OCHRONA OSOBOWA I MONITORING OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OCHRONA OSOBOWA I MONITORING OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM ORAZ OCHRONA IMPREZ ORGANIZOWANYCH PRZEZ MCK W 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-01-04
  • ZamawiającyMiejskie Centrum Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00325135
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OCHRONA OSOBOWA I MONITORING OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM ORAZ OCHRONA IMPREZ ORGANIZOWANYCH PRZEZ MCK W 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001162220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siennieńska, 54

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 65 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mckostr@mck.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mck.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA OSOBOWA I MONITORING OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM ORAZ OCHRONA IMPREZ ORGANIZOWANYCH PRZEZ MCK W 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f053950-6234-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006279/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osobowa i monitoring obiektów należących do Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz ochrona imprez organizowanych przez MCK w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.mck-ostrowiec.4bip.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 2 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – /MCK-Ostrowiec/SkrytkaESP) oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym lub ID postępowania.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@mck.ostrowiec.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Wykonawca przygotuje elektroniczną ofertę, podpisuje ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, szyfruje ofertę i wysyła ją
do Zamawiającego za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na platformie ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – /MCK-Ostrowiec/Skrytka ESP).
4. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Pliki należy opatrzyć:
a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
b) lub podpisem zaufanym,
c) lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejskie Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul Siennieńska 54, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, nr tel. 41 247 65 80, e-mail: mck.ostr@mck.ostrowiec.pl.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych - e-mail: iod@arx.net.pl.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
- zawarcia i wykonania umowy oraz obsługi klientów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- wypełnienia obowiązków prawnych wynikających m.in. z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
4. Jeżeli przekaże Pani/Pan również jakiekolwiek swoje dodatkowe dane osobowe, inne niż te, które są wymagane przepisami prawa, przetwarzanie tych dodatkowych danych będzie odbywało się za Pani/Pana dobrowolną zgodą. Podstawą prawną przetwarzania takich danych osobowych będzie wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz MCK (np. usługi informatyczne) oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy lub współpracy, a także później przez okres przedawnienia potencjalnych roszczeń, określony w przepisach prawa lub przez okres archiwizacji dokumentów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest jedynie zgoda, dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia tej zgody.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, a także prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Z tych uprawnień można skorzystać składając wniosek do MCK, lub wysyłając go pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. W przypadku uznania przetwarzania za niezgodne z prawem, przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy lub współpracy. Odmowa podania danych może skutkować niemożliwością zawarcia i realizacji umowy.
10. Państwa dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dz.A.261.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 238290,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ochrona osobowa budynku Ostrowieckiego Browaru Kultury oraz Strefy Aktywności Społecznej, ul. Siennieńska 54, każdorazowo wykonywana przez jednego umundurowanego pracownika ochrony w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2022 r. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia pracowników pełniących bezpośrednią ochronę fizyczną w budynku OBK na podstawie umowy o pracę:
a) od poniedziałku do piątku w godzinach 00.00-8.00 oraz 15.00-24.00,
b) w soboty, niedziele oraz święta całodobowo,
c) orientacyjna liczba godzin ochrony osobowej wynosi 6400,
d) budynek OBK objęty jest monitoringiem wizyjnym.
2. Całodobowy monitoring elektroniczny i interwencje w budynku CTH przy ul. Świętokrzyskiej 6 i 6a w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2022 r.,
3. Całodobowy monitoring wizyjny i elektroniczny oraz interwencje w muszli koncertowej w Parku Miejskim w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2022 r.,
4. konserwacja i naprawy systemu monitoringu w budynku CTH przy ul. Świętokrzyskiej 6 i 6a w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2022 r. – 1 raz w ciągu roku,
5. konserwacja systemu monitoringu w muszli koncertowej w Parku Miejskim w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2022 r. – 1 raz w ciągu roku,
6. konserwacja systemu monitoringu w Ostrowieckim Browarze Kultury przy ul. Siennieńskiej 54 w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2022 r. – 1 raz w ciągu roku,

4.2.5.) Wartość części: 182000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w CZĘŚCI PIERWSZEJ Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagą:
1) Cena (C1) - waga kryterium 60 % - 60 punktów
2) Czas reakcji grupy interwencyjnej (R)- waga kryterium 40 % - 40 punktów.

Łączną liczbę punktów w wymienionych powyżej kryteriach,
Zamawiający obliczy wg następującego wzoru:
Łączna ilość punktów = C1 + R
gdzie:
C1 - liczba punktów w kryterium CENA /cena oferty brutto/,
G – liczba punktów w kryterium CZAS REAKCJI GRUPY INTERWENCYJNEJ
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma dwóch wag punktowych. Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury przetargowej (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ochrona imprez organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r.
2. Orientacyjna liczba osobogodzin wynosi w przypadku imprez:
masowych – 956
niemasowych – 580
Sylwestra – 128
ochrony sprzętu – 50

4.2.5.) Wartość części: 56290,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w CZĘŚCI DRUGIEJ Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C2) - waga kryterium 60 % - 60 punktów;
2) Czas (O), w którym nastąpi zwiększenie stanu osobowego ochrony danej imprezy o 20% - waga kryterium 20 % - 20 punktów
3) Liczba (L) pracowników posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa podczas imprezy masowej zatrudnionych na umowę o pracę - waga kryterium 20 % - 20 punktów

Łączną liczbę punktów w wymienionych powyżej kryteriach, Zamawiający obliczy wg następującego wzoru:
Łączna ilość punktów = C2 + O + L
gdzie:
C2 - liczba punktów w kryterium CENA /cena oferty brutto/,
O – liczba punktów w kryterium CZAS W KTÓRYM NASTĄPI ZWIĘKSZENIE STANU OSOBOWEGO OCHRONY DANEJ IMPREZY O 20%
L - LICZBA OSÓB POSIADAJĄCYCH UPRAWNIENIA DO PEŁNIENIA FUNKCJI KIEROWNIKA DS. BEZPIECZEŃSTWA PODCZAS IMPREZY MASOWEJ ZATRUDNIONYCH NA UMOWĘ O PRACĘ
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych. Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury przetargowej (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas, w którym nastąpi zwiększenie stanu osobowego ochrony danej imprezy o 20%

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa podczas imprezy masowej zatrudnionych na umowę o pracę

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. CZĘŚĆ PIERWSZA – ochrona osobowa oraz monitoring obiektów należących do Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r.

1.1.ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2.UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ważną przez cały okres wykonywania zamówienia

1.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeśli Wykonawca wykaże, że:
posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym wykonał minimum jedną usługę w zakresie ochrony osobowej oraz monitoringu obiektów o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2 o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, która była realizowana w ciągu jednego roku kalendarzowego lub następujących po sobie 12 miesięcy.

2. CZĘŚĆ DRUGA – ochrona imprez plenerowych organizowanych przez Miejskie
Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r.

2.1.ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2.UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ważną przez cały okres wykonywania zamówienia

2.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał minimum trzy zamówienia polegające na ochronie fizycznej imprez masowych, w tym jednej imprezy masowej, w której wzięło udział minimum 5000 osób, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, które były realizowane w ciągu jednego roku kalendarzowego lub następujących po sobie 12 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia:
oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP(Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – /MCK-Ostrowiec/SkrytkaESP) i udostępniony również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę weryfikację rozliczenia za pracę we Francji- Ostrowiec Świętokrzyski
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę weryfikację rozliczenia za pracę we Francji. Pracowałam tam ponad 3 miesiące. Otrzymałam dokumenty rozliczeniowe i chciałabym zweryfikować poprawność tego rozliczenia np.dodatek za urlop itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI