Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiekcie Urzędu Dzielnicy Ursus Miasta Stołecznego Warszawy - budynek Urzędu Dzielnicy Ursus Plac Czerwca 1976r. Nr 1 od dnia 15.12.2021 od godz. 12:00 do dnia 15.12.2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4436199
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiekcie Urzędu Dzielnicy Ursus Miasta Stołecznego Warszawy - budynek Urzędu Dzielnicy Ursus Plac Czerwca 1976r. Nr 1 od dnia 15.12.2021 od godz. 12:00 do dnia 15.12.2023.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6d8a190-04d5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjnym Urzędu Dzielnicy Ursus Miasta Stołecznego Warszawy - budynek Urzędu Dzielnicy Ursus Plac Czerwca 1976r. Nr 1 od dnia 15.12.2021 do dnia 15.12.2023.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: system https://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;-komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość
pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty
plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania czasu:- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem
czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą korespondencję i pytania związane z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać drogą mailową na adres ursus.wzp@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 19 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.30.2021.JPA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjnym Urzędu Dzielnicy Ursus Miasta Stołecznego Warszawy - budynek Urzędu Dzielnicy Ursus Plac Czerwca 1976r. Nr 1 od dnia 15.12.2021 od godz. 12:00 do dnia 15.12.2023 do godz. 12:00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności (T)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu mobilnej grupy interwencyjnej (TD)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Ad. 1b) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej; Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, co wyraża się poprzez prowadzenie przez wykonawcę zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie koncesji, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług, w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia i realizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Ad.1 c) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Ad.1 d) Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej;
1.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat od dnia w którym upływa terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie (2) usługi polegające na bezpośredniej całodobowej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach zamkniętych o powierzchni całkowitej wynoszącej nie mniej niż 5 000m2, każda usługa na podstawie odrębnej umowy trwającej nieprzerwanie powyżej 6 miesięcy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- warunek określony w pkt 1.1. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że osoby, skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za świadczenie usługi spełniają niżej określone wymagania;
- wykonawca musi dysponować co najmniej 6 osobami, którymi są pracownicy wykonawcy bezpośrednio świadczący ochronę fizyczną, wszyscy zatrudnieni na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę, zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, w wymiarze co najmniej 8 godzin na dobę, oraz posiadający kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, to jest:
- są wpisani i posiadają zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz aktach wykonawczych do tej ustawy;
- posiadają co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia;
- ukończyli szkolenie w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej oraz szkolenie z obsługi sprzętu przeciwpożarowego;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- warunek określony w pkt 1.2. wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że będzie dysponował niezbędnymi urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w minimalnym zakresie obejmującym;
- transmisji sygnału alarmowego z ochranianego obiektu do grupy interwencyjnej,
- wykonawca wyposaży posterunek ochrony, w obiekcie w urządzenia do przesyłania i przyjmowania poleceń od zamawiającego drogą telefoniczną,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt 1.3. zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie potencjałem technicznym.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech (3) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich metrażu, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz urządzeń technicznych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
4) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej, w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 ppkt 1), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) oferta o treści zgodnej ze wzorem formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
4) formularz cenowy, sporządzony według wzoru – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
2) Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają;
1) w przypadku wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, oraz 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku stosuje się odpowiednio.
3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zgodnie z wytycznymi w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zamowienia.um.warszawa.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Przebieg aukcji elektronicznej
1) Zgodnie z art. 227 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje, że wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną.
2) Zamawiający jednocześnie zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu.
3) W toku aukcji elektronicznej wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej https://zamowienia.um.warszawa.pl, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
4) Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień.
5) Jeżeli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną, niż uznana za najwyżej ocenioną w I etapie oceny ofert, wykonawca z tą ofertą zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, przedstawić ponownie wypełniony formularz cenowy, uwzględniając wynik aukcji elektronicznej jednocześnie stosując ceny jednostkowe nie wyższe niż te, które wykonawca podał w formularzu cenowym do złożonej oferty. Ceny jednostkowe maja być określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto była, co najmniej równa cenie, która wygrała aukcję elektroniczną
6) Zamawiający przeprowadzi aukcję, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane droga elektroniczną.
7) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej wykonawcom, którym zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
8) W toku aukcji elektronicznej wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.
9) Jedynym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego wykonawcę w złożonej ofercie elektronicznej.
10) Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonym w SWZ. Wysokość postąpienia wynosi: nie więcej niż 1% wartości brutto oferty najkorzystniejszej.
11) W przypadku, gdy zamawiający przeprowadzi aukcje elektroniczną, oferta wykonawcy przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania ofertą nie ulega przerwaniu i jest liczony od dnia składania ofert określonego w SWZ.
12) W formularzu oferty należy wpisać (w przypadku, gdy będzie to inna osoba, niż uprawniona do podpisywania ofert) osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej (dysponująca bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu).
13) W przypadku wprowadzenia do pozaukcyjnego Formularza cenowego ceny jednostkowej wyższej niż w Formularzu cenowym przekazanym z ofertą, oferta taka będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 – jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.09.2021 roku o godz. 10:00
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 19.10.2021 roku;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;
1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
b) ust. 1 pkt. 1 lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
c) ust. 2 pkt 1 w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (również wspólnicy spółki cywilnej) dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, w którym wskażą które elementy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia wyżej wymienionych warunków, sporządzone według wzoru – stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 18 projektowanych postanowień umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Wykaz osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami
1) W sprawach proceduralnych;
Naczelnik WZP – Jolanta Paluszek tel. +48 22 443-61-99 e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl 2) W sprawach merytorycznych;
Główny Specjalista w WAG –Jacek Bachulski tel. +48 22 443-60-95 e-mail: ursus.wag@um.warszawa.pl,
aczelnik WAG - Andrzej Safiański tel. +48 22 443-61-16
II. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania1) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z przesłanek opisanych w art. 255 ustawy PZP. 2) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 256 ustawy PZP. 3) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt. 7, na stronie internetowej prowadzonego postępowania