OCHRONA OSÓB, OCHRONA I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OCHRONA OSÓB, OCHRONA I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-11
  • ZamawiającySzpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00040949
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OCHRONA OSÓB, OCHRONA I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241127857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322776124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalzabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA OSÓB, OCHRONA I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c10fb2-7f5a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Wskazana strona służy także do komunikacji z Zamawiającym oraz do składania ofert https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
2.1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2.1.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
2.1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.1.4. rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox
w wersji wpieranej przez producenta;
2.1.5. uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze;
2.1.6. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2.2. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
2.3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc..
2.4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informację znajdują się w części I pkt. 21 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informację znajdują się w części I pkt. 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP/US/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie ochrony osób, ochrony i dozorowania mienia oraz przewozu i konwojowania gotówki, pobierania opłaty parkingowej.
4.2. Ochrona całodobowa, codziennie, we wszystkie dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy, skuteczna ochrona osób oraz ochrona i dozorowanie mienia Zamawiającego przy ul. Zamkowej nr 4 w Zabrzu, w systemie dwuzmianowym:
a. w godz. od 6.00 do 20.00 – 3-ch niekwalifikowanych pracowników ochrony,
b. w godz. od 20.00 do 6.00 – 4-ch pracowników ochrony w tym jeden kwalifikowany pracownik ochrony
4.3. Ochrona 16 godzinna, codziennie, we wszystkie dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy, skuteczna ochrona osób oraz ochrona i dozorowanie mienia Zamawiającego przy ul. Janika 18 w Zabrzu, w systemie dwuzmianowym w godz. od 15.00 do 07.00 – jeden niekwalifikowany pracownik ochrony
4.4. Przewóz i konwojowanie gotówki 1 raz w miesiącu w okresie trwania umowy z i do banku Zamawiającego mieszczącego się na terenie województwa śląskiego.
4.5. Postawienie od strony ul. Drzymały estetycznego obiektu socjalnego niepowiązanego trwale z gruntem wraz z sanitariatem (np. kontener biurowy o wymiarach 350 cm x 250 cm x 240 cm). Zamawiający nie dopuszcza możliwości postawienia przyczepy kempingowej. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest postawić toaletę przenośną z indywidualnym zbiornikiem, dbać o jej czystość i regularnie dokonywać jej opróżniania.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania na własny koszt i we własnym zakresie podlicznika energii elektrycznej w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Techniczno-Gospodarczego dla obiektu socjalnego (przy ul. Drzymały) oraz samodzielnie wykonać podłączenie obiektu pod sieć elektryczną w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Po podłączeniu Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu protokołów w pomiarów elektrycznych.
4.7. Pojęcie „mienie” oznacza: teren, budynki, budowle, pojazdy, ogrodzenie, wyposażenie(sprzęt, urządzenia), zawartość magazynów
4.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art 305 ust. 1 w powiązaniu z art. 214 ust.1 pkt. 7 P. z. p.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są: Lp. KRYTERIUM WAGA1. Cena
100% Razem 100%
17.2. Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium: Oferta z
najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: najniższa oferowana cena brutto Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium „cena” (z uwzględnieniem wagi) = -------
----------------------------- x 100 pkt x 100% cena badanej oferty brutto
17.3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriów. Maksymalna ilość punktów – 100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. Zamawiający określa spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla usługi ochrony osób, ochrony i dozorowanie mienia na co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
7.2. Zamawiający określa spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej poprzez:
7.2.1. wykonał przynajmniej 2 usługi o podobnym do niniejszego zamówienia charakterze
i złożoności tj. ochrona osób i mienia obiektów użyteczności publicznej lub zakładów pracy, świadczonych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, a przynajmniej jedno z wykonanych zamówień było o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych),
7.2.2. dysponuje co najmniej 2 pracownikami do wykonywania usługi w zakresie ochrony osób, ochrony i dozorowania mienia oraz przewozu i konwojowania gotówki wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ,
7.2.3. dysponuje całodobową bazą monitorowania i kierowania,
7.2.4. dysponuje co najmniej dwiema dwuosobowymi zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, gotowymi do interwencji przez całą dobę, których czas reakcji i dojazdu do dozorowanych obiektów Zamawiającego od momentu zgłoszenia wynosi maksymalnie: 15 min. w godz. od 6:00-22:00 i 10 minut w godz. od 22:00-6:00 (dotyczy wszystkich obiektów),
7.2.5. dysponuje oznaczonymi samochodami grup interwencyjnych współpracujących ze służbami ochrony w terenie.
7.3. Zamawiający określa spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia. Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty wraz z ofertą.
7.4. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczących zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu został określony w części I pkt. 8 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) Koncesja MSWiA na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia.
b) Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla usługi ochrony osób, ochrony i dozorowanie mienia na co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
c) Wykaz świadczonych usług (min. 2) o podobnym do niniejszego zamówienia charakterze i złożoności tj. ochrona osób i mienia obiektów użyteczności publicznej lub zakładów pracy, świadczonych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, a przynajmniej jedno z wykonanych zamówień było o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) (Załącznik nr 3).
d) Wykaz osób które, będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 4)
e) Wykaz samochodów oznaczonych grup interwencyjnych współpracujących ze służbami ochrony w terenie jakimi dysponuje Wykonawca, z określeniem marki samochodu oraz podaniem numeru tablic rejestracyjnych. (Załącznik nr 5).
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu został określony w części I pkt. 8 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7.8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7.7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.9. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
7.10. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.11. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy opis dotyczący rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków prowadzenia został opisany w części IV SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki- Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabrze: Szkolenia z zakresu komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabrze: Opracowanie Strategicznej mapy hałasu miasta Zabrze
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych