ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-11-16
  • ZamawiającyMuzeum Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00255974
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwarszawy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166d5a5a-3cc2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006308/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 ochrona Muzeum i jego oddziałów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w punkcie 10 i 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazany w treści SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/1/US/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług ochrony w obiektach Muzeum Warszawy

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wykonawca musi wykazać, ze posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 838, z 2021 r. poz. 469 odpowiadającym czynnościom objętym przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego objętej przedmiotem zamówienia oraz konwoju środków pieniężnych.

b) zdolności technicznej lub zawodowej
A) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:
1) co najmniej 2 usługi z zakresu ochrony i mienia, każda o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda.
2) Co najmniej jedną usługę w zakresie konwojowania środków pieniężnych.
Zamawiający dopuszcza wykazanie się warunkiem określonym w punkcie 2 w ramach jednej z usług wykazywanych w ramach warunku określonego w punkcie 1.
B) Wykonawca musi dysponować stacją monitorowania sygnałów alarmowych
Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca korzystał z potencjału innego podmiotu.
C) Wykonawca musi dysponować:
1) co najmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, który ukończył kurs kierowania ochroną muzeów i innych instytucji kultury przechowujących dobra kultury organizowany przez uprawnione instytucje MKiDN lub inne uprawnione podmioty prowadzące szkolenie w powyższym zakresie, posiadającym aktualne badania lekarskie i nie posiadającym ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia – funkcja: Kierownik ochrony Muzeum
2) co najmniej jednym koordynatorem ochrony posiadającym wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, legitymującym się co najmniej trzyletnim doświadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony w muzeum lub innej instytucji kultury, posiadającym aktualne badania lekarskie i nie posiadającym ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia – funkcja: Koordynator ochrony Muzeum
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w punkcie 1 i 2 przez jedną osobę.
3) co najmniej jednym pracownikiem posiadającym wpis na listę pracowników zabezpieczenia technicznego, posiadającym aktualne badania lekarskie i nie posiadającym ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia, funkcja: pracownik zabezpieczenia technicznego
4) co najmniej 26 osobami kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, z których każda posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadzących zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podległe Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: MKiDN) lub inne uprawnione podmioty prowadzące szkolenia w powyższym zakresie, posiadającymi aktualne badania lekarskie i nie posiadającymi ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga, aby kwalifikowani pracownicy ochrony posiadali co najmniej roczne doświadczenie w zakresie ochrony muzeów,
5) kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej realizującymi konwoje wartości pieniężnych o wartości minimum 0,5 jednostki obliczeniowej
6) grupą interwencyjną, która jest zdolna do podjęcia interwencji w czasie nie dłuższym niż 15 min. do każdego chronionego obiektu w dzień i w noc składającą się z kwalifikowanych i uzbrojonych w broń palną pracowników ochrony fizycznej
Uwaga!
1. Na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający w zakresie punktu 4 wymaga jedynie oświadczenia o zapewnieniu dostępności ww. osób na etapie realizacji zamówienia. Weryfikacja/konkretyzacja informacji o osobach, ich doświadczeniu i kompetencjach nastąpi przed podpisaniem umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2021 r. lub w terminie 3 dni od daty wezwania Zamawiającego do przedłożenia przedmiotowych informacji.
W zakresie punktów 1-3 konkretyzacja musi nastąpić na etapie weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. W zakresie punktów 5-6 Zamawiający nie wymaga wskazania minimalnej liczby dostępnych osób oraz ich konkretyzacji. Ww. warunek winien być odczytywany jako obowiązek zapewnienia odpowiednich osób celem realizacji obowiązków wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia odnoszących się do poszczególnych warunków udziału
3. Liczby osób wskazane w punktach 1-4 ww. warunku nie zwalniają Wykonawcy od zapewnienia takiej liczby osób na etapie realizacji, która zagwarantuje należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z treścią SWZ i warunkami zawartej umowy.
4. Uwaga! Obowiązki Wykonawcy w zakresie konieczności zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną na co najmniej 1 500 000 ,- PLN.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy według formularza II.4
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według formularza II.4 wraz z załącznikiem
4) Wykazu urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia wedle formularza II. 5 wraz z załącznikiem
5) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
6) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego oraz konwoju objętej przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania certyfikatu ISO potwierdzającego, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub inny równoważny dokument wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie certyfikat jest wymagany od każdego z nich.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

posiadany certyfikatu ISO

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25.000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Pekao O/Warszawa nr Bank Pekao S.A. 28 1240 5918 1111 0000 4911 0618 z podaniem nazwy zamówienia i/lub nr referencyjnego postępowania
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy.
Dokument gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem.
14.3 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowo określone w punkcie 8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazane w par 9 i 10 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam prywatnej pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam prywatnej pożyczki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI