Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu Ministerstwa Zdrowia w Warszawie w Al. Jerozolimskich 155
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010705939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 155
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-326
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.gorski@zzpprzymz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu Ministerstwa Zdrowia w Warszawie w Al. Jerozolimskich 155
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf8978f2-77fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.ZP.411.151.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób przebywających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynku (obiektu) Ministerstwa Zdrowia w Warszawie w Alejach Jerozolimskich 155, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania w trakcie trwania zamówienia (umowy) opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp., w przypadku umożliwiającym rozszerzenie przedmiotu zamówienia świadczenia usługi podstawowej o okres kolejnych maksymalnie 12 (dwunastu) miesięcy, tj. o 50% okresu realizacji na zasadach zamówienia podstawowego. Zamawiający może skorzystać z opcji po zakończeniu okresu realizacji zamówienia podstawowego oraz posiadania przez niego środków finansowych na sfinansowanie opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji patrolu interwencyjnego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, tj. ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995, z późn. zm.). Brak ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia zostanie oceniony przez Zamawiającego jako niespełnianie warunku udziału w postępowaniu, a oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ryzyka zawodowego w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 50 000,00- PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
2.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
2.4.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał lub wykonuje z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi ochrony osób i mienia, realizowane w budynkach użyteczności publicznej, każda trwająca minimum 12 (dwanaście) kolejnych miesięcy i każda o wartości brutto w skali roku co najmniej 150 000,00 -zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w §3 ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225, z późn. zm.).
2.4.1.1. W przypadku, gdy ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia, warunek określony w pkt 2.4.1. mogą spełnić łącznie.
2.4.1.2. W przypadku wartości usługi wyrażonej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego
w dniu zamieszczenia lub publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem zamieszczenia lub publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
2.4.1.3. W przypadku usługi wykonywanej, tj. takiej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zrealizowany zakres takiej usługi, który na dzień upływu terminu składania ofert został faktycznie zakończony i co do którego Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające jego należyte wykonanie. W takim przypadku Wykonawca może wykazać tylko okres i wartość usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert.
2.4.1.4. Przez jedną usługę, którą Wykonawca zobowiązany jest wymienić w wykazie usług, Zamawiający rozumie: pojedynczą usługę wykonaną w ramach określonej umowy, lub całą umowę, w ramach której Wykonawca wykonał lub wykonuje wiele usług, których łączna wartość odpowiada co najmniej wartości wymaganej w celu potwierdzenia spełniania warunku (dla danej części jeżeli dotyczy).
2.4.1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie wykazanych usług przedstawił na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ustawy Pzp. informacje lub dowody potwierdzające, w postaci referencji bądź innych dokumentów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2.4.1.6. Zamawiający uwzględni wyłącznie te usługi, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone
w przedstawionych przez Wykonawcę rekomendacjach/poświadczeniach etc.
2.4.1.7. Wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych usług należy składać wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
2.4.2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zapewni wykwalifikowane zaplecze kadrowe - personel Wykonawcy - zdolne i gwarantujące prawidłową realizację zamówienia, tj. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają minimalne nw. kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, dającymi rękojmię należytej realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykaz ma obejmować co najmniej 3 (trzech) uprawnionych pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia, będących w dyspozycji Wykonawcy, zatrudnionych na umowę o pracę, skierowanych do realizacji zamówienia z wymaganym doświadczeniem minimum 12 (dwunastu) miesięcy.
2.4.2.1. W przypadku, gdy ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 2.4.2. mogą spełnić łącznie.
2.4.2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania imion i nazwisk ww. osób wraz z informacjami o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu oraz podstawie do dysponowania osobami przez Wykonawcę.
2.4.2.3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia należy składać wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ustawy Pzp:
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia składanym do oferty.
1.2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., tj. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do SWZ składanym na wezwanie Zamawiającego.
1.4. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie:
1.4.1. braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.,
1.4.2. braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., tj. o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
1.4.3. braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., dotyczącej zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
1.4.4. braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.,
1.4.5. braku podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835) oraz na podstawie przesłanek określonych w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), zmienionego rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1)
– zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia składanym na wezwanie Zamawiającego.
2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy w zakresie art. 109 ustawy Pzp.:
2.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia składanym do oferty.
2.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W tym zakresie zastosowanie ma art. 274 ust. 4 ustawy Pzp.
2.3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie:
2.3.1. braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia składanym na wezwanie Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
3.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia składanym do oferty.
3.2. Ważna, aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995, z późn. zm.). W tym zakresie zastosowanie ma 274 ust. 4 ustawy Pzp.
3.2.1. Ww. dokumenty muszą być aktualne na dzień ich złożenia oraz potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
3.2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.3. Dokumenty aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ryzyka zawodowego, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 50 000,00- PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
3.4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 2.4.1., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wymaga:
Wykaz należycie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami (dokumentami), potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie wszystkich usług, wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 8 do SWZ, są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
b) w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 (trzech) miesięcy,
c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
W razie konieczności, szczególnie jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dowody (dokumenty) potwierdzające, czy usługi zostały wykonane należycie, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie bezpośrednio Zamawiającemu dodatkowych informacji lub dowodów (dokumentów) w tym zakresie.
3.5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 2.4.2., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wymaga:
Wykaz stanowiący załącznik nr 9 do SWZ ze wskazaniem osób skierowanych przez Wykonawcę, zdolnych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, o których mowa w OPZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, nabytego doświadczenia i ew. wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania przez Wykonawcę tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymagana złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na zasadach określonych w PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I.
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8 ustawy Pzp., art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (...), Zamawiający wymaga dokumentów, o których mowa w rozdz. VII pkt 1 i 2 SWZ zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
II.
Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
III.
Zamawiający oświadcza, iż będąc administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej „RODO”), wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z art. 13 RODO zawarta jest w SWZ.