ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającyMIASTO GORZÓW WIELKOPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00533708
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GORZÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowiańska 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957287610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.gorzow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0682eb3-9371-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095075/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 OSiR/ZP/05/2023 - Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną na adres skrytki pocztowej: przetargi@osir.gorzow.pl
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga utworzenia Konta Użytkownika, do czego wymagane jest posiadanie konta poczty elektronicznej. W celu założenia konta, Wykonawca powinien wypełnić formularz Założenia konta udostępniony przez Usługodawcę na Stronie platformazakupowa.pl i przesłać wypełniony formularz drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu Zakładania konta. Podczas Zakładania konta Użytkownik ustala indywidualne Hasło.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy określa Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. Treść Regulaminu stanowi Załącznik numer 8 do SWZ.
6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Paweł Jurek, tel. 957287616,
8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
9. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
11. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 11, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 11, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
12. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 12, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400), przy ul. Słowiańskiej 10, NIP 599-000-34-24, adres e-mail: sekretariat@osir.gorzow.pl, tel. 957287610
2) Kontakt z przedstawicielem administratora danych osobowych oraz Inspektorem Ochrony Danych to adres e-mail: kadry@osir.gorzow.pl, tel. 957287612.
3) Przetwarzanie danych osobowych będzie się odbywać na podstawie:
– art.6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
– art., 6 ust.1 lit. c – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego na administratorze wynikającym z prawa zamówień publicznych,
4) odbiorcami danych osobowych są podwykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe,
5) informacja o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej –nie dotyczy.
6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od ostatniego kontaktu,
7) każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
8) jeżeli przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, j
9) Podanie przez danych osobowych jest wymogiem ustawowym /oraz umownym udzielenia zamówienia publicznego. Brak podania danych osobowych będzie skutkował niemożnością udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
10) Dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (w tym profilowaniu).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSiR/ZP/05/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 90000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego następujące usługi ochrony osób i mienia:
1) monitoring systemu alarmowego, podjazdy grup interwencyjnych (w razie zaistnienia zdarzenia, bądź uprzedniego telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności podjazdu Grupy Interwencyjnej) na następujące obiekty OSiR:
 Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp. - wieżyczka sędziowska, galeria na loży VIP, pomieszczenie gospodarcze OSiR oraz pomieszczenie przeznaczone do konsumpcji dla VIP.
 Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp. - kasy biletowe.
 Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6A, 6B i 6C w Gorzowie Wlkp. - stary budynek klubu Stal oraz pomieszczenia gospodarcze OSiR,
 Stadion Żużlowy ul. Kwiatowa 6 w Gorzowie Wlkp. - nowy budynek klubu Stal ul. Kwiatowa 6.
 Info-Glob ul. Przemysłowa 1 – pomieszczenia gospodarcze OSiR oraz lokale przeznaczone na wynajem,
 Budynek Administracyjny OSiR oraz garaże przy ul. Słowiańskiej 10 w Gorzowie Wlkp.
 Hala Sportowa przy ul. Słowiańskiej 1 w Gorzowie Wlkp.
 Stadion Sportowy przy ul. Mickiewicza 37 w Gorzowie Wlkp.
 Przystań Sportów Wodnych ul. Fabryczna 175 w Gorzowie Wlkp.

Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy związanych z monitoringiem systemu alarmowego i podjazdów grup interwencyjnych należy w szczególności:
a. całodobowe monitorowanie uzgodnione sygnały lokalnego systemu alarmowego.
b. powiadomienie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnione o otrzymanych sygnałach alarmowych.
c. wysłanie uzbrojonej Grupę Interwencyjną niezwłocznie po odebraniu przez stację monitorowania sygnału alarmowego w celu sprawdzenia zasadności sygnału; zapobieżeniu powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów, zabezpieczenia obiektu w przypadku powstania szkody i zawiadomienia Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, a nadto zawiadomienia odpowiednich służb, ewentualnego ujęcia sprawców zdarzenia;
d. rejestrowanie uzgodnionych sygnały przyjęte z lokalnego systemu alarmowego,
e. oznakowanie monitorowanych obiektów w sposób widoczny tablicami i naklejkami Wykonawcy,

2) Monitoring wizyjny przez 24 h/dobę na następujących obiektach OSiR:
 brama wjazdowej na Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 od strony ul. Kwiatowej,
 Info-Glob ul. Przemysłowa 1 wraz z monitoringiem systemu PPOŻ oraz monitoringiem wizyjnym centrali systemu PPOŻ wraz z fizycznym wyłączaniem systemu sygnalizacji pożarowej.


3) Konserwacja systemu alarmowego na następujących obiektach OSiR:
 Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp. - wieżyczka sędziowska, galeria na loży VIP, pomieszczenie gospodarcze OSiR oraz pomieszczenie przeznaczone do konsumpcji dla VIP.
 Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp. - kasy biletowe.
 Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6A, 6B i 6C w Gorzowie Wlkp. - stary budynek klubu Stal oraz pomieszczenia gospodarcze OSiR.
 Stadion Żużlowy ul. Kwiatowa 6 w Gorzowie Wlkp. - nowy budynek klubu Stal ul. Kwiatowa 6.
 Info-Glob ul. Przemysłowa 1 – pomieszczenia gospodarcze OSiR oraz lokale przeznaczone na wynajem.
 Budynek Administracyjny OSiR oraz garaże przy ul. Słowiańskiej 10 w Gorzowie Wlkp.
 Hala Sportowa przy ul. Słowiańskiej 1 w Gorzowie Wlkp.
 Stadion Sportowy przy ul. Mickiewicza 37 w Gorzowie Wlkp.
 Przystań Sportów Wodnych ul. Fabryczna 175 w Gorzowie Wlkp.

Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy związanych z konserwacją systemu alarmowego należy w szczególności okresowe – co 3 miesiące – sprawdzenie i dokonanie wszelkich niezbędnych poprawek, w szczególności:
a. sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej;
b. sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie;
c. sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich;
d. sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne;
e. sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych;
f. sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z zainteresowaną Stacją Monitorowania Alarmów,
g. sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego;
h. sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy,

4) Dzierżawa nadajnika na następujących obiektach OSiR:
a. Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp. - wieżyczka sędziowska, galeria na loży VIP, pomieszczenie gospodarcze OSiR oraz pomieszczenie przeznaczone do konsumpcji dla VIP.
b. Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp. - kasy biletowe.
c. Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6A, 6B i 6C w Gorzowie Wlkp. - stary budynek klubu Stal oraz pomieszczenia gospodarcze OSiR.
d. Stadion Żużlowy ul. Kwiatowa 6 w Gorzowie Wlkp. - nowy budynek klubu Stal ul. Kwiatowa 6.
e. Budynek Administracyjny OSiR oraz garaże przy ul. Słowiańskiej 10 w Gorzowie Wlkp.
f. Hala Sportowa przy ul. Słowiańskiej 1 w Gorzowie Wlkp.
g. Stadion Sportowy przy ul. Mickiewicza 37 w Gorzowie Wlkp.
h. Przystań Sportów Wodnych ul. Fabryczna 175 w Gorzowie Wlkp.

5) Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na następujących obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji:
a. Wykonawca przy pomocy siebie pracowników ochrony sprawować bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną mienia oraz obsługę urządzeń monitoringu w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji, tj. w przejściu podziemnym pn. „Info – Glob” w Gorzowie Wlkp., ul. Przemysłowa 1, na Stadionie Żużlowym im. Edwarda Jancarza w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 6, oraz na terenie Ośrodka Przywodnego nad Jeziorem Nierzym.
b. Wykonawca zobowiązuje się do:
 wzywania osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku publicznego,
 zatrzymania sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji,
 ochrony obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego,
 zabezpieczenia śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu,
 czynnej działalność zmierzającą do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych,
 podejmowania działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń,
 utrzymanie ładu i porządku publicznego,
 podejmowania działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń,
 informowania Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie
c. Wykonawca zobowiązuje się sprawować obsługę urządzeń monitoringu i systemu „Active Guard” na stadionie żużlowym im. Edwarda Jancarza w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 55,
d. Wykonawca zobowiązuje się pobierać opłaty za bilety wstępu na teren Ośrodka Przywodnego w Nierzymiu zgodnie z obowiązującym cennikiem wydanym przez Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp. w wyznaczonych dyżurach, tylko w dni pogodne, potwierdzone informacją telefoniczną z OSiR
e. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony wejścia głównego oraz drogi dojazdowej do Ośrodka Przywodnego Nierzym, w wyznaczonych dyżurach, tylko w dni pogodne, potwierdzone informacją telefoniczną z OSiR,.

2. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego i innych organów (policji, straży pożarnej, itp.) o zaistniałym czynie zabronionym i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu przybycia policji. Wykonawca jest zobowiązany również do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałych zdarzeniach, szkodach itp.
3. Przed przystąpieniem do wykonywania umowy i każdorazowo przed skierowaniem nowego pracownika do ochrony obiektu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji - wykaz pracowników wraz z informacją z KRK każdego pracownika (uwierzytelniona kopia, odpis, itp.),
4. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany pracownika w przypadku naruszenia przez niego podstawowych obowiązków pracowniczych, jak również ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy - po zgłoszeniu przez Zamawiającego tego żądania. Żądanie wymiany pracownika ochrony może być złożone również w formie ustnej.
5. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zapewni niezbędne materiały i sprzęt, w tym umundurowanie środki łączności radiowej i latarkę.
6. Wykonawca zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, także po rozwiązaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres trwania umowy do utrzymania co najmniej dwóch załóg grupy interwencyjnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej osoby i mienia oraz usług zabezpieczenia technicznego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zadania, którego przedmiot był zbliżony do przedmiotu zamówienia – tj. świadczenia łącznie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu w podmiotach użyteczności publicznej lub na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
- Wykonawca spełni warunek, o ile wykaże że posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie sto tysięcy złotych),

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej osoby i mienia oraz usług zabezpieczenia technicznego.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zadania, którego przedmiot był zbliżony do przedmiotu zamówienia – tj. świadczenia łącznie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu w podmiotach użyteczności publicznej lub na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Rozdział IX SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę spisanie aktu zrzeczenia się spadku - Zawada
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę spisanie aktu zrzeczenia się spadku. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI