„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Instytutu Geodezji i Kartografii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Instytutu Geodezji i Kartografii przy ul. Modzelewskiego 27 w Warszawie oraz w Obserwatorium Geodezyjno – Geofizycznym „Borowa Góra” w Jadwisinie.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-11-09
  • ZamawiającyInstytut Geodezji i Kartografii
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00456048
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Instytutu Geodezji i Kartografii przy ul. Modzelewskiego 27 w Warszawie oraz w Obserwatorium Geodezyjno – Geofizycznym „Borowa Góra” w Jadwisinie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Geodezji i Kartografii

1.3.) Oddział zamawiającego: IGiK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmuta Modzelewskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-679

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 3291900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@igik.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: igik.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Instytutu Geodezji i Kartografii przy ul. Modzelewskiego 27 w Warszawie oraz w Obserwatorium Geodezyjno – Geofizycznym „Borowa Góra” w Jadwisinie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a321ef01-6d82-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a321ef01-6d82-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
mariusz.ogorek@igik.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy, którzy zamierzają wziąć udział w postępowaniu muszą posiadać konto na Platformie e-zamówienia oraz kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty.
Wymagania techniczne oraz szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Uczestników postępowań o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez Instytut Geodezji i Kartografii

Wykonawca oświadcza, iż zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, został poinformowany przez Zamawiającego, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
• listownie na ww. adres korespondencyjny,
• pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
• za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
2. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Instytutu Geodezji i Kartografii, a także przysługujących Wykonawcy uprawnień, może się on skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Panem Pawłem Maliszewskim, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i dokonania wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych uniemożliwi udział w postępowaniu.
7. Dane osobowe Wykonawcy nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8. Na zasadach określonych w RODO, wykonawcy przysługuje prawo do:
• dostępu do treści jego danych osobowych;
• żądania sprostowania danych osobowych;
• żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• żądania usunięcia danych osobowych;
• wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP-P/1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony osób i mienia w budynkach należących do Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi bezpośredniej ochrony fizycznej, ochrony obiektów i mienia, dozoru przesyłanych sygnałów za pomocą elektronicznych systemów alarmowych oraz ochronie doraźnej przez grupy interwencyjne w wyznaczonych godzinach przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników oraz przy wykorzystaniu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych.
3) Każdy z pracowników realizujących usługi ochrony osób i mienia polegające na ochronie fizycznej obiektu musi spełniać następujące kryteria:
a) Wysoka sprawność fizyczna
b) Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
c) Brak ograniczeń psychofizycznych (w tym stwierdzonych grupą inwalidzką) do wykonywania zadań pracownika ochrony – potwierdzony aktualnym zaświadczeniem lekarskim;
d) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze etatowym);
e) Posiadać doświadczenie nie krótsze niż 3 lata w wykonywaniu usługi ochrony;
4) Usługi będą realizowane we wszystkie dni robocze oraz wszystkie dni wolne od pracy [święta, soboty, niedziele] w okresie trwania umowy wg. następującego grafiku:
a) w dni robocze w godzinach od 5:45 do 21:45
Pracownik ochrony pełni służbę w recepcji budynku (wejście główne) od godziny 6:30 do momentu opuszczenia budynku przez ostatniego pracownika Zamawiającego bądź innej uprawnionej do przebywania na terenie budynku osoby - najemcy lokalu.
b) w dni świąteczne i wolne od pracy w godzinach od 8.00 do 20.00
Pracownik ochrony pełni służbę w portierni ochrony przy patio budynku.
5) Bezpośrednia ochrona fizyczna w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27 w Warszawie, pełniona zgodnie z Instrukcją ochrony, będzie obejmować niżej wymienione czynności:
a) podejmowanie działań zmierzających do ochrony pracowników Zamawiającego w miejscu pracy oraz innych osób, przebywających na terenie obiektów Zamawiającego przed ewentualnym negatywnym oddziaływaniem osób trzecich, godzących w ich stan zdrowia lub bezpieczeństwo, a także w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych,
b) podejmowanie działań polegających na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także jego dewastacji lub zagarnięciu,
c) kontrolowanie ruchu osobowego i materiałowego, w tym nadzorowanie ruchu samochodowego na terenie parkingu Zamawiającego oraz wjazdów i wyjazdów z patio budynku,
d) podejmowanie niezbędnych działań wobec osób zakłócających ład i porządek, w tym handlujących na wydzielonym parkingu i chodniku przy budynku poprzez powiadamianie odpowiednich służb i wyznaczonych pracowników Zamawiającego,
e) niewpuszczanie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających i akwizytorów,
f) udzielanie gościom i klientom podstawowych informacji z zakresu miejsca załatwiania spraw, a także kierowanie ich do właściwych osób upewniając się wcześniej, że są oczekiwani,
g) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń (w tym wydawanie i przyjmowanie kluczy od osób sprzątających pomieszczenia biurowe),
h) weryfikację uprawnień do wejścia do „pomieszczeń ograniczonego dostępu”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione na podstawie kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie usług ochrony osób i mienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej – do obiektu przy ul. Z. Modzelewskiego 27 w Warszawie

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu przy ul. Akacjowej 2 w Jadwisinie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który spełniają warunki dotyczące:
1.2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1.2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej.
1.3. Wniesienie wadium

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 1.2.1

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia oraz przedłoży odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – o ile Zamawiający nie może ich uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić każdy z Wykonawców.
Ad 1.2.2.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełnić łącznie.
W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku, załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę kwotę na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ad 1.2.3.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi ochrony osób i mienia w budynkach z funkcja biurową, gdzie w ramach każdej z usług wykonywał usługę przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy oraz o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każdej z usług.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunkiem, o którym mowa w pkt 9.2.4 SWZ musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza również sumowania usług w celu wykazania spełnienia ww. warunku.
Ad 1.3. Dowód wniesienia wadium

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na dzień składania ofert:
1. Formularz oferty sporządzony zgodnie z wzorem Załącznika nr 2 do SWZ.
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.2. powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.1.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Pełnomocnictwo – o ile Wykonawca ustanawia pełnomocników do wykonywania czynności w postępowaniu,
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.,
7. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy PZP zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ,
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w tym oświadczenia podmiotu trzeciego według wzoru załącznik 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
2) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
nr 18 1240 6247 1111 0000 4973 5547 jako tytuł przelewu wskazując „wadium w postępowaniu nr PZP-P/1/2023;
b) w gwarancjach bankowych;
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., 299 z późn. zm.).
2. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi być sporządzone i złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
3. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN) dla potrzeb oceny czy oferta została zabezpieczona wadium w wystarczającej wysokości kwota ta zostanie przez Zamawiającego przeliczona na złoty polski po średnim kursie NBP z dnia otwarcia ofert. Jeśli w dniu otwarcia ofert nie zostanie opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej przed dniem otwarcia ofert. Wadium wniesione w walucie innej niż złoty polski przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, powinno odpowiadać wysokości wadium wymaganego w ramach niniejszego postępowania, co oznacza, że Zamawiający jest uprawniony do jego przeliczenia na złoty polski po średnim kursie NBP z dnia weryfikacji wadium. Wykonawca ponosi ryzyko związane ze zmianą średniego kursu NBP i tym, że spadek tego kursu będzie powodował brak wymaganego wadium przez okres związania ofertą.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie to powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i winno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
3) kwotę gwarancji;
4) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
5) bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez sprzeciwu czy zastrzeżeń, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 pkt 1) -3) ustawy Pzp.
Gwarancja nie będzie zawierała postanowień uzależniających wypłatę sumy gwarancyjnej od jakichkolwiek innych działań czy czynności Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy lub wystawcy gwarancji/poręczenia za wyjątkiem złożenia oświadczenia przez Zamawiającego w stosunku do wystawcy gwarancji/poręczenia z należytym potwierdzeniem autentyczności/tożsamości osoby podpisującej na oświadczeniu, a umocowanej do reprezentacji Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić każdy z Wykonawców

2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełnić łącznie.

3. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi ochrony osób i mienia w budynkach z funkcja biurową, gdzie w ramach każdej z usług wykonywał usługę przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy oraz o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każdej z usług.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunkiem, o którym mowa w pkt 9.2.4 SWZ musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza również sumowania usług w celu wykazania spełnienia ww. warunku.+

3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, - 10.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.2. powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

4. Pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem,

5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy PZP zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
2. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 8, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
4. Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
5. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Maksymalna ilość punktów wynosi 100. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.