"Świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez, ochrony fizycznej polegające...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez, ochrony fizycznej polegające na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych (...)"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyPARK ŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00510392
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez, ochrony fizycznej polegające na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez, ochrony fizycznej polegające na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9581d282-89d0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,148471,fbf7564aeacb6bc6f1b36ae6f6189045.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,148471,fbf7564aeacb6bc6f1b36ae6f6189045.html zamowienia.publiczne@parkslaski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt X oraz XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek informacyjny został opisany w pkt XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek informacyjny został opisany w pkt XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/TP/U/2023/MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez, ochrony fizycznej polegające na
stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach
alarmowych powiązane z reakcją grup interwencyjnych oraz konwojowania wartości pieniężnych na rzecz Parku Śląskiego
S.A. w Chorzowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi OPZ (Załączniki nr 3, 4 i 5 do SWZ).
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji do maksymalnej wysokości 50% zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) Zakup przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50% od wartości zamówienia podstawowego, przy czym może być wykorzystane w mniejszym stopniu i wielokrotnie, łącznie nie przekraczając ww. wartości;
2) Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
3) Ceny jednostkowe – cena jednostkowa roboczogodziny (rbh) oraz interwencji – w niniejszym zamówieniu/umowie – będą obowiązywać także w przypadku usługi realizowanej w ramach prawa opcji.
4) Prawo opcji będzie realizowane poprzez pisemne zamówienia, kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamówienia będą określały ilość roboczogodzin oraz interwencji z numerem umowy na podstawie, której realizowane jest prawo opcji. Realizacja zamówienia z zastosowaniem prawa opcji możliwa jest tylko w okresie obowiązywania zawartej umowy. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w okresie obowiązywania umowy, do łącznej wysokości określonej powyżej (50%).
5) Zamawiający co do zasady poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem usługi wynikającej z prawa opcji. Z uwagi jednak na możliwy nagły, nieprzewidywalny charakter niektórych zdarzeń, dla których przewidziano prawo opcji, Zamawiający zastrzega, że w takich wyjątkowych okolicznościach informacja o skorzystaniu z prawa opcji będzie przekazana w krótszym terminie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
Cena ofertowa (brutto) – 100%, przy czym 1% = 1 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na podjęcie działalności w zakresie ochrony osób i mienia określającej zakres i formy prowadzenia tych usług przez Wykonawcę, udzielonej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- dwie usługi ochrony osób i mienia świadczone co najmniej w 5 obiektach objętych jedną usługą, o łącznej wartości nie
mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (za okres nie dłuższy niż 12 kolejnych miesięcy) każda z nich;
- dwie usługi polegające na ochronie osób i mienia na potrzeby imprez artystyczno- rozrywkowych lub sportowych, przy
czym usługa realizowana była w terenie otwartym o liczbie uczestników każdej imprezy co najmniej 1 000 osób;
- trzy usługi monitorowania zagrożeń z reakcją grup interwencyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000 zł brutto (za
okres nie dłuższy niż 12 miesięcy) każda.
Okres świadczenia każdej z usług nie może być krótszy niż 6 miesięcy.
W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do
momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny
spełniania warunku;
UWAGA:
1. W przypadku warunku określonego powyżej – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w
wykazie usług, Wykonawca jest obowiązany wykazać usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył.
4.2 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej 10 (dziesięcioma) osobami – kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy z
dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia uprawnionymi do wykonywania czynności opisanych w art. 3 pkt 1 ustawy
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
- co najmniej 1 (jedną) osobą – kwalifikowanym pracownikiem zabezpieczenia technicznego zgodnie z np. 27 ust. 1 ustawy z
dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia uprawnionym do wykonywania czynności opisanych w np. 3 ust. 2 ustawy
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, posiadającym kwalifikacje określone w §5 ust.1 pkt 1 i 2 dla urządzeń
wskazanych w Załączniku nr 1 Grupa 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28
kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.),
- co najmniej 2 (dwiema) osobami – pracownikiem posiadającymi kwalifikacje do usuwania usterek w systemach
alarmowych, w tym posiadają kwalifikacje określone w §5 ust.1 pkt 1 dla urządzeń wskazanych w Załączniku nr 1 Grupa 1
pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych
zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89,
poz. 828 z późn. zm.).
UWAGA:
1. Wszystkie wymienione powyżej osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający uzna warunek za
spełniony również wtedy, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe
tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco
wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak
i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony
zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień
technicznych, ekonomicznych i prawnych.
2. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wskazanych powyżej, pod warunkiem,
że osoba wskazana na te stanowiska spełnia wymagania przewidziane przez Zamawiającego dla każdej z tych funkcji.
4.3 Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim
sprzętem do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej jednym własnym centrum monitorowania sygnałów elektronicznych (alarmowych, antynapadowych) poprzez
przesyłanie i odbiór sygnałów przekazywanych za pośrednictwem operatorów publicznych w wydzielonym prywatnym
APNie, pracujące w torach transmisji telefonicznej przewodowej Contract ID, GPRS lub radiowej w niezależnej
częstotliwości przyznanej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. zezwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w
sprawie przydziału częstotliwości i zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych na obszarze będącym
przedmiotem zamówienia wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst
jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm.). Potwierdzenie dowód posiadania prywatnego APNu
- co najmniej 2 (dwoma) oznakowanymi samochodami patrolowymi; oznaczenia wskazujące przedsiębiorcę i charakter
działalności – ochrona,
- co najmniej 5 (pięcioma) urządzeniami (osobistymi) do prowadzenia bezpośredniej i stałej łączności na wydzielonej
częstotliwości oraz ważnym zezwoleniem Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie przydziału częstotliwości i
zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.
Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm.) oraz zezwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w
sprawie przydziału częstotliwości i zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych na obszarze będącym
przedmiotem zamówienia wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z
2019 r. poz. 2460 z późn. zm.).
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie dysponowali
odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o
których mowa w pkt V SWZ:- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
okoliczności, o których mowa w pkt VI SWZ:
- odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest
niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – w celu
wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI 2.2);
- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – w celu wykazania spełniania warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w pkt VI 2.4) 4.1;
Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI
2.4) 4.2;
- wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – w celu wykazania spełniania warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w pkt VI 2.4) 4.3;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego –
nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu
tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
UWAGA:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów
składających wspólnie ofertę.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego) składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy
z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia
z postępowania, o których mowa w pkt VII.4.1) i pkt VII.4.2) SWZ.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 4 do formularza ofertowego),
złożone na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały określone w § 16 Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,148471,fbf7564aeacb6bc6f1b36ae6f6189045.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy pkt 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: „Świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez,
ochrony fizycznej polegające na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych
urządzeniach i systemach alarmowych powiązane z reakcją grup interwencyjnych oraz konwojowania wartości pieniężnych
na rzecz Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie”
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Nie wymaga, ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Złożenie przez Wykonawcę oferty wariantowej skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3. Nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
4. Nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłączenie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
6. Nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (dotyczy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług).
7. Nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone są wyłącznie w złotych polskich (PLN).
8. Nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji,
o której mowa w art. 261 ustawy Pzp). Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca.
9. Nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi na podstawie art. 60 ustawy Pzp.
10. Nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi na podstawie art. 121 ustawy Pzp.
11. Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Nie wprowadza wymagań, o których mowa w art. 93 ustawy Pzp.
14. Nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych przed wszczęciem postępowania.
15. Dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Przed złożeniem oferty, Wykonawca ma możliwość odbyć wizytację terenu oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, a także wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące.
16. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI