Świadczenie usług monitoringu elektronicznego z udziałem grup interwencyjnych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług monitoringu elektronicznego z udziałem grup interwencyjnych oraz konserwacją systemu alarmowego w Sekcji Zamiejscowej w Pyrzycach i w Reczu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2023-12-08
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00520906
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług monitoringu elektronicznego z udziałem grup interwencyjnych oraz konserwacją systemu alarmowego w Sekcji Zamiejscowej w Pyrzycach i w Reczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług monitoringu elektronicznego z udziałem grup interwencyjnych oraz konserwacją systemu alarmowego w Sekcji Zamiejscowej w Pyrzycach i w Reczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f57c983-8dbe-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081830/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi sprawowania ochrony fizycznej oraz monitoringu wraz z udziałem grup interwencyjnych, w zakresie ochrony okiektów należacych do KOWR OT Szczecin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/418911/slug/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zawiera SWZ - rozdział 12, https://kowr.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawiera SWZ - rozdział 12, https://kowr.eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera SWZ - rozdział 24

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera SWZ - rozdział 24

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.32.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w postaci stałego całodobowego monitoringu
elektronicznego z udziałem grup interwencyjnych w razie odebrania przez Wykonawcę informacji/sygnału wskazującego na
włamanie do chronionego obiektu lub informacji/sygnału o napadzie ( sygnały alarmowe ) w Sekcji Zamiejscowej w
Pyrzycach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy
pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:
1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1
miesiąca do 12 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej;
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania
umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i
zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z
tego tytułu.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w postaci stałego całodobowego monitoringu
elektronicznego z udziałem grup interwencyjnych w razie odebrania przez Wykonawcę informacji/sygnału wskazującego na
włamanie do chronionego obiektu lub informacji/sygnału o napadzie ( sygnały alarmowe ) w Sekcji Zamiejscowej ww Reczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy
pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:
1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1
miesiąca do 12 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej;
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania
umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i
zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z
tego tytułu.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia winien posiadać obowiązkowe
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w związku
z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony
osób i mienia (Dz. U. 2013 r. poz. 1550),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
co najmniej jednym pracownikiem, który jest wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej
przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1995),
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe wykonawca na każde zadanie częściowe odrębnie
musi wskazać co najmniej jednego pracownika, który jest wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji.
Osoby wskazane w ofercie muszą brać udział w realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych tj.:
1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 5
do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
f) art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy PZP
g) w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5
dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę aktualnej koncesji w zakresie
usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz.
1995).
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub
finansowej Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: dokument potwierdzający posiadanie
obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w
związku z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i
mienia (Dz. U. 2013 r. poz. 1550).
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu
potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym pracownikiem, który jest wpisany na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o
ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu w
zakresie zdolności technicznej - załącznik nr 4 do SWZ
4. Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub osób,
którymi dysponuje wykonawca.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazane w załączniku nr 7 do SWZ - Istotne postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy https://kowr.eb2b.com.pl/. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi- Święta Katarzyna
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi. Mur jest z cegły klinkierowej. Fuga się kruszy. Miejsce Radwanice k/Wrocławia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI