Świadczenie usług ochrony fizycznej i elektronicznej oraz sprzątanie obiektów na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej i elektronicznej oraz sprzątanie obiektów na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-28
  • ZamawiającyPOLSKIE RADIO - REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W KOSZALINIE "RADIO KOSZALIN" SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00092828
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej i elektronicznej oraz sprzątanie obiektów na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE RADIO - REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W KOSZALINIE "RADIO KOSZALIN" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330260889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-502

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 601969520

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radio.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prk24.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej i elektronicznej oraz sprzątanie obiektów na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a38819c0-a90c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.radio-koszalin.bip-e.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.radio-koszalin.bip-e.pl/
sekretariat@radio.koszalin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
a) w zakresie usługi ochrony: Pan Remigiusz Werner, tel. 601 969 520, email: r.werner@radio.koszalin.pl
b) w zakresie usługi sprzątania: Pan Roman Ćwiklewski, tel. 668 806 373, email: r.cwilklewski@radio.koszalin.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email sekretariat@radio.koszalin.pl.
9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email sekretariat@radio.koszalin.pl.
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
11. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie "Radio Koszalin" Spółka Akcyjna z siedzibą w Koszalinie 75-502, ul. Piłsudskiego 41, NIP: 669-050-59-49, REGON: 330260889, aktualny kontakt z administratorem znajduje się na stronie internetowej www.prk24.pl.
2. Cele i podstawa prawna przetwarzania
Dane są przetwarzane w celach statutowych, w celach marketingu produktów i usług, badania satysfakcji, prowadzenia kampanii reklamowych, w tym dotyczących bezpieczeństwa produktów oraz poprawy jakości towarów i usług rak również dla zwiększenia satysfakcji związanej z prowadzoną działalnością przez administratora.
2. Inspektor Ochrony Danych
Informujemy, że Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u administratora jest Pan/i Anetta Wiśniewska z którym można skontaktować się telefonicznie 502316100 lub drogą poczty elektronicznej rodo@radio.koszalin.pl .W przypadku zmiany osoby Inspektora Ochrony Danych Osobowych aktualne dane Inspektora Ochrony Danych będą dostępne na stronie internetowej www.prk24.pl lub w rejestrze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3. Prawa osoby, której dane dotyczą
Informujemy, że osobie - której dane dotyczą - przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz brak ich podania może powodować niemożliwość wykonania świadczenia przez administratora. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres działalności administratora na rynku i realizowania przez niego celów, do których dane zostały udostępnione. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z naruszeniem ochrony danych osobowych.
4. Posiadane dane osobowe
Informujemy, że posiadane kategorie danych osobowych to imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, miejscowość, adres e-mail, telefon.
5. Odbiorcy i przekazywanie danych osobowych
Odbiorcą danych osobowych będzie Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie "Radio Koszalin" S.A. Ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane przez administratora podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przedsiębiorcom stale współpracującym z administratorem na podstawie zawartych umów, podmiotom powiązanym kapitałowo z administratorem oraz instytucjom zajmującym się windykacją i obrotem wierzytelnościami, w tym biurom informacji gospodarczej i instytucjom utworzonym na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe.
Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RK-ZP/01/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 806000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej i elektronicznej oraz sprzątanie obiektów na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie.
Zamówienie dotyczy obiektów Zamawiającego w poniższych lokalizacjach:
1) Radio Koszalin S.A., 75-502 Koszalin, ul. M.J. Piłsudskiego 41;
2) Redakcja w Kołobrzegu, 78-105 Kołobrzeg, ul. Bema 5/6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Kryterium „ceny” (Pc) – waga 100 %
2. Ocena ofert i przyznanie punktacji zostanie dokonane według następującego wzoru:
Kryterium ceny: oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów, a pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego:

Pc = (Cn : Cb)* 100 %*100
gdzie:
PC – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”;
Cn – oferta z najniższą ceną brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród ofert ważnych tj. niepodlegających odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty.
3. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów wyliczoną według powyższego wzoru.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy PZP,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
(1) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych;
(2) posiada decyzję o przydzieleniu częstotliwości dla urządzeń nadawczo-odbiorczych typu dyspozytorskiego i typu monitorowanie systemów alarmowych dla m. Koszalina oraz Kołobrzegu,
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
(1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800.000,00 zł (osiemset tysięcy złotych).
d) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
(1) wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie –co najmniej 3 usługi ochrony o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, (o podobnej złożoności do niniejszego, w budynkach użyteczności publicznej i o podobnym charakterze, takich jak urzędy, banki, sądy, jednostki wojskowe itp., o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 na każdy obiekt) z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy/kontraktu. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uwzględni usługi rozpoczęte przed upływem terminu składania ofert i trwające nadal, pod warunkiem, iż ich wartość do dnia składania ofert osiągnęła wymagane kwoty.
(2) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
a. co najmniej czterema kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz posiadającymi pozwolenie na broń;
b. co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi na terenie m. Koszalina wyposażonymi w oznakowane pojazdy posiadające łączność wewnętrzną i zewnętrzną;
Jako grupa interwencyjna rozumiana jest grupa w składzie przynajmniej dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego, posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
c. co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi na terenie m. Kołobrzegu wyposażonymi w oznakowane pojazdy posiadające łączność wewnętrzną i zewnętrzną;
Jako grupa interwencyjna rozumiana jest grupa w składzie przynajmniej dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego, posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
(3) dysponuje następującymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi:
- co najmniej dwoma (dla grup interwencyjnych) oznakowanymi pojazdami posiadającymi łączność wewnętrzną i zewnętrzną;
- co najmniej jedno centrum alarmowe odbiorcze w Koszalinie;
- co najmniej jedno centrum alarmowe odbiorcze w Kołobrzegu;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
Zamiast przedmiotowego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Wykonawca może złożyć oświadczenie, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, załączonym do oferty, o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o której mowa w 109 ust 1 pkt 1 Ustawy.
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,

Zamiast przedmiotowego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Wykonawca może złożyć oświadczenie, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, załączonym do oferty, o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o której mowa w 109 ust 1 pkt 1 Ustawy.

4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

Zamiast przedmiotowej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, Wykonawca może złożyć oświadczenie, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, załączonym do oferty, o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 Ustawy oraz art 108 ust 4 Ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego..


5) oświadczenie wykonawcy (którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna (ważna) koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych.
2) aktualna decyzja o przydzieleniu częstotliwości dla urządzeń nadawczo-odbiorczych typu dyspozytorskiego i typu monitorowanie systemów alarmowych dla m. Koszalina oraz Kołobrzegu;
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
6) Dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800.000,00 zł.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 3 oraz nr 4 do SWZ;
3) dokumenty, z których wynika umocowanie do złożenia i po oferty:
a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli;
b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 .Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać umocowanie do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu oraz siedziby oraz zakresu jego umocowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- składa każdy z Wykonawców. 3. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wspólnicy składają wspólnie. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu-wspólnicy składają wspólnie. 6. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego z pełnomocnikiem. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI