Świadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyMuzeum Regionalne w Stalowej Woli
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 83041400600000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska 1

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158448556

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@muzeum.stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gromadzenie, katalogowanie, zabezpieczanie i udostępnianie dóbr kultury. Działalność edukacyjna.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8267668-fb88-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007607/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej.2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). 2) Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: oferty@muzeum.stalowawola.pl lub mmlynarski@muzeum.stalowawola.pl 3) Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ppkt 2 adres e-mail. 4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 5) Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli jest Mariusz Marć, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@zuzmak.com. 2) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację usług pn.: Świadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17. Nr sprawy: MR – AG – 3121 – 3/21. 3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 4) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5) Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6) W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7) Posiada Pani / Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani / Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MR-AG-3121-3/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego w budynku i na posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego zlokalizowanego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w niżej wymienionych godzinach, codziennie, przy pomocy jednego zatrudnionego przez siebie Kwalifikowanego Pracownika Ochrony sprawował bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia, w następujących godzinach:
- od godz. 15.00 w poniedziałki do godz. 7.00 we wtorki
- od godz. 15.00 we wtorki do godz. 7.00 we środy
- od godz. 15.00 we środy do godz. 7.00 w czwartki
- od godz. 15.00 w czwartki do godz. 7.00 w piątki
- od godz. 15.00 w piątki do godz. 7.00 w poniedziałki
(sobota całodobowo, niedziela całodobowo)
3. Okres świadczenia usługi: 16 miesięcy.
4. Zamawiający wymaga zapewnienia całodobowej (24 godziny) ochrony fizycznej również w święta kościelne oraz święta państwowe (dni ustawowo wolne od pracy), za wyjątkiem niedziel, o ile nie wypada wtedy święto kościelne lub państwowe np.: Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Konstytucji 3 Maja, Boże Ciało, Święto Wojska Polskiego, Wniebowzięcie, Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Święto Niepodległości, Wigilia, Boże Narodzenie (pierwszy dzień), Boże Narodzenie (drugi dzień), Sylwester, Trzech Króli.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały, całodobowy nadzór dyżurnego Centrum Monitoringu z możliwością natychmiastowej reakcji uzbrojonej grupy interwencyjnej w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracowników muzeum, pracownika ochrony lub systemy alarmowe antywłamaniowe.
6. Wykonawca zapewnieni w razie potrzeby uzbrojoną w broń palną Grupę Interwencyjną w składzie co najmniej dwuosobowym (kwalifikowani pracownicy ochrony), zdolną dotrzeć do obiektu w czasie nie dłuższym niż 20 minut (kryterium oceny ofert) od chwili otrzymania zgłoszenia, bez względu na porę dnia.
7. W razie zadziałania układu sygnalizacji włamania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonają kontroli obiektu, a w przypadku stwierdzenia włamania zabezpieczą go, podejmą czynności związane z likwidacją wynikającego zagrożenia oraz powiadomią Pracowników Muzeum, wyspecjalizowane służby: Policję, Straż Pożarną oraz Zamawiającego (Dyrektora Muzeum).
8. Wykonawca musi posiadać możliwość podłączenia systemów alarmowych Muzeum do własnych instalacji alarmowych i przesyłowych. Transmisja sygnałów z budynku głównego Muzeum przy ul. Sandomierskiej 1 musi być prowadzona za pomocą niezależnych torów GSM/GPRS oraz nadajnika radiowego, każdy z nadajników musi zapewnić przesyłanie w jednej chwili niezależnie 5 kanałów/informacji (z uwagi na wydzielenie stref w budynku).
9. Wszystkie prace związane z przeglądami oraz konserwacją radiolinii należy dokumentować w formie książki przeglądów lub książki eksploatacji i konserwacji obiektu.
10. Pracownicy, którzy zostaną skierowani do ochrony Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli muszą posiadać uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
11. Usługa stałego monitoringu polegać będzie w szczególności na:
a) odbieraniu wszystkich sygnałów w sposób odrębny i rozpoznawalny oraz niezwłocznym przekazywaniu ich dalej do odpowiednich formacji i służb (Grupa Interwencyjna, Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe), w celu podjęcia właściwych zadań.
b) rejestrowaniu i archiwizowaniu przez okres minimum 30 dni wszystkich komunikatów dochodzących do stacji monitorowania z lokalnego systemu alarmowego: antywłamaniowego i antynapadowego oraz zapewnieniu Zamawiającemu wgląd w rejestr odbieranych sygnałów.
c) przekazywaniu upoważnionym pracownikom Muzeum informacji o przyjętych sygnałach.
12. Wykonawca musi dysponować całodobowym stanowiskiem zdalnego monitorowania elektronicznych systemów alarmowych, do którego podłączy sygnały alarmowe z Muzeum COP oraz zapewni interwencję w przypadku pojawienia się alarmu adekwatną do zagrożenia, w tym interwencję zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego (za który Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat).
13. Koszt podłączenia torów monitorowania systemów sygnalizacji wraz z urządzeniami Zamawiającego do stanowiska monitorowania Wykonawcy należy wliczyć w cenę usługi monitorowania.
14. Wykonawca musi dysponować samochodem patrolowym a pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej zewnętrznej jak i wewnętrznej między pracownikami.
15. W razie zadziałania układu sygnalizacji włamania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonają kontroli obiektu, a w przypadku stwierdzenia włamania zabezpieczą go, podejmą czynności związane z likwidacją wynikającego zagrożenia oraz powiadomią Pracowników Muzeum, wyspecjalizowane służby: Policję, Straż Pożarną oraz Zamawiającego (Dyrektora Muzeum).
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo symulacji zagrożenia (np. ćwiczeń) nie częściej jednak niż 4 razy w roku (kwartalnie).
17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okresowy, kwartalny przegląd zainstalowanego w obiekcie Zamawiającego systemu transmisji sygnałów alarmowych. W przypadku awarii systemów transmisji sygnałów alarmowych, Zamawiający wymaga, by czas reakcji serwisu technicznego Wykonawcy nie przekroczył 48 godzin.
18. Wykonawca zobowiązuje się do informowania pracownika działu administracji Muzeum o wszelkich awariach, zmianach i okolicznościach mających wpływ na stan ochrony obiektów Muzeum.
19. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony fizycznej.
1) Zadaniem pracowników ochrony jest przede wszystkim posiadanie znajomości newralgicznych punktów ochrony w ochranianych budynkach, ich zagrożenia oraz sposobu zabezpieczeń technicznych miejsc ochrony. W ramach ochrony fizycznej Wykonawca usługi zobowiązuje się do:
2) zabezpieczenia mienia oraz ochrony przed działaniami przestępczymi, a w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją oraz innymi formami wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną.
3) podejmowania interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu.
4) po zakończeniu pracy sprawdzenia zamknięcia okien, bram i drzwi wejściowych do budynku.
5) przyjmowania zgodnie z przyjętą procedurą kluczy od pracowników Muzeum.
6) wydawania zgodnie z przyjętą procedurą kluczy pracownikom Muzeum.
7) prowadzenia książki dyżuru, w której należy odnotować wydanie i przyjęcie kluczy.
8) wykonywania zewnętrznych obchodów obiektu w godzinach wieczorowo-nocnych (nie rzadziej niż co dwie godziny) oraz w ciągu dnia (co godzinę).
9) otwierania bram i drzwi obiektu w określonych godzinach i sytuacjach, skonsultowanych wcześniej z uprawnionym pracownikiem Muzeum.
10) wzmożonej kontroli osób wchodzących do obiektu i wychodzących z obiektu oraz uniemożliwiania osobom nieuprawnionym przedostanie się na teren obiektu, zwłaszcza w porze wieczorowo-nocnej.
11) skutecznej interwencji z użyciem uzbrojonej grupy interwencyjnej w przypadkach zaistnienia jakichkolwiek zagrożeń, w szczególności w sytuacji uruchomienia sygnalizacji antywłamaniowej i antynapadowej.
12) w ramach ochrony fizycznej Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania na swój koszt elektronicznego systemu kontroli obchodów, rejestrującego pracę w czasie rzeczywistym, na terenie Muzeum COP oraz zainstaluje czujniki punktów kontrolnych w liczbie minimum sześciu.
13) ujawniania faktów dewastacji mienia Muzeum.
14) utrzymywania stałej łączności z uzbrojoną Grupą Interwencyjną.
15) niezwłocznego powiadamiania przełożonych i policji o zagrożeniach i czynach przestępczych zaistniałych na obszarze obiektu, zabezpieczenie miejsca ich popełnienia.
16) podejmowania niezbędnych działań prewencyjno - interwencyjnych zgodnie z ustalonymi procedurami w zależności od skali zagrożenia i potrzeb, w wypadku zagrożenia terroryzmem, pożarowego, awarii technicznych, włamania, kradzieży, wtargnięcia na teren obiektu, dewastacji mienia i naruszenia ustalonego porządku.
17) nadzorowania interesantów przebywających na terenie Muzeum z punktu widzenia przestrzegania przepisów porządkowych oraz przeciw pożarowych w czasie godzin sprawowanej ochrony (np. podczas wernisaży, uroczystości i imprez okolicznościowych).
18) przeciwdziałanie zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz naruszeniom porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie.
19) nadzorowanie otwierania i zamykania obiektu zgodnie z ustalonym porządkiem.
20) wykonywanie systematycznych kontroli systemu zabezpieczenia obiektów.
21) zapobieganie – w miarę możliwości – ewentualnym skutkom wypadków nadzwyczajnych np. awaria sieci wod-kan, co, pożarów.
22) uniemożliwianie wyjścia z terenu obiektu osób co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że dokonały lub usiłowały dokonać przestępstwa lub wykroczenia na szkodę Zamawiającego – do czasu przybycia Policji.
23) wykonywanie innych szczegółowych poleceń z zakresu służby ochronnej zlecone przez Dyrektora Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli lub osoby przez niego upoważnionej.
24) Wykonawca powinien powierzyć realizację zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji tego zadania stanie zdrowia i wieku. Wszelkie zmiany w obsadzie należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed dokonaniem zmian.
W ramach ochrony fizycznej Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania na swój koszt elektronicznego systemu kontroli obchodów, rejestrującego pracę w czasie rzeczywistym, na terenie Muzeum COP oraz zainstaluje czujniki punktów kontrolnych w liczbie minimum dziesięciu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia podobnych usług do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu umowy poprzez dodanie do dodatkowych godzin tygodniowo ochrony fizycznej (np. 20 godzin) będzie skutkować zwiększeniem wysokości wynagrodzenia po przeprowadzeniu negocjacji ceny w oparciu o czynniki cenotwórcze z umowy podstawowej. Zamówienia powtórzone będą realizowane pod warunkiem posiadania środków finansowych przez Zamawiającego na ich realizację oraz koniecznością wzmożenia ochrony nowych eksponatów Muzeum COP.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyjazdu grupy interwencyjnej do Muzeum COP, Stalowa Wola, ul. Hutnicza 17

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące w szczególności:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Określenie warunków.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 838).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Określenie warunków.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). Polisa nadwyżkowa nie może zawierać wyłączeń i klauzul ograniczających wypłatę ubezpieczenia za szkody polegające na utracie rzeczy/mienia, lub za szkody w rzeczach pod kontrolą lub dozorem na kwoty mniejsze niż wynosi suma polisy a także nie może wyłączać odpowiedzialności ubezpieczyciela jeśli za szkodę odpowiedzialny był zleceniobiorca zatrudniony przez ubezpieczonego na podstawie umowy zlecenia. OC nadwyżkowe powinno zawierać także odpowiedzialność pracodawcy.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunków.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał (zakończył, zrealizował), w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej dwie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku użyteczności publicznej (wg definicji par. 3 ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) o następującym minimalnym łącznym zakresie dla każdej z usług:
- o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda,
- trwającą przez minimum 10 godzin w ciągu doby,
- trwającą nieprzerwalnie co najmniej 12 miesięcy,
- zrealizowanej (zakończonej) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

- posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia tj.:
wykaże nie mniej niż 3 pracowników ochrony (zatrudnionych na umowę o pracę), posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w myśl przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;

- dysponują potencjałem technicznym obejmującym:
a) całodobowe centrum operacyjno/dyspozytorskie
b) stacje monitorowania alarmów i/lub alarmowym centrum odbiorczym,
c) co najmniej jedną zmotoryzowaną grupą interwencyjną o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego obiektu nie dłuższym niż 20 minut (słownie: dwadzieścia minut) bez względu na porę dnia,

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.1. ppkt 2) SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te uprawnienia są wymagane.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w pkt 5.2. i 5.3. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg załącznika nr 4 do SWZ.
Postanowienia dotyczące podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.4. ppkt 2) SWZ, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby.
a) Sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
b) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. ppkt 4 SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, które zostały określone przez Zamawiającego w pkt 5.1 ppkt 2) SWZ należy złożyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 838).
2) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, które zostały określone przez Zamawiającego w pkt 5.1 ppkt 4) SWZ należy złożyć wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – (wg Załącznika do SWZ – Wykaz wykonanych usług).
3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest na określoną kwotę ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrządzone na osobie i mieniu na kwotę nie mniejszą
4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia składane przez wykonawcę razem z ofertą na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wg Załącznika nr 2 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu).
2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 3 do SWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu).
Oświadczenia, o których mowa powyżej, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 1 i 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami o których mowa w pkt 7.1. ppkt 1 i 2 SWZ, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Stosowne pełnomocnictwa, w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w pkt 5.2. i 5.3. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg załącznika nr 4 do SWZ.

Postanowienia dotyczące podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.4. ppkt 2) SWZ, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby.
a) Sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
b) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. ppkt 4 SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b) Powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu usług lub zmiana zakresu powierzonych usług, jak również zmianę Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy.
c) Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 455 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zmiany umowy poprzez zmniejszenie zakresu ochrony fizycznej bądź uprawnienie do odstąpienia od umowy w części w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. konieczność zamknięcia wystawy, budynku, itp. Zmniejszenie zakresu zamówienia spowoduje proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w oparciu o czynniku cenotwórcze z oferty Wykonawcy.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie:
1) wynikającym ze zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na warunki wykonywania Umowy;
2) zwiększenia lub zmniejszenia zakresu i liczby pracowników ochrony;
3) innych korzystnych dla Zamawiającego zmian.

Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia konsekwencji prawnych w przypadku:
a) utraty przez Wykonawcę koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej dotyczącej ochrony osób i mienia,
b) gdy Wykonawca, bez zgody Zamawiającego powierzył wykonywanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej,
c) niewywiązywania się Wykonawcy ze swoich zadań oraz rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień zawartej umowy,
d) ogłoszono upadłość lub likwidację Wykonawcy, z wyjątkiem likwidacji przeprowadzonej w celu przekształcenia,
e) Wykonawca nie podjął realizacji zadania w ciągu jednego dnia od ustalonej daty rozpoczęcia świadczenia usługi,
f) Wykonawca pomimo pisemnych wezwań Zamawiającego nie wykonuje usług zgodnie z umową i warunkami umownymi,
g) Wykonawca przerwał realizację usługi,
h) został wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.

Na podstawie art. 436 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) wprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), które to zmiany wejdą w życie po dniu zawarcia niniejszej umowy, nastąpi w umowie zmiana kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga by wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywały główną część zamówienia, czyli ochronę fizyczną budynku Muzeum COP. Tym samym Zamawiający dopuszcza, aby np. pracownicy Grupy Interwencyjnej lub Serwisu technicznego byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umów cywilno – prawnych, o ile będą należycie realizować wymagania Zamawiającego opisane w umowie i SWZ, będącym załącznikiem do umowy. Jednocześnie Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia formy zatrudnienia pracowników ochrony w Wykazie pracowników ochrony skierowanych do realizacji zamówienia oraz do aktualizacji tego Wykazu. Zamawiający oprócz wymogu umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin, pozostawi w gestii Wykonawcy formę zatrudnienia w dodatkowym wymiarze roboczogodzin dla tego samego pracownika.
Zamawiający zawiadamia, że zgodnie z zapisami SWZ wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, zgodnie z treścią art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. W związku z powyższym, Zamawiający dopuści do realizacji przedmiotu umowy osoby z orzeczeniem niepełnosprawności, pod warunkiem uzyskania przez nie wpisu na w/w listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz wykonywania przez te osoby obowiązków pracownika ochrony zgodnie z treścią zawartej umowy z Wykonawcą.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS- Korczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania14-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI