Świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-14
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00444707
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi4.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95576bf6-649a-4cf4-b64f-d81c5b5748ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210061/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w jednostkach organizacyjnych IAS w Olsztynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszystkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu Platformy pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
Zamawiający, zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 12, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje oraz uprawnienia do instalacji oprogramowania potrzebnego do obsługi podpisu elektronicznego;
3) włączona obsługa JavaScript;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
5) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
14. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 12, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zalecanym formatem jest pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w treści SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarty w treści SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.88.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w obiekcie Urzędu Skarbowego w Szczytnie przy ul. Warszawskiej 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej (każda część od 1 do 4 będzie oceniana osobno), spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, których znaczenie (wagę) określa podany procent: Cena oferty - waga kryterium - 100 %.
Zgodnie z art. 246 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.) zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Przy wyborze oferty w prowadzonym postępowaniu zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli całkowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Zamawiający mógł określić cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe.
Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle szczegółowy, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. Przedmiot zamówienia wyczerpuje swoim charakterem powyższe przesłanki.
2. Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów (maksymalna ilość punktów).
3. Każdej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie, zostanie przyznana punktacja obliczona wg wzoru:




Cn
O = -------------------------------x 100 pkt
Cb

Cn - ilość punktów uzyskanych w kryterium „Całkowita cena brutto oferty”
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich badanych ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia
Cb - cena brutto badanej oferty dla danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w obiekcie Urzędu Skarbowego w Nidzicy przy ul. Żeromskiego 11

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej (każda część od 1 do 4 będzie oceniana osobno), spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, których znaczenie (wagę) określa podany procent: Cena oferty - waga kryterium - 100 %.
Zgodnie z art. 246 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.) zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Przy wyborze oferty w prowadzonym postępowaniu zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli całkowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Zamawiający mógł określić cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe.
Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle szczegółowy, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. Przedmiot zamówienia wyczerpuje swoim charakterem powyższe przesłanki.
2. Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów (maksymalna ilość punktów).
3. Każdej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie, zostanie przyznana punktacja obliczona wg wzoru:




Cn
O = -------------------------------x 100 pkt
Cb

Cn - ilość punktów uzyskanych w kryterium „Całkowita cena brutto oferty”
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich badanych ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia
Cb - cena brutto badanej oferty dla danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w obiekcie Urzędu Skarbowego w Olecku przy ul. Wojska Polskiego 7

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej (każda część od 1 do 4 będzie oceniana osobno), spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, których znaczenie (wagę) określa podany procent: Cena oferty - waga kryterium - 100 %.
Zgodnie z art. 246 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.) zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Przy wyborze oferty w prowadzonym postępowaniu zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli całkowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Zamawiający mógł określić cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe.
Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle szczegółowy, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. Przedmiot zamówienia wyczerpuje swoim charakterem powyższe przesłanki.
2. Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów (maksymalna ilość punktów).
3. Każdej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie, zostanie przyznana punktacja obliczona wg wzoru:




Cn
O = -------------------------------x 100 pkt
Cb

Cn - ilość punktów uzyskanych w kryterium „Całkowita cena brutto oferty”
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich badanych ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia
Cb - cena brutto badanej oferty dla danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w wybranych obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie:
a) w obiekcie Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Działyńskich 3;
b) w obiekcie Urzędu Skarbowego w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 67

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej (każda część od 1 do 4 będzie oceniana osobno), spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, których znaczenie (wagę) określa podany procent: Cena oferty - waga kryterium - 100 %.
Zgodnie z art. 246 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.) zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Przy wyborze oferty w prowadzonym postępowaniu zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli całkowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Zamawiający mógł określić cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe.
Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle szczegółowy, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. Przedmiot zamówienia wyczerpuje swoim charakterem powyższe przesłanki.
2. Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów (maksymalna ilość punktów).
3. Każdej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie, zostanie przyznana punktacja obliczona wg wzoru:




Cn
O = -------------------------------x 100 pkt
Cb

Cn - ilość punktów uzyskanych w kryterium „Całkowita cena brutto oferty”
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich badanych ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia
Cb - cena brutto badanej oferty dla danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp, z zastrzeżeniem dyspozycji art. 110 i 111 Pzp.
2) Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną koncesję w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995);

2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż:
1) 25 000 zł – w części 1 zamówienia;
2) 25 000 zł – w części 2 zamówienia;
3) 25 000 zł – w części 3 zamówienia;
4) 2 000 zł – w części 4 zamówienia;

W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż 1 część zamówienia, suma ubezpieczenia powinna stanowić sumę kwot zaoferowanych dla każdej z tych części.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wskazanych w SWZ – Rozdział XXII.

2.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, na wezwanie będzie obowiązany do złożenia następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-2 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat inne dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczania właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, innych dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (dot. Wykonawcy/Wykonawców) i art. 125 ust. 5 (dot. podmiotu udostępniający zasoby),w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
c) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie będzie obowiązany do złożenia:

1) aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia.
2) aktualnego na dzień złożenia dokumentu (np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia itp.) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opisanym w Rozdziale XV SWZ, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:
a) 25 000 zł – w części 1 zamówienia;
b) 25 000 zł – w części 2 zamówienia;
c) 25 000 zł – w części 3 zamówienia;
d) 2 000 zł – w części 4 zamówienia;

W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, suma ubezpieczenia powinna stanowić sumę kwot określonych dla każdej z tych części. Z przedłożonego dokumentu lub dokumentów musi wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (należy udokumentować fakt opłacenia ubezpieczenia, jeśli nie wynika to z przedłożonego dokumentu), chyba że strony umowy ubezpieczenia umówiły się, że odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpocznie się pomimo nieuiszczenia składki ubezpieczeniowej, a Wykonawca potwierdzi to odpowiednimi dokumentami. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może złożyć ww. informacji, Zamawiający dopuszcza złożenie innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego warunku.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi:
1) wypełniony Formularz ofertowy złożony na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; oraz załączone:
2) oświadczenie/a (na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) wymagane postanowieniami Rozdziału XXI ust. 1 SWZ – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) (jeżeli dotyczy) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIX ust. 1 (na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ), Rozdziale XXI ust. 3 (na druku stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ) SWZ – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w oryginale;
5) (jeżeli dotyczy) oświadczenie i/lub dokument na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający wymagania określone w rozdziale XVIII SWZ.
2. Brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien wykazać odrębnie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, tj. w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez jego wystawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (z zachowaniem elektronicznej formy dokumentu).
5. Oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakresy zmian umowy wymienione są w § 16 we wzorach umowy stanowiących załącznik nr od 3.1 do 3.3 ( dla części od 1 do 3) oraz w § 12 we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3.4 (dla części 4)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://iasolsztyn. ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Osiek nad Notecią
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI