Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012663694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kawęczyńska 44
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-770
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225112014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dosir.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaspokajanie potrzeb mieszkańców m.st. Warszawy obejmujące sprawy kultury fizycznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac7783bc-408e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00121006/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa ochrony: ul. Kawęczyńska 44, ul. Szanajcy 17/19
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl oraz adres e-mail: przetargi@dosir.waw.pl w zakresie określonym w SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami i Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej oraz poczty elektronicznej - adres e-mail: przetargi@dosir.waw.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne oraz dotyczące zasad rejestracji i minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy zawarto w SWZ, a w szczególności w Załączniku nr 10 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOSiR/4/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ochronie terenu i mienia zlokalizowanego na terenie i w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-27 do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, o którym mowa w punkcie 3 na warunkach, które zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wartość zamówień, o których mowa w punkcie 7.1. nie przekroczy: 70.000 zł brutto.
3. Udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w punkcie 7.1. będzie możliwe po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na ten cel i przeprowadzeniu procedury właściwej dla zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 304 ustawy, przy spełnieniu przesłanki określonej w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona, spełni wymogi ustawy oraz uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.
2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej;
2. zdolności technicznej i zawodowej – Wykonawcy muszą wykazać, że należycie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych należycie wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie usługi polegające na zapewnieniu ochrony budynku/budynków użyteczności publicznej przez 7 dni w tygodniu przez okres minimum 6 miesięcy każda, a wartość każdej z nich była nie mniejsza niż 100.000 zł brutto.
2.1. Pojęcie budynku użyteczności publicznej Zamawiający definiuje zgodnie z treścią § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), czyli jako budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
2.2. Za usługę wykonaną spełniającą powyższy warunek Zamawiający uzna usługę, która była faktycznie realizowana przez okres minimum 6 miesięcy;
2.3. W przypadku usługi nadal wykonywanej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert okres faktycznie zrealizowanej usługi nie będzie krótszy niż 6 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. Wraz z ofertą 10.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – na podstawie Załącznika nr 4 do SWZ.
B. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 i 2 ustawy oraz zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, złożonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
C. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby, stanowiące tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy, stanowiące dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – na podstawie Załącznika nr 5 do SWZ.
B. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 i 2 ustawy oraz zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych:
1. Kopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie 9.1.2.1. SWZ
2. Wykaz usług, o których mowa a punkcie 9.1.2.2. SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, złożony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, o którym mowa w punkcie 10.2.1. SWZ, dotyczącego tego podmiotu, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
C. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby, stanowiące tymczasowy dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a do SWZ;
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b. Sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokument potwierdzający legitymację osoby do złożenia oferty (uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy) np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru (KRS, CEiDG), umowa spółki cywilnej itp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zamowienia.um.warszawa.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
1. Zamawiający przewiduje, że wybór oferty najkorzystniejszej zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną.
2. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej na adres e-mail użytkownika, który złożył ofertę w systemie.
4. Wykonawcy, którym przekazano zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej, chcąc wziąć w niej udział, muszą zalogować się na platformie zakupowej. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie podpisem kwalifikowanym.
5. Informacje dotyczące parametrów wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań oraz specyfikacji technicznych w zakresie połączeń zostały opisane w dokumencie „Wymagania techniczne oraz zasady dotyczące korzystania z Platformy zakupowej”, stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
6. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia.
7. Wykonawca w toku aukcji elektronicznej może licytować łączną cenę oferty brutto, a wartością wyjściową dla każdego Wykonawcy jest zaproponowana przez niego cena oferty brutto w pierwotnie złożonej ofercie.
8. Oferta, składana w toku aukcji elektronicznej nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu, a każde kolejne postąpienie musi być korzystniejsze od poprzedniego o co najmniej wysokość postąpienia.
9. Minimalna wartość postąpienia wynosi 1.000,00 zł (tysiąc złotych).
10. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składane są w formie elektronicznej.
11. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej.
12. Termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną:
- w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej;
- jeśli w terminie, wskazanym w zaproszeniu do udziału w aukcji, nie zostaną złożone nowe postąpienia.
14. Zamawiający po zamknięciu aukcji elektronicznej dokona oceny ofert na podstawie kryterium oceny ofert – ceny o wadze 100%, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej.
15. W przypadku nieprzeprowadzenia aukcji lub gdy w jej trakcie nie zostanie złożone żadne postąpienie, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie liczby punktów przyznanych ofertom przed zaproszeniem do aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający dokona obliczenia ceny jednostkowej brutto za godzinę świadczenia usługi poprzez podzielenie ceny będącej wynikiem aukcji przez liczbę godzin, w trakcie których świadczone będzie przedmiotowe zamówienie (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia).
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy zobowiązany są wraz z ofertą złożyć:
1. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1.1. – każdy z Wykonawców (Załącznik nr 4 do SWZ);
2. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1.2. w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu wraz z informacją, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5b do SWZ);
3. Pełnomocnictwo podpisane przez Wykonawców występujących wspólnie, które powinno zawierać:
a. nazwę postępowania, którego dotyczy;
b. listę Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie;
c. wskazanie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
d. zakres pełnomocnictwa.
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, szczegóły dotyczące wymaganych oświadczeń i dokumentów zostały opisane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadku:
a) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności
w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom.
b) Zamawiający, w przypadku czasowego zamknięcia obiektów, w których świadczona będzie usługa stanowiąca przedmiot umowy, którego powodem jest konieczność przeciwdziałania zagrożeniom epidemicznym zastrzega możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia o czas, w którym z powyższych, niezależnych od stron Umowy przyczyn, Wykonawca nie wykonywał świadczenia stanowiącego Przedmiot Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia nie wcześniej niż od 27.12.2021 r. do 30.09.2022 r. (szczegółowe terminy dla poszczególnych obiektów określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ).