika ochrony lub Zamawiającego. Czas reakcji nie może przekroczyć 7 minut.
9. Zamawiający zapewnia agentom ochrony:
 Stanowisko pracy wyposażone w monitor z podglądem na obraz z 7 kamer (stanowisko recepcji IAM);
 Miejsce na sprzęt i ubrania;
 Dostęp do pomieszczenia socjalnego oraz sanitarnego.
10. Zamawiający, poprzez uprawnione osoby, będzie dokonywał kontroli jakości świadczonych usług w dowolnym czasie i bez uprzedzania. Zamawiający ma możliwość obserwacji miejsca pracy agenta ochrony za pomocą kamery ustawionej na stanowisku pracy. O nienależytym wykonaniu usługi Zamawiający będzie informował pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
11. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia należytej staranności, jakiej wymaga się od profesjonalisty przy wykonywaniu umowy.
12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji usługi posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości 2 500.000,00 PLN. Wykonawca bez dodatkowych wezwań przez Zamawiającego, przekazywać będzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia.
13. Wykonawca musi posiadać ważną koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia – skan dokumentu.
14. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem pełnienia dozoru oraz jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zadania. Koszty dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami ochrony poniesie Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Szczegółowy zakres zamówienia polega na powtórzeniu podobnych usług i będzie się mieścił w zakresie przedmiotu zamówienia podstawowego tzn.: świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza.
Przez usługi podobne zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.
Zamówienie, o którym mowa w ust. 6 zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego ofertą.
Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w ust. powyżej. Jest to wyłącznie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora Zespołu Pracowników Ochrony

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej 3 zamówienia polegające
na świadczeniu usług ochrony mienia dla instytucji lub firm w budynkach
użyteczności publicznej przez okres co najmniej 1 roku (nieprzerwanie), przy czym
wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 150.000 zł brutto. Obiekty, o których mowa powyżej, nie mogą stanowić własności Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal
wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał
wymogi opisanego wyżej warunku.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
− jedną osobą pełniącą funkcję Koordynatora Zespołu Pracowników Ochrony, która posiada co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy polegającej na zarządzaniu zespołem pracowników ochrony, które zdobyła w okresie 5 lat przed terminem składania ofert, W sytuacji, gdy wskazana przez Wykonawcę osoba w tym samym okresie czasu wykonywała zadania polegające na zarządzaniu pracownikami ochrony w różnych obiektach, należy uwzględnić ten okres czasu tylko jeden raz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby Koordynator świadczył jednocześnie usługi fizycznej ochrony mienia w obiekcie.
− trzema pracownikami ochrony posiadającymi co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy polegającej na ochronie mienia w budynkach użyteczności publicznej, które zdobyły w okresie 5 lat przed terminem składania ofert;
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz co najmniej trzech usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem dat wykonania usługi, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca składając oświadczenie własne zobowiązany jest wykazać, że nie był w stanie pozyskać stosownych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi, a zatem, że podjął środki w celu ich pozyskania, ale środki te okazały się nieskuteczne, a także określić przyczynę nie uzyskania takich dokumentów, przy czym przyczyna ta powinna mieć obiektywny charakter;
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym informacje o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w ramach zdobytego doświadczenia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
3) aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.). Wymaganie dotyczące złożenia koncesji dotyczy również podmiotu trzeciego na zasoby, którego Wykonawca się powołuje oraz podwykonawcy niebędącego podmiotem, na zasobach którego polega Wykonawca.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Przy zawarciu Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 2 500 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji niniejszej Umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości 2 500 000,00 zł. Wykonawca bez dodatkowych wezwań przez Zamawiającego, przekazywać będzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia.
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w przypadku gdy upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. IAM przewiduje zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług (podatku VAT) powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części zamówienia,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Ponadto dopuszcza się również możliwość wprowadzenia zmian umowy, dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację w sytuacji spełnienia niżej wymienionych wymagań:
1) w przypadku istotnej zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy.
4. W przypadku dokonywania waloryzacji wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 7 ust. 3, będzie waloryzowane o aktualny wskaźnik stanowiący różnicę odchylenia wskaźnika inflacji za ostatnie cztery kwartały od zakładanego 3 %. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych w treści załącznika nr 4 do umowy (Wykaz osób), przy czym zmiana polegać będzie na dodaniu nowej osoby do wykazu lub zastąpieniu osoby znajdującej się w wykazie inną osobą
10 Zmiana, o której mowa w ustępie poprzednim, może zostać wprowadzona, jeżeli: nowo dodana osoba lub osoba, która zastąpi osobę znajdującą się w wykazie, posiada wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje i doświadczenie, i jeśli Zamawiający wyrazi zgodę na proponowana zmianę. Wykonawca zobligowany będzie do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia nowego agenta ochrony do obiektu oraz do wyegzekwowania od niego podpisanego „oświadczenia o zachowaniu poufności dla osób przebywających w obszarze przetwarzania danych osobowych w Instytucie Adama Mickiewicza”. Druk oświadczenia przekaże Zamawiający.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przy zawarciu Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 2 500 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji niniejszej Umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości 2 500 000,00 zł. Wykonawca bez dodatkowych wezwań przez Zamawiającego, przekazywać będzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam prywatnej pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam prywatnej pożyczki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI