Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa „Dom Utopii” (os. Szkolne 26) w terminie od 25.03.2021 do 15.11.2021, w trybie całodobowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa „Dom Utopii” (os. Szkolne 26) w terminie od 25.03.2021 do 15.11.2021, w trybie całodobowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da7ccdcc-7514-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001117/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa „Dom Utopii” (os. Szkolne 26) w terminie od 25.03.2021 do 15.11.2021, w trybie całodobowym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=1377523.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 20 MB każdy w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip, 7z. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym akceptowalnym przez Zamawiającego formacie.2) Ofertę z załącznikami sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAI-271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 113940,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa „Dom Utopii” (os. Szkolne 26) w terminie od 25 marca 2021 r. od godz. 0:00 do 15 listopada 2021r.do godz. 24:00, w trybie całodobowym.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług ochrony, całodobowo przez jednego pracownika w budynku Teatru os. Szkolne 26 („Dom Utopii”), całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w szacowanej łącznej ilości nie przekraczającej 6.000 roboczogodzin w okresie realizacji zamówienia, przy czym Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 5.664 roboczogodzin w okresie realizacji zamówienia.Wykonawca będzie zobowiązany do informowania Zamawiającego o każdorazowej zmianie pracowników na terenie obiektu oraz podania numerów kontaktowych do zmienników.Szczegółowy opis zamówienia – zamówienie obejmuje:a) ochronę przez jednego pracownika dozoru w budynku Teatru os. Szkolne 26 („Dom Utopii”), całodobowo,b) wyposażenie przez Wykonawcę punktu ochrony w:i. system ochrony Active Guard,ii. zabezpieczenia pracowników ochrony w system antynapadowy,iii. całodobowy numer alarmowy w postaci telefonu komórkowego;c) umundurowanie pracownika ochrony w reprezentacyjną odzież służbową,d) ścisłe przestrzeganie zasad ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawąo ochronie osób i mienia,e) ścisłe przestrzeganie ustalonych wewnętrznych procedur pełnienia ochrony,f) nadzór nad urządzeniami i ich obsługa:i. sygnalizacji p.poż,ii. klimatyzacji i wentylacji wewnętrznej, iii. obsługa systemu monitoringu wizyjnego CCTViv. urządzeniami zabezpieczeń alarmowych pomieszczeń,v. sterowanie oświetleniem wewn. i zewnętrznym budynku,vi. nadzór i obsługa systemu zarządzania budynkiem BMS,vii. obsługa podstawowych funkcji komputera,viii. reagowanie na otrzymane sygnały i komunikaty zgodnie z opracowanymi instrukcjami w tym zakresie,g) zapewnienie poczucia pełnego komfortu bezpieczeństwa pracownikom i gościom Teatru os. Szkolne 26 („Dom Utopii”),h) udzielanie pomocy pracownikom i użytkownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji pracownika ochrony, i) natychmiastowe reagowanie na wszelkie zagrożenia i podejmowanie działań zgłoszenia zaistniałego zagrożenia do właściwych służb interwencyjnych,j) przekazywanie informacji w sposób ustalony o wszelkich zagrożeniach oraz zdarzeniach zaistniałychw czasie pełnienia dyżuru,k) prowadzenie dokumentacji posterunku ochrony tj. Dziennika Ochrony, Ewidencji wydanych kluczy do pomieszczeń, zapewnienie przestrzegania porządku publicznego,l) przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży, dewastacji i niszczenia mienia,m) podejmowanie działania zapobiegawczego powstaniu sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób przebywających w budynku.n) wyposażenie pracownika dozoru w jednolite schludne i oznakowane czytelnie umundurowanie oraz niezbędne środki łączności i ochrony,o) zachowanie tajemnicy uzyskanych informacji dotyczących obiektu, prowadzonej działalności oraz innych informacji związanych z funkcjonowaniem Zamawiającego, p) informowanie Zamawiającego o wszelkich wydarzeniach i okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie zobowiązań umownych,q) stwierdzanie uprawnień osób do przebywania w wyznaczonych miejscach na terenie obiektu,a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwanie ich do opuszczenia terenu obiektu,r) wydawanie poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwanie grupy interwencyjnej lub patrolu policji,s) dodatkowo w okresie stanu epidemii, pracownik ochrony do odwołania zobowiązany będzie do:s.1. nadzorowania osób wchodzących do budynku głównym wejściem oraz pomiaru temperatury za pomocą bezdotykowego termometru elektronicznego i niewpuszczaniu osób, których temperatura przekracza normę ustanowioną przez Główny Inspektorat Sanitarny lub Urząd Miasta Krakowa,s.2. wpuszczania do budynku Teatru wyłącznie osób w maseczkach ochronnych prawidłowo ubranych, tj. zasłaniających nos i usta,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-25 do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynkach Teatru Łaźnia Nowa „Dom Utopii” (os. Szkolne 26) i budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:1.1 Cena brutto za całość zamówienia: 70%1.2 Posiadanie uprawnień do udzielenia ulgi we wpłatach na PFRON (kryterium społeczne): 30%2. Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:C = (Cnaj : Co) x 70gdzie:C - liczba punktów przyznana danej ofercie,Cnaj - najniższa cena spośród ważnych ofert,Co - cena podana przez wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie tego kryterium wynosi 70. 3. Punkty przyznawane za kryterium „posiadanie uprawnień do udzielenia ulgi we wpłatach na PFRON (kryterium społeczne)” będą przyznawane w następujący sposób:Wykonawca posiada uprawnienia do udzielania ulgi we wpłatach na PFRON: 30 pktWykonawca nie posiada uprawnienia do udzielania ulgi we wpłatach na PFRON: 0 pktMaksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie tego kryterium wynosi 30.4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do czterech miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).5. Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą. W przypadku równych wyników decyduje wysokość ceny, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną.6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny i jej istotnych części składowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie uprawnień do udzielenia ulgi we wpłatach na PFRON
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10