Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w terminie 16.11.2021 - 31.12.2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającyTeatr Łaźnia Nowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00236724
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w terminie 16.11.2021 - 31.12.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w terminie 16.11.2021 - 31.12.2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ab8ff96-30ba-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001117/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w systemie portierskim w siedzibie Teatru „Łaźnia Nowa” w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=146222

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 20 MB każdy w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip, 7z. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym akceptowalnym przez Zamawiającego formacie.

2) Ofertę z załącznikami sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAI-271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 352388,96 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w terminie od 16 listopada 2021 r. do 31 grudnia 2022 r.
1.1. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług ochrony:
1.1.1. przez jednego pracownika w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz na terenach przyległych do Teatru w następujących dniach i godzinach:
a) poniedziałek-piątek: 16:00-8:00,
b) sobota-niedziela: całodobowo,
c) święta i dni wolne od pracy: całodobowo.
1.1.2. przez jednego pracownika w budynku Teatru „Dom Utopii” (os. Szkolne 26a) całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
1.1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w szacowanej łącznej ilości nie przekraczającej 17 470 roboczogodzin, przy czym Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 17 456 roboczogodzin w okresie realizacji zamówienia odpowiednio:
a) dla ochrony budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne25) wraz z terenami przyległymi – 7 592 roboczogodziny,
b) dla ochrony budynku Teatru „Dom Utopii” (os. Szkolne 26a) – 9 864 roboczogodziny.
1.2. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania Zamawiającego o każdorazowej zmianie pracowników na terenie obiektu oraz podania numerów kontaktowych do zmienników.
1.3. Szczegółowy opis zamówienia – zamówienie obejmuje:
1.3.1. Dla budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25):
a) ochronę przez jednego pracownika dozoru w budynku Teatru (os. Szkolne 25), oraz terenach przyległych do teatru:
i. od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00-8:00,
ii. całodobowo w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy.
b) wyposażenie przez Wykonawcę punktu ochrony w system CCTV składający się z minimum:
i. 1 kamery wewnętrznej oraz 5 kamer zewnętrznych, rejestratora cyfrowego, monitora LCD,
ii. systemu ochrony Active Guard,
iii. zabezpieczenia pracowników ochrony w system antynapadowy,
iv. udostępnienie całodobowego numeru alarmowego w postaci telefonu komórkowego;
c) umundurowanie pracownika ochrony w reprezentacyjną odzież służbową,
d) ścisłe przestrzeganie zasad ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą o ochronie osób i mienia,
e) ścisłe przestrzeganie ustalonych wewnętrznych procedur pełnienia ochrony,
f) nadzór nad urządzeniami sygnalizacji p.poż, klimatyzacji i wentylacji wewnętrznej, urządzeniami zabezpieczeń alarmowych pomieszczeń. Reagowanie zgodnie z opracowanymi instrukcjami w tym zakresie,
g) zapewnienie poczucia pełnego komfortu bezpieczeństwa pracownikom i gościom Teatru,
h) udzielanie pomocy pracownikom i użytkownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji pracownika ochrony,
i) natychmiastowe reagowanie na wszelkie zagrożenia i podejmowanie działań zgłoszenia zaistniałego zagrożenia do właściwych służb interwencyjnych,
j) przekazywanie informacji w sposób ustalony o wszelkich zagrożeniach oraz zdarzeniach zaistniałych w czasie pełnienia dyżuru,
k) prowadzenie dokumentacji posterunku ochrony, tj. Dziennika Ochrony, Ewidencji wydanych kluczy do pomieszczeń, Ewidencji osób przebywających w obiekcie po godzinach ustalonych,
l) zapewnienie przestrzegania porządku publicznego,
m) przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży, dewastacji i niszczenia mienia,
n) ujmowanie sprawców przestępstw oraz przekazywanie ich Policji,
o) wyposażenie pracownika dozoru w jednolite schludne i oznakowane czytelnie umundurowanie oraz niezbędne środki łączności i ochrony,
p) zachowanie tajemnicy uzyskanych informacji dotyczących obiektu, prowadzonej działalności oraz innych informacji związanych z funkcjonowaniem Zamawiającego,
q) informowanie Zamawiającego o wszelkich wydarzeniach i okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie zobowiązań umownych,
r) stwierdzanie uprawnień osób do przebywania w wyznaczonych miejscach na terenie obiektu, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwanie ich do opuszczenia terenu obiektu,
s) wydawanie poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwanie ich do opuszczenia terenu obiektu,
t) dodatkowo w związku z panującym stanem epidemii pracownik ochrony do odwołania zobowiązany będzie do:
t.1. nadzorowania osób wchodzących do Teatru głównym wejściem oraz pomiaru temperatury za pomocą kamery termowizyjnej i niewpuszczaniu osób, których temperatura przekracza normę ustanowioną przez Główny Inspektorat Sanitarny lub Urząd Miasta Krakowa (w przypadku wprowadzenia obowiązku przez określony organ lub instytucję),
t.2. wpuszczania do budynku Teatru i na teren przyległy do Teatru wyłącznie osób w maseczkach ochronnych prawidłowo ubranych, tj. zasłaniających nos i usta,
1.3.2. dla budynku Teatru Dom Utopii (os. Szkolne 26a):
a) ochronę przez jednego pracownika dozoru w budynku Teatru os. Szkolne 26A („Dom Utopii”), całodobowo,
b) wyposażenie przez Wykonawcę punktu ochrony w:
i. system ochrony Active Guard,
ii. zabezpieczenia pracowników ochrony w system antynapadowy,
iii. całodobowy numer alarmowy w postaci telefonu komórkowego;
c) umundurowanie pracownika ochrony w reprezentacyjną odzież służbową,
d) ścisłe przestrzeganie zasad ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą
o ochronie osób i mienia,
e) ścisłe przestrzeganie ustalonych wewnętrznych procedur pełnienia ochrony,
f) nadzór nad urządzeniami i ich obsługa:
i. sygnalizacji p.poż,
ii. klimatyzacji,
iii. obsługa systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
iv. urządzeniami zabezpieczeń alarmowych pomieszczeń,
v. sterowanie oświetleniem wewn. i zewnętrznym budynku,
vi. obsługa podstawowych funkcji komputera,
vii. reagowanie na otrzymane sygnały i komunikaty zgodnie z opracowanymi instrukcjami w tym zakresie,
g) zapewnienie poczucia pełnego komfortu bezpieczeństwa pracownikom i gościom Teatru os. Szkolne 26a („Dom Utopii”),
h) udzielanie pomocy pracownikom i użytkownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji pracownika ochrony,
i) natychmiastowe reagowanie na wszelkie zagrożenia i podejmowanie działań zgłoszenia zaistniałego zagrożenia do właściwych służb interwencyjnych,
j) przekazywanie informacji w sposób ustalony o wszelkich zagrożeniach oraz zdarzeniach zaistniałych
w czasie pełnienia dyżuru,
k) prowadzenie dokumentacji posterunku ochrony tj. Dziennika Ochrony, Ewidencji wydanych kluczy do pomieszczeń, zapewnienie przestrzegania porządku publicznego,
l) przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży, dewastacji i niszczenia mienia,
m) podejmowanie działania zapobiegawczego powstaniu sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób przebywających w budynku,
n) wyposażenie pracownika dozoru w jednolite schludne i oznakowane czytelnie umundurowanie oraz niezbędne środki łączności i ochrony,
o) zachowanie tajemnicy uzyskanych informacji dotyczących obiektu, prowadzonej działalności oraz innych informacji związanych z funkcjonowaniem Zamawiającego,
p) informowanie Zamawiającego o wszelkich wydarzeniach i okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie zobowiązań umownych,
q) stwierdzanie uprawnień osób do przebywania w wyznaczonych miejscach na terenie obiektu,
a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwanie ich do opuszczenia terenu obiektu,
r) wydawanie poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwanie grupy interwencyjnej lub patrolu policji,
s) dodatkowo w okresie stanu epidemii, pracownik ochrony do odwołania zobowiązany będzie do:
s.1. nadzorowania osób wchodzących do budynku głównym wejściem oraz pomiaru temperatury za pomocą bezdotykowego termometru elektronicznego i niewpuszczaniu osób, których temperatura przekracza normę ustanowioną przez Główny Inspektorat Sanitarny lub Urząd Miasta Krakowa (w przypadku wprowadzenia obowiązku przez określony organ lub instytucję),
s.2. wpuszczania do budynku Teatru wyłącznie osób w maseczkach ochronnych prawidłowo ubranych, tj. zasłaniających nos i usta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-16 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynkach Teatru Łaźnia Nowa „Dom Utopii” (os. Szkolne 26a) i budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie uprawnień do udzielenia ulgi we wpłatach na PFRON

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 14) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów, pozwalających na realizację zamówienia, dlatego Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tzn. posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 838 z późn. zm.),
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 3 do SWZ.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia, dlatego też Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 3 do SWZ
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca musi wykazać iż:
2.4.1 dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia, co najmniej osiem osób zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, dwie usługi w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynkach użyteczności publicznej o łącznej wartości wykazanych dwóch usług nie mniejszej niż 330 000 zł brutto (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 3 do SWZ.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 8) 5 powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4) ustawy Pzp, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca:
10.1 składa wraz z ofertą zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on
w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
12. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
13. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalających na realizację zamówienia, tj. aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 838 z późn. zm.),
3. dokumenty potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i numerem wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej:
5. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: EPZ https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:01

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI