Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSiedlce
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-15
ZamawiającySąd Rejonowy w Siedlcach
Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
Numer ogłoszenia2021/BZP 00014043
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014043 z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Świadczenie usług ochrony osób i mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324949
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.ezamowienia.ms.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII i VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zam. Publ. 1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach:przy ul. Kazimierzowskiej 31A w Siedlcach (wraz z terenem przyległym parkingiem oraz budynkiem technicznym) i przy ul. Szpitalnej 2 w Łosicach (siedziba VIII Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych), oraz obsługa szatni w budynku przy ul. Kazimierzowskiej 31A w Siedlcach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2022-04-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej. Maksymalna punktacja wynosi 100 pkt. (Cena 60 pkt + Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40 pkt.).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U z 2020 r., poz. 838 ze zm.).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca, musi posiadać:polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych)4) zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: co najmniej 2 usługi, które obejmują całodobową ochronę na zasadach określonych w ustawie 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia:● w budynku użyteczności publicznej – przez, który na potrzeby niniejszego postępowania rozumie się budynki ogólnie dostępnych urzędów, sądów, prokuratur, banków, biurowców, hoteli, szkół, uczelni, teatrów, muzeów, portów lotniczych;● realizowane (zrealizowane) w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy;● o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (dwieście tysięcy złotych 00/100).Uwaga: Pod pojęciem umowy (usługi) wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto. Pod pojęciem umowy (usługi) wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (aktualnie wykonywaną) której wykonana część do dnia otwarcia ofert, wyniosła minimum 200 000,00 zł brutto za okres min. 12 miesięcy. Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wartości minimalnej. 2) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które zostały:a) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r., posiadające ważną legitymację służbową (za wyjątkiem pracownika szatni),b) wobec których (za wyjątkiem pracownika pełniącego dozór w szatni) brak jest przeciwwskazań do pracy przy urządzeniach: bramka do wykrywania metali oraz rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1792 ze zm.). Wykonawca we własnym zakresie zapewni pracownikom ochrony fizycznej badania lekarskie dopuszczające do obsługi wskazanych urządzeń
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, 3)zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)ważną koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 3)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, lub - oświadczenie Wykonawcy. 4) Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r., 5) Oświadczenie że wobec pracowników wykonawcy (za wyjątkiem pracownika pełniącego dozór w szatni) brak jest przeciwwskazań do pracy przy urządzeniach: bramka do wykrywania metali oraz rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1792 ze zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, (dokument nie obowiązkowy w przypadku osoby pełniącej dyżur w szatni);2) potwierdzenie, iż Wykonawca wystąpił dla pracownika który będzie świadczył usługę ochrony na stanowisku związanym z urządzeniem emitującym promieniowanie jonizujące o tzw. paszport dozymetryczny zgodnie z przepisami art. 29 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 1792 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie ochrony przed promieniowaniem jonizującym pracowników zewnętrznych narażonych podczas pracy na terenie kontrolowanym lub nadzorowanym (Dz. U. z 2020, poz. 2313;3) oświadczenia o zapoznaniu się przez poszczególnych pracowników ochrony dokumentacją z zakresu wykonywanej pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych, obowiązujących w siedzibie Zamawiającego Zakładowego planu postępowania awaryjnego związanego z ochroną radiologiczną przy stosowaniu urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takim przypadku Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego:● zdolności technicznej i zawodowej,● sytuacji ekonomicznej i finansowej.Składając ofertę wspólną Wykonawcy składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana godzin pracy Sądu - w zakresie zmiany godzin rozpoczęcia lub zakończenia usług (np. ochrona dodatkowa);2) zmiana obowiązujących przepisów - w zakresie koniecznym do dostosowania sposobu wykonywania przedmiotu umowy do obowiązujących przepisów prawa.3) zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin ochrony w przypadku uzasadnionych potrzeb Zamawiającego - zmiana wysokości wynagrodzenia (zwiększenie lub zmniejszenie) w zależności od ilości godzin ochrony ulegających zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stawki jednostkowej za godzinę z Formularza ofertowego4) zmiany stawki podatku od towarów i usług - zmiana wysokości wynagrodzenia brutto (zwiększenie lub zmniejszenie) począwszy od dnia zmiany stawki VAT5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części . - w razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.6) w przypadku konieczności rozwiązania VIII Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Siedlcach z siedzibą w Łosicach, przy ul. Szpitalnej 2, w przypadku konieczności likwidacji w trakcie trwania Umowy w/w Wydziału. Wykonawca o powyższej zmianie zostanie poinformowany na piśmie z miesięcznym wyprzedzeniem.7) W zakresie zmiany podwykonawcy - ewentualna zmiana podwykonawcy będzie dopuszczalna pod warunkiem, że:a) nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków niezbędnych do realizacji odpowiedniej części niniejszej umowy w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca.b) Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o zamiarze zmiany podwykonawcy na co najmniej 14 dni przed planowaną zmianą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: system Smart Pzp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam prywatnej pożyczki - Warszawa
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam prywatnej pożyczki
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.