Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-17
  • ZamawiającyInstytut Chemii i Techniki Jadrowej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00077952
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii i Techniki Jadrowej

1.3.) Oddział zamawiającego: ICHTJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dorodna 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-195

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 12 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sursek@ichtj.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb38c99d-9e19-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniPortal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: sursek@ichtj.waw.pl, (DW: a.rutkowski@ichtj.waw.pl). Szczegółowy opis zawiera SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawiera Załącznik nr 8 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1792770,48 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę społeczną polegającą na świadczeniu w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, np. od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego, w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej (IChTJ) położonych w Warszawie:
4.2.1. przy ul. Dorodnej 16, tj. – całodobowej, zmianowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie stałej ochrony na jednej zmianie przez 3 (trzech) pracowników ochrony, wzmacnianych dodatkowo 1 (jednym) pracownikiem ochrony w przypadku wystąpienia takich potrzeb u Zamawiającego, które nie były możliwe do przewidzenia – objęte prawem opcji „Opcja”,
4.2.2. przy ul. Na Krańcu 3, tj. – całodobowej, zmianowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie stałej ochrony na jednej zmianie przez 1 (jednego) pracownika ochrony,
4.2.3. Wyjaśnienie dot. pkt. 4.2.1-2:
Jedna zmiana składać się będzie łącznie z 4 (czterech) pracowników ochrony, o których mowa w pkt. 4.2.1-2, i których wspólnym przełożonym na zmianie będzie Dowódca zmiany dyżurującej w obiektach przy ul. Dorodnej 16.
4.2.4. Prawo opcji „Opcja”
Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 441 ustawy Pzp, przewiduje w trakcie realizacji umowy w obiektach IChTJ położonych przy ul. Dorodnej 16 możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego wzmocnienia 1 (jednym) pracownikiem ochrony w przypadku wystąpienia takich potrzeb u Zamawiającego, które nie były możliwe do przewidzenia. Czynności objęte prawem opcji są analogiczne do opisanych w pkt. 4.2.1 SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia czynności objętych prawem opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Czas realizacji czynności zleconych w ramach prawa opcji podczas wykonania wzmocnienia przypadającego na 1 (jednego) pracownika w ciągu 24 miesięcy może obejmować maksymalnie 96 godzin. Rozliczenie finansowe pracowników ochrony wzmacniających ochronę Instytutu w ramach prawa opcji nastąpi wg „stawki w zł/h brutto za 1 roboczogodzinę 1 pracownika” zaoferowanej przez Wykonawcę i wpisanej w umowie.
4.3. Zamawiający niniejszym informuje, że przedmiot zamówienia jest skierowany do Wykonawców zobowiązanych:
4.3.1. do wykonywania zadań z zakresu ochrony osób i mienia na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1 listopada 2021, Poz. 1995 – tekst jednolity), zwanej dalej ,,ustawą o ochronie osób i mienia” wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
4.4.2. i do posiadania koncesji do prowadzenia działalności związanej z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ww. ustawą.
4.4. Wymagania Zamawiającego zawarte w pkt 4.3. w związku z przepisami art. 118 i/lub art. 462 ustawy Pzp, dotyczą w zakresie określonym w SWZ:
4.4.1. podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polegać będą Wykonawcy po ich udostępnieniu,
4.4.2. podwykonawców, będących podmiotami udostępniającymi zasoby Wykonawcom,
4.4.3. podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby Wykonawcom.
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, który stanie się załącznikiem do umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

79716000-6 - Usługi w zakresie wydawania znaczków identyfikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 441 ustawy Pzp, przewiduje w trakcie realizacji umowy w obiektach IChTJ położonych przy ul. Dorodnej 16 możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego wzmocnienia 1 (jednym) pracownikiem ochrony w przypadku wystąpienia takich potrzeb u Zamawiającego, które nie były możliwe do przewidzenia. Czynności objęte prawem opcji są analogiczne do opisanych w pkt. 4.2.1 SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia czynności objętych prawem opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Czas realizacji czynności zleconych w ramach prawa opcji podczas wykonania wzmocnienia przypadającego na 1 (jednego) pracownika w ciągu 24 miesięcy może obejmować maksymalnie 96 godzin. Rozliczenie finansowe pracowników ochrony wzmacniających ochronę Instytutu w ramach prawa opcji nastąpi wg „stawki w zł/h brutto za 1 roboczogodzinę 1 pracownika” zaoferowanej przez Wykonawcę i wpisanej w umowie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierować się kryterium oceny ofert – bilansem: „Łącznej ceny ofertowej brutto” (kryterium oceny ceny, któremu nadano nazwę: „Łączna cena ofertowa brutto”) i Jakość usługi” (kryterium posiadanego doświadczenia w wykonywaniu usług, któremu nadano nazwę „Jakość usługi”):
K = Cena Ł brutto + D Jakość usługi
które składa się z:
a) kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” (Cena Ł brutto) – kryterium do oceny oferty w zakresie zaoferowanej łącznej ceny ofertowej brutto:
Cena Ł brutto („Łączna cena ofertowa brutto” – 95%), w którym 95% równa się 95 pkt. możliwym maksymalnie do uzyskania przez ofertę.
b) kryterium „Jakość usługi” (D Jakość usługi) – kryterium do oceny oferty w zakresie uzyskania gwarancji jakości wykonywania usług ochrony osób i mienia na podstawie posiadanego doświadczenia:
D Jakość usługi („Jakość usługi” – 5%), w którym 5% równa się 5 pkt. możliwym maksymalnie do uzyskania przez ofertę.
19.3.2.a) Wykonawcy w celu wykazania spełnienia kryterium „Jakość usługi” składają do oferty „Wykaz wykonania/wykonywania usług ochrony osób i mienia do oceny w kryterium „Jakość usługi””, którego wzór jest zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
Zamawiający informuje, że maksymalna liczba wykazanych w „Wykazie wykonania/wykonywania usług ochrony osób i mienia do oceny w kryterium „Jakość usługi”” należycie wykonanych/wykonywanych usług, oraz uznanych przez Zamawiającego za spełniających wymagania zawarte w pkt. 19.3.2. nie może być większa niż 3 (trzy). Jeżeli Wykonawca wykaże w tym wykazie liczbę usług należycie wykonanych/wykonywanych większą niż 3 (trzy), które zostaną uznane przez Zamawiającego za spełniające wymagania zawarte w pkt. 19.3.2., to w tym przypadku do oceny ofert w kryterium „Jakość usługi” będzie brana wyłącznie liczba 3 (trzech) należycie wykonanych i zaakceptowanych usług.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potwierdzenie złożonego w ofercie oświadczenia posiada aktualną na dzień złożenia i ważną na czas realizacji zamówienia koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 6.1.2., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane w SWZ.
W przypadku, o którym mowa w pkt. 6.1.2., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na potwierdzenie złożonego w ofercie oświadczenia, że posiada aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 1 000 000,00 zł wraz z potwierdzeniem jego opłacenia.
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt. 6.1.3., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane w SWZ.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej;
6.1.4.a) Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie złożonego w ofercie oświadczenia w zakresie posiadanego doświadczenia przedstawi wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym w niniejszym postępowaniu upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył) lub wykonuje (przy czym w tym wypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 (jedną) usługę, która polegała (polega) na ochronie osób i mienia na przestrzeni ochranianej o powierzchni co najmniej 50 000 m2 w:
• obiektach instytucji tworzących system szkolnictwa wyższego i nauki, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2021 poz. 478 t.j.)
i/lub
• w obiektach instytucji działających na rzecz systemu szkolnictwa wyższego i nauki, o których mowa w art. 7 ust. 2 ww. ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, zwaną dalej „ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”,
która trwała lub trwa licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert przez okres minimum 12 miesięcy i osiągnęła wartość co najmniej 600 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym w niniejszym postępowaniu upływa terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
• wykazywania się przez Wykonawcę usługami z różnych umów, może on się wykazać łączną wartością wykonanych/wykonywanych usług maksymalnie z trzech umów,
• gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz ma przedstawiać usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
6.1.4.b) Warunek zdolności zawodowej;
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, w V Rozdziale SWZ pkt. 5.1.:
8.3.2.a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
– zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3bb do SWZ.
8.3.2.b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5a do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w VI Rozdziale SWZ pkt. 6.1.:
8.3.1.a) aktualną na dzień złożenia i ważną na czas realizacji zamówienia koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia, o której mowa w VI Rozdziale SWZ pkt. 6.1.2.,
8.3.1.b) aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 1 000 000,00 zł wraz z potwierdzeniem jego opłacenia, o którym mowa w VI Rozdziale SWZ pkt. 6.1.3., wraz ze złożeniem stosownego Oświadczenia Wykonawcy, dotyczącego realizacji zamówienia (umowy) w przypadku upływu terminu ważności ww. dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 1 000 000,00 zł – zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5b do SWZ,
8.3.1.c) wykaz usług ochrony osób i mienia, o którym mowa w VI Rozdziale SWZ pkt. 6.1.4.a) – zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ
8.3.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (VI Rozdział SWZ pkt 6.1.4.a)) lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej (VI Rozdział SWZ pkt 6.1.3.) podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
8.3.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:
8.3.4.a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, należy złożyć zgodnie z wymaganiami zawartymi w art. 118 ust. 4 ustawy Pzp. Załącznik nr 5c do SWZ zawiera przykładowy wzór takiego zobowiązania.
8.3.4.b) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 8.1.2.a-b) – zgodnie ze wzorami zawartymi w Załączniku nr 3ba do SWZ i w Załączniku nr 3aa do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.3.12. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
8.3.12.a) w Formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
8.3.12.b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
8.3.12.c) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z Wykonawców w formie wskazanej w SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
8.3.12.d) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.3.2.a-b) obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
8.3.12.e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy,
8.3.12.f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też wszystkich partnerów,
8.3.12.g) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonanie umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna,
8.3.12.h) Zamawiający informuje, że zgodnie treścią przepisu art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wobec powyższego, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia zawiera Formularz ofertowy zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ . Obowiązek złożenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosi się również do Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej.
8.3.13 . W przypadku Wykonawców wykonujących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej postanowienia dotyczące oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

22.3. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji umowy możliwość zmiany:
22.3.1. zakresu umowy,
22.3.2. wielkości zamówienia,
22.3.3. wartości przedmiotu umowy – waloryzacji wynagrodzenia,
22.3.4. terminu realizacji umowy,
22.3.5. redukcji wielkości zamówienia o maksymalnie 30% wartości zamówienia podstawowego.
Redukcja zamówienia będzie miała formę jednostronnego oświadczenia Zamawiającego. Warunki dokonania zmian zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (Wzór umowy).
22.4. W szczególności Zamawiający przewidział możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, w następujących okolicznościach i zakresie, jak:
22.4.1. restrukturyzacja Zamawiającego,
22.4.2. zmiana ilości ochranianego mienia, zmiany ilości godzin, zmiany części zamówienia, zmiany zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową,
22.4.3 zmiana urzędowa wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę i/lub zmiana wysokości minimalnej stawki godzinowej,
22.4.4. zmiana stawki podatku VAT,
22.4.5. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
22.4.6. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
22.4.7. zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy,
22.4.8 inne zmiany wskazane w umowie.
22.5. Do przeprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 22.3.-4., stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Pzp zawarte w art. 454 -455.
22.6. Zasady i warunki płatności oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (Wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczą terminu wykonania umowy:
Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, licząc od godz. 19:00 ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego kończącego się po terminie zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od godz. 19:00 dnia 30 kwietnia 2022 roku do godz. 19:00 dnia 30 kwietnia 2024 roku.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam prywatnej pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam prywatnej pożyczki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI